Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 22:06
quote:Eleonora-1 schreef op 27 december 2015 @ 22:02:
[...]
Denk je?
Ik snap het meestal gewoon echt niet. De losse opmerkingen, de plotse vragen. Ik weet nooit hoe ik moet reageren.
Ik heb een keer aan haar gevraagd hoe ik de opmerking 'dat kun je dan mooi in je volgende uiterkingsaanvraag opnemen' moest interpreteren, nadat ik had hier op napraat had gezegd dat ik een paar dagen ziek geweest was.
Toen gaf ze als advies om het ter kennisgeving aan te nemen. Misschien kun je er in dit geval ook iets mee
[...]
Denk je?
Ik snap het meestal gewoon echt niet. De losse opmerkingen, de plotse vragen. Ik weet nooit hoe ik moet reageren.
Ik heb een keer aan haar gevraagd hoe ik de opmerking 'dat kun je dan mooi in je volgende uiterkingsaanvraag opnemen' moest interpreteren, nadat ik had hier op napraat had gezegd dat ik een paar dagen ziek geweest was.
Toen gaf ze als advies om het ter kennisgeving aan te nemen. Misschien kun je er in dit geval ook iets mee
Tjezus, wat vals
zondag 27 december 2015 om 22:06
FENRIR-GREYBACK SCHREEF OP 27 DECEMBER 2015 @ 21:42:quote:Als jij vertelt waarom je Solo's moeder er zonodig bij moest halen met je gejank over een mislukte ban.
Poppedijn; ik merk juist op dat dat niet klopte.
Ik heb wél nagedacht. De opmerking over die moeder, gecombineerd met mijn vleeswarenTVP stond in mijn mailtje, met excuses. En daar werd ik boos om.
En daarom vind ik dat er mods moeten komen die weten wat ze doen, ipv users met meerderwaardigheidscomplexen.
Ik heb wél nagedacht. De opmerking over die moeder, gecombineerd met mijn vleeswarenTVP stond in mijn mailtje, met excuses. En daar werd ik boos om.
En daarom vind ik dat er mods moeten komen die weten wat ze doen, ipv users met meerderwaardigheidscomplexen.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
zondag 27 december 2015 om 22:07
quote:Star schreef op 27 december 2015 @ 22:00:
[...]
Staak je pogingen daar maar, zijn tevergeefs.Maar dat is toch sneu voor dat kind, dat iedereen denkt dat je pas meedoet als je die lijst binnen die minuut kunt lezen. Die juf heeft het dan ook niet goed uitgelegd. Kinderen moeten gewoon steeds zichzelf verbeteren. Heb je er bij kern 4 maar 15 goed, dan ben je goed bezig als je er bij kern 5 al 17 goed hebt.
[...]
Staak je pogingen daar maar, zijn tevergeefs.Maar dat is toch sneu voor dat kind, dat iedereen denkt dat je pas meedoet als je die lijst binnen die minuut kunt lezen. Die juf heeft het dan ook niet goed uitgelegd. Kinderen moeten gewoon steeds zichzelf verbeteren. Heb je er bij kern 4 maar 15 goed, dan ben je goed bezig als je er bij kern 5 al 17 goed hebt.
zondag 27 december 2015 om 22:07
zondag 27 december 2015 om 22:09
quote:Grzeczny schreef op 27 december 2015 @ 22:06:
FENRIR-GREYBACK SCHREEF OP 27 DECEMBER 2015 @ 21:42:
[...]
Ik denk dat jij maar even moet stoppen met forummen! Het is de moeder van Solo en niet een die moeder! Pffff zo respectloos!
Nagedacht heb je niet want dan stond er een heel ander bericht...
FENRIR-GREYBACK SCHREEF OP 27 DECEMBER 2015 @ 21:42:
[...]
Ik denk dat jij maar even moet stoppen met forummen! Het is de moeder van Solo en niet een die moeder! Pffff zo respectloos!
Nagedacht heb je niet want dan stond er een heel ander bericht...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 27 december 2015 om 22:12
DIE moeder...de moeder waarover het al berichten lang gaat. Jij wil mijn berichten vervelend lezen, en dat is je goed recht hoor, dat mag, ik heb jou schijnbaar iets vreselijks aangedaan(al weet ik niet wat). DIE moeder verwijst naar de moeder waarnaar al een aantal keer verwezen is.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
zondag 27 december 2015 om 22:12