Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 04 februari 2016 @ 14:32:

[...]

Misschien schrijven ze morgen wel op het "Ik beken" topic.

Zou je denken? Ik heb meer het idee van kijk mij nou hoe geweldig mijn kind is. Wees gewoon eerlijk je zit op een anonieme forum als je hier al moet liegen dan weet ik het ook niet meer.
Zo anoniem is het hier anders niet hoor.
Nou ik ben uit dat topic gegaan. Ik ben zeker voor gezond eten. Hier is het dus ook elke dag fruit en groente. Maar ik vind het zelf belachelijk om te gaan steigeren over limonade en alle andere ongezonde dingen. Als mijn kinderen wat lekkers willen dan krijgen ze dat. Klaar.

Ik ben ervan overtuigd dat als je zo star roept "dit komt er bij ons niet in!" dat het alleen maar iets interessants wordt en dan gaan ze straks al hun zakgeld er aan uitgeven.

Gister had dochter 2 euro op straat gevonden. Toevallig gingen we even naar de winkel en mocht ze van mij daarvan wat lekkers halen. Maar echt niet hoor, die 2 euro gaat regelrecht haar spaarpot in omdat ze aan het sparen is.

Het zijn trouwens allebei hele slanke meiden, vaak zelfs tegen de ondergrens aan.

En ze mogen ook tv kijken. En een beetje opblijven op zaterdag.

Noem mij maar een onverantwoordelijke of slechte moeder. Maar ik ga niet hun hele jeugd zo streng lopen doen.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 15:46:

Nou ik ben uit dat topic gegaan. Ik ben zeker voor gezond eten. Hier is het dus ook elke dag fruit en groente. Maar ik vind het zelf belachelijk om te gaan steigeren over limonade en alle andere ongezonde dingen. Als mijn kinderen wat lekkers willen dan krijgen ze dat. Klaar.

Ik ben ervan overtuigd dat als je zo star roept "dit komt er bij ons niet in!" dat het alleen maar iets interessants wordt en dan gaan ze straks al hun zakgeld er aan uitgeven.

Gister had dochter 2 euro op straat gevonden. Toevallig gingen we even naar de winkel en mocht ze van mij daarvan wat lekkers halen. Maar echt niet hoor, die 2 euro gaat regelrecht haar spaarpot in omdat ze aan het sparen is.

Het zijn trouwens allebei hele slanke meiden, vaak zelfs tegen de ondergrens aan.

Noem mij maar een onverantwoordelijke of slechte moeder. Maar ik ga niet hun hele jeugd zo streng lopen doen.Eens hoor dan krijg je dat stiekeme gedoe.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 04 februari 2016 @ 15:00:

[...]

Een vingerhoedje mag wel.Ik heb een hele dikke vinger. Zo breed als een grote soepkom.
quote:Ttass28 schreef op 04 februari 2016 @ 15:50:

[...]

Eens hoor dan krijg je dat stiekeme gedoe.

Precies.

En nog een toevoeging aan mijn post; mijn kinderen gaan ook niet elke dag in bad
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 15:46:

Noem mij maar een onverantwoordelijke of slechte moeder. Maar ik ga niet hun hele jeugd zo streng lopen doen.Over welk topic gaat dit? Het je kan met minder eten af of de pakjes?
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 15:54:

[...]

Precies.

En nog een toevoeging aan mijn post; mijn kinderen gaan ook niet elke dag in bad als ze niet vies zijn hoeft dat ook niet. Bij kleine kinderen ben ik meer geneigd om ze in bad te zetten. Ik vindt ze ook viezer met al dat opgedroogde snot. Ik heb nog een flashback van mijn gastkindje die vies afgeleverd werd poeh die kon je op afstand ruiken.
quote:Goede-Fee schreef op 04 februari 2016 @ 15:55:

[...]

Over welk topic gaat dit? Het je kan met minder eten af of de pakjes?De pakjes
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 16:05:

[...]

De pakjes

Ik vind de denkwijze al raar dat je streng zou zijn als je je kind geen pakjes mee geeft of niet elke dag snoep en koek geeft aan je kind.

Het is maar wat je ze leert qua lekker eten. Er is nog zoveel meer lekker te eten.

Maar ieder zijn mening toch, zijn maar meningen.

Dat andere topic vind ik vreemder trouwens.
Ik heb het niet over elke dag. Maar ik ga het niet zo krampachtig weghouden uit huis.

Mijn kinderen zijn ook dol op komkommer en wortel etc. Ik zie het probleem gewoon niet.

En zo heeft iedereen een andere mening inderdaad.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 16:15:

Ik heb het niet over elke dag. Maar ik ga het niet zo krampachtig weghouden uit huis.

Mijn kinderen zijn ook dol op komkommer en wortel etc. Ik zie het probleem gewoon niet.

En zo heeft iedereen een andere mening inderdaad.Volgens mij zegt bijna niemand dat daar.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 04 februari 2016 @ 15:22:

[...]

Wel zonder guacamole zeker?Nóóit zonder guacamole!
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 12:55:

[...]

Hier ook niet. En ze mag ook niet van school weg en door het dorp gaan struinen.Dit, dit en dit. En straks op het VO mogen ze tm de derde het schoolplein niet af, dus ook geen gestruin in de stad.
Jammer dat Dadel_ pas sinds kort lid is van het VF. Anders had ze de anti-homopostings van een recent geanonimiseerd lid met dezelfde vrucht ook kunnen melden bij MIND.

(Topic: Moslimkinderen van 9)

De gore hypocrisie! Gatver. Waar is de kotssmiley als je 'm nodig hebt?
quote:ThunderassMan schreef op 04 februari 2016 @ 19:25:

Jammer dat Dadel_ pas sinds kort lid is van het VF. Anders had ze de anti-homopostings van een recent geanonimiseerd lid met dezelfde vrucht ook kunnen melden bij MIND.

(Topic: Moslimkinderen van 9)

De gore hypocrisie! Gatver. Waar is de kotssmiley als je 'm nodig hebt?
Nou inderdaad TAM. Wat een @$%%*$$#(##.
Hee tam! Gezellig hoor
Jemig waarom dan op anoniem
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 19:46:

Jemig waarom dan op anoniem Dan is ze niet meer op eerdere uitspraken te loepen
quote:MalleBabbe1 schreef op 04 februari 2016 @ 19:48:

[...]

Dan is ze niet meer op eerdere uitspraken te loepen Gelukkig onthouden de meesten hier een hoop
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 19:53:

[...]

Gelukkig onthouden de meesten hier een hoop

In een ander populair topic is sinds vandaag ook een nieuwe medeschrijver opgedoken. Lid sinds 1 januari een tiental posts sinds en volgens mij zijn die allemaal vandaag gepost. Ben ik te achterdochtig?

*geen verkeerde posts trouwens*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 20:08:

[...]

In een ander populair topic is sinds vandaag ook een nieuwe medeschrijver opgedoken. Lid sinds 1 januari een tiental posts sinds en volgens mij zijn die allemaal vandaag gepost. Ben ik te achterdochtig?

*geen verkeerde posts trouwens*Als het geen 'verkeerde posts' zijn, zal het mij jeuken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 16:15:

En zo heeft iedereen een andere mening inderdaad.Daar gaat dat topic toch niet over? Het gaat over pakjes mee naar school en koek en snoep mee naar school. Niet wat je thuis geeft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 04 februari 2016 @ 20:13:

[...]

Daar gaat dat topic toch niet over? Het gaat over pakjes mee naar school en koek en snoep mee naar school. Niet wat je thuis geeft.Ik heb ook gelezen over mensen die het niet in huis halen. En het topic gaat inmiddels iets verder dan over pakjes mee naar school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven