Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 4 februari 2016 om 12:27
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 11:54:
[...]
Ja ik kreeg vanaf groep 6, 4 gulden per week en wij woonden 2 min loopafstand van de supermarkt ik ging echt wel snoep kopen.Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.
[...]
Ja ik kreeg vanaf groep 6, 4 gulden per week en wij woonden 2 min loopafstand van de supermarkt ik ging echt wel snoep kopen.Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 4 februari 2016 om 12:30
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:27:
[...]
Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.
Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.
Krijgt jouw dochter helemaal geen zakgeld nouschi?
[...]
Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.
Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.
Krijgt jouw dochter helemaal geen zakgeld nouschi?
donderdag 4 februari 2016 om 12:32
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 12:30:
[...]
Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.Ze krijgt wel zakgeld maar neemt het niet mee naar school. Soïso wil ik niet dat ze er snoep van koopt.
[...]
Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.Ze krijgt wel zakgeld maar neemt het niet mee naar school. Soïso wil ik niet dat ze er snoep van koopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 4 februari 2016 om 12:35
donderdag 4 februari 2016 om 12:43
quote:impala schreef op 04 februari 2016 @ 12:35:
[...]
Wat is het idee van zakgeld als je het niet op zak mag hebben? En niet mag uitgeven aan wat je wil?Ze krijgt het om een beetje een idee van geld te krijgen. Ze koopt af en toe iets wat ze graag wil hebben. Penny paardenboek, dopper fles, dat soort dingen.
[...]
Wat is het idee van zakgeld als je het niet op zak mag hebben? En niet mag uitgeven aan wat je wil?Ze krijgt het om een beetje een idee van geld te krijgen. Ze koopt af en toe iets wat ze graag wil hebben. Penny paardenboek, dopper fles, dat soort dingen.
donderdag 4 februari 2016 om 12:44
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 12:35:
[...]
Oo nee ik kreeg het niet mee naar school dit was van mijn wekelijkse zakgeld.Snap ik, maar dochter mag geen geld meenemen naar school, ook niet haar eigen zakgeld.
[...]
Oo nee ik kreeg het niet mee naar school dit was van mijn wekelijkse zakgeld.Snap ik, maar dochter mag geen geld meenemen naar school, ook niet haar eigen zakgeld.
donderdag 4 februari 2016 om 12:58
donderdag 4 februari 2016 om 14:32
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 10:37:
Wat stikt het van de perfecte ouders op het pakjes drinken topic
Misschien schrijven ze morgen wel op het "Ik beken" topic.
Wat stikt het van de perfecte ouders op het pakjes drinken topic
Misschien schrijven ze morgen wel op het "Ik beken" topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)