Napraattopic deel 49
zondag 27 december 2015 om 13:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 27 december 2015 om 22:31
zondag 27 december 2015 om 22:32
quote:Grzeczny schreef op 27 december 2015 @ 22:17:
[...]
Hoe in de hemel kan jij zo lief zijn?
Zo lief ben ik niet hoor maar ik post hier graag, voor mij is dit een vaste hangout (sorry Nous) en ik hoef niet met iedereen enorm vrienden te zijn maar vind het ook niet fijn als ik een andere vaste poster hier gewoon niet begrijp.
Dan krijg ik de neiging om om je heen te posten en dat vind ik dan weer jammer want misschien ben je een te gek mens.
Ik krijg gewoon geen hoogte van je, vandaar mijn vraag.
[...]
Hoe in de hemel kan jij zo lief zijn?
Zo lief ben ik niet hoor maar ik post hier graag, voor mij is dit een vaste hangout (sorry Nous) en ik hoef niet met iedereen enorm vrienden te zijn maar vind het ook niet fijn als ik een andere vaste poster hier gewoon niet begrijp.
Dan krijg ik de neiging om om je heen te posten en dat vind ik dan weer jammer want misschien ben je een te gek mens.
Ik krijg gewoon geen hoogte van je, vandaar mijn vraag.
zondag 27 december 2015 om 22:34
zondag 27 december 2015 om 22:39
quote:Eleonora-1 schreef op 27 december 2015 @ 22:32:
[...]
Ik krijg gewoon geen hoogte van je, vandaar mijn vraag. '
Ik post hier ook graag, al sinds Jelle en Sanne, sinds het ene been en het kanaal, sinds MAX en sinds Zoyla. Je hebt me nog nooit begrepen, ik heb nog nooit de aard van jouw eeuwige liefdesbron gesnapt en ik waardeer die echt heel erg!
[...]
Ik krijg gewoon geen hoogte van je, vandaar mijn vraag. '
Ik post hier ook graag, al sinds Jelle en Sanne, sinds het ene been en het kanaal, sinds MAX en sinds Zoyla. Je hebt me nog nooit begrepen, ik heb nog nooit de aard van jouw eeuwige liefdesbron gesnapt en ik waardeer die echt heel erg!
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.