Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 11:54:

[...]

Ja ik kreeg vanaf groep 6, 4 gulden per week en wij woonden 2 min loopafstand van de supermarkt ik ging echt wel snoep kopen.Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:27:

[...]

Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.

Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.

Krijgt jouw dochter helemaal geen zakgeld nouschi?
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 12:30:

[...]

Ik kreeg dat wel toen ik al 4 jaar was begon het met 2 gulden in de spaarpot stoppen dat deed mijn moeder of wij deden het samen.Ze krijgt wel zakgeld maar neemt het niet mee naar school. Soïso wil ik niet dat ze er snoep van koopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:32:

[...]

Ze krijgt wel zakgeld maar neemt het niet mee naar school. Soïso wil ik niet dat ze er snoep van koopt.Oo nee ik kreeg het niet mee naar school dit was van mijn wekelijkse zakgeld.
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:32:

[...]

Ze krijgt wel zakgeld maar neemt het niet mee naar school. Soïso wil ik niet dat ze er snoep van koopt.Wat is het idee van zakgeld als je het niet op zak mag hebben? En niet mag uitgeven aan wat je wil?
.
quote:impala schreef op 04 februari 2016 @ 12:35:

[...]

Wat is het idee van zakgeld als je het niet op zak mag hebben? En niet mag uitgeven aan wat je wil?Ze krijgt het om een beetje een idee van geld te krijgen. Ze koopt af en toe iets wat ze graag wil hebben. Penny paardenboek, dopper fles, dat soort dingen.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 12:35:

[...]

Oo nee ik kreeg het niet mee naar school dit was van mijn wekelijkse zakgeld.Snap ik, maar dochter mag geen geld meenemen naar school, ook niet haar eigen zakgeld.
quote:SuzanneSuus schreef op 03 februari 2016 @ 20:19:

[...]

Ik niet, hoe moeilijk is kwestie?Ik bedoelde dat ik jou snapte. Dat je niet weet hoe je kwestie moet spellen is vrij bijzonder
quote:AllyMcBeal schreef op 03 februari 2016 @ 21:03:

Kind krijst af en toe van de pijn en ik lees nog niks van een huisarts

AllyMcBeal in "Dochter (5) soms last v 'onderkant&..."Wormen.
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 12:27:

[...]

Dochter is 9 maar die neemt echt geen geld mee naar school. Volgend jaar ook niet, dus ik sta daar echt van te kijken.Hier ook niet. En ze mag ook niet van school weg en door het dorp gaan struinen.
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 12:55:

[...]

Hier ook niet. En ze mag ook niet van school weg en door het dorp gaan struinen.Ook dat niet, door de stad struinen dan
quote:impala schreef op 04 februari 2016 @ 12:35:

[...]

Wat is het idee van zakgeld als je het niet op zak mag hebben? En niet mag uitgeven aan wat je wil?Wat moet een kind van 9 met zakgeld op school? Op de basisschool valt er weinig uit te geven.
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 12:49:

[...]

Ik bedoelde dat ik jou snapte. Dat je niet weet hoe je kwestie moet spellen is vrij bijzonder
Je bent zelf een theepot
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 13:00:

[...]

Wat moet een kind van 9 met zakgeld op school? Op de basisschool valt er weinig uit te geven.Het kan alleen maar gestolen of verloren worden
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 04 februari 2016 @ 13:04:

[...]

Het kan alleen maar gestolen of verloren wordenPrecies.
quote:SuzanneSuus schreef op 04 februari 2016 @ 12:18:

[...]

Ik lees net dat je nauwelijks hoeft te eten dus och... Waar?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 februari 2016 @ 13:08:

[...]

Waar? Hier: Je hebt niet eens zoveel eten nodig
I like being a mess. It's who I am.
quote:SuzanneSuus schreef op 04 februari 2016 @ 13:04:

[...]

Het kan alleen maar gestolen of verloren wordenIn de jaren 90 werdt er niet veel gestolen ik had mijn 4 gulden netjes in mijn broekzak.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 februari 2016 @ 13:17:

[...]

Hier: Je hebt niet eens zoveel eten nodigOh, nou ik heb net mijn troostlunch op, te laat gelezen
Ik moet nog zelf lunchen.. zal ik maar overslaan?

Of geldt een mexicaanse soep ook als 'niet zo veel' eten?
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 10:37:

Wat stikt het van de perfecte ouders op het pakjes drinken topic

Misschien schrijven ze morgen wel op het "Ik beken" topic.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Goede-Fee schreef op 04 februari 2016 @ 13:55:

Ik moet nog zelf lunchen.. zal ik maar overslaan?

Of geldt een mexicaanse soep ook als 'niet zo veel' eten?Een vingerhoedje mag wel.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 04 februari 2016 @ 15:00:

[...]

Een vingerhoedje mag wel.Das niet veel niet
Veel schijn je niet nodig te hebben, dus ja.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 04 februari 2016 @ 15:00:

[...]

Een vingerhoedje mag wel.Wel zonder guacamole zeker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven