Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 27 januari 2016 om 22:47
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 januari 2016 @ 22:44:
[...]
Jahaaa, dat heb ik gemerkt . Maar de meeste mensen zijn best lief hoor, ook hier. Zoon heeft nog een hele doos met bceterschapskaarten liggen van al die loslopende gekken .O, dat geloof ik en dat is enorm lief. Maar je hoeft maar een gekkie te treffen die kwaad wil. Ben je mooi klaar mee dan.
[...]
Jahaaa, dat heb ik gemerkt . Maar de meeste mensen zijn best lief hoor, ook hier. Zoon heeft nog een hele doos met bceterschapskaarten liggen van al die loslopende gekken .O, dat geloof ik en dat is enorm lief. Maar je hoeft maar een gekkie te treffen die kwaad wil. Ben je mooi klaar mee dan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 januari 2016 om 22:48
woensdag 27 januari 2016 om 22:50
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:47:
[...]
O, dat geloof ik en dat is enorm lief. Maar je hoeft maar een gekkie te treffen die kwaad wil. Ben je mooi klaar mee dan.Dat is wel een risico ja. Ik ben ook wel iets voorzichtiger geworden, maar alles helemaal dichttimmeren vind ik ook weer zo wat.
[...]
O, dat geloof ik en dat is enorm lief. Maar je hoeft maar een gekkie te treffen die kwaad wil. Ben je mooi klaar mee dan.Dat is wel een risico ja. Ik ben ook wel iets voorzichtiger geworden, maar alles helemaal dichttimmeren vind ik ook weer zo wat.
woensdag 27 januari 2016 om 22:52
woensdag 27 januari 2016 om 22:52
woensdag 27 januari 2016 om 22:56
woensdag 27 januari 2016 om 22:58
woensdag 27 januari 2016 om 23:01
Nou, in de 1000 jaren dat ik hier zit heb ik zulke waardevolle vriendinnen opgedaan, dat verwatert nooit meer. In eerste instantie ken je elkaar alleen van het geschreven woord, dan ga je eens bellen en dan echt ontmoeten. En je kletst irl zo verder waar je hier bent gestopt.
We hebben bv een vriendinnengroepje die verspreid over Europa woont, eens per jaar meeten ergens in Europa. Makkelijk met de goedkope tickets van tegenwoordig. Altijd zo leuk!
We hebben bv een vriendinnengroepje die verspreid over Europa woont, eens per jaar meeten ergens in Europa. Makkelijk met de goedkope tickets van tegenwoordig. Altijd zo leuk!