Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 januari 2016 om 14:05
quote:Pumps_italiaans schreef op 27 januari 2016 @ 14:02:
Goh, op Ica hebben ze ook Ica stones.
Wat een toevallige zoekopdracht op een uit elkaar getrokken naam al niet kan opleveren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rock_art Kunst op stenen.... Mooi.
[afbeelding]Wat een heerlijk rustgevend plaatje. Dat had ik even nodig. Thanks
Goh, op Ica hebben ze ook Ica stones.
Wat een toevallige zoekopdracht op een uit elkaar getrokken naam al niet kan opleveren.
https://en.wikipedia.org/wiki/Rock_art Kunst op stenen.... Mooi.
[afbeelding]Wat een heerlijk rustgevend plaatje. Dat had ik even nodig. Thanks
.
woensdag 27 januari 2016 om 14:11
woensdag 27 januari 2016 om 14:16
quote:tomatensoepen schreef op 27 januari 2016 @ 14:14:
[...]Ik ken jou niet, tomatensoepa, dus ik vind het niet zo'n geweldig idee om eerlijk te zijn. 1 post op dit forum gedaan en je denkt dat ik ga miet-en-grieten met jou?
[...]Ik ken jou niet, tomatensoepa, dus ik vind het niet zo'n geweldig idee om eerlijk te zijn. 1 post op dit forum gedaan en je denkt dat ik ga miet-en-grieten met jou?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2016 15:00
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 januari 2016 om 14:19
woensdag 27 januari 2016 om 14:20
quote:tomatensoepen schreef op 27 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Fascinerend, zo'n hersenspinsel. Wat zie je daarbij voor je? Wat is die pure interesse, waar zou je dan over willen praten?
(Ik zie nu iemand voor me die ongemakkelijk op een stoel zit te schuiven en zegt: 'Nou Bianca, leuk je te ontmoeten, vertel eens iets interessants alsjeblieft.')
[...]
Fascinerend, zo'n hersenspinsel. Wat zie je daarbij voor je? Wat is die pure interesse, waar zou je dan over willen praten?
(Ik zie nu iemand voor me die ongemakkelijk op een stoel zit te schuiven en zegt: 'Nou Bianca, leuk je te ontmoeten, vertel eens iets interessants alsjeblieft.')
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-01-2016 15:00
% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 27 januari 2016 om 14:23
quote:Dana schreef op 27 januari 2016 @ 14:20:
[...]
(Ik zie nu ineens voor me die ongemakkelijk op een stoel zit te schuiven en zegt: 'Nou Bianca, leuk je te ontmoeten, vertel eens iets interessants alsjeblieft.')Ik vermoed dat hij(?) ook wel verwacht dat ze met haar ava-outfit inclusief zwaard aan komt zetten
[...]
(Ik zie nu ineens voor me die ongemakkelijk op een stoel zit te schuiven en zegt: 'Nou Bianca, leuk je te ontmoeten, vertel eens iets interessants alsjeblieft.')Ik vermoed dat hij(?) ook wel verwacht dat ze met haar ava-outfit inclusief zwaard aan komt zetten
Tjezus, wat vals