Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

[...]

Nee hoor, ik kan me alleen niet aan de indruk ontrekken dat sommigen hier altijd op zoek zijn naar een zondebok. Vanmiddag nog waren er een aantal opzoek naar een relletje, en dan is Tas natuurlijk de uitgewezen persoon om te sarren want die word meteen emotioneel. Of wou je ontkennen dat velen daar regelmatig schik in hebben?

Schik in hebben?

Ik denk eerder dat mensen zich ontzettend ergeren aan de onoprechtheid en prima doorzien dat er vuurtjes gestookt worden.

Je kan 10 mensen die hetzelfde zeggen meelopers noemen, maar je kan ook overwegen dat die mensen dat misschien allemaal zeggen omdat er best iets in zit.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Ik had het ook over de iedereen waar bd het over had. Dus iedereen in die situatie. En nog steeds kletst ze uit haar nek.

Precies! En die situatie was nou net de situatie dat mensen dusdanig veel pijn leden dat ze er een einde aan willen maken. Dat er daarnaast mensen zijn zoals jij beschrijft, sluit deze eerdere stelling niet uit.

Dat uit de nek kletsen mag je vinden.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:04:

[...]

Volgens mij is het nog nooit zo'n lange tijd over dezelfde persoon gegaan, nu ruim een half jaar volgens mij.

Een half jaar?

Overdrijven is ook een vak.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Charmant. Vooral die sorry

Hoe voelt het nu? Meelullen en een ander natrappen?Meelopen ik vind dit al vanaf dat BD hier mee kwam schrijven en die oude ava van haar heeft daar ook mede voor gezorgd. Irritant.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

[...]

Bridgette klets wel vaker uit haar nek en is vooral meeprater. Duidelijk een meeprater heeft geen eigen mening. Sorry Als je sorry zegt en een smiley plaatst na een nare opmerking is het goed?
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:05:

[...]

Schik in hebben?

Ik denk eerder dat mensen zich ontzettend ergeren aan de onoprechtheid en prima doorzien dat er vuurtjes gestookt worden.

Je kan 10 mensen die hetzelfde zeggen meelopers noemen, maar je kan ook overwegen dat die mensen dat misschien allemaal zeggen omdat er best iets in zit.
2e nick na 15 jaar
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

[...]

Bah.

Jij mag ook meedoen, hoor.

Dan stop ik gelijk ff die 5 euro in je jaszak.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Meelopen ik vind dit al vanaf dat BD hier mee kwam schrijven en die oude ava van haar heeft daar ook mede voor gezorgd. Irritant.

Maar waarom kom je dat nu even random melden dan? Omdat hats kritisch is tegenover bd en jij dan een uitgelezen kans ziet om daar ook even tegenaan te trappen.

Maar nee, jij bent niet zo natuurlijk.
En bovendien is dat nu juist de reden dat zij hier constant met haar "bijzondere" manier van posten komt, ze weet heel goed dat ze daarmee heeeeeeel veel aandacht krijgt. En ja, negatieve aandacht is voor sommige mensen ook prima aandacht.

Als zij niet wil dat het keer op keer over haar gaat moet ze het vuurtje niet telkens zo zorgvuldig weer opstoken.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Een half jaar?

Overdrijven is ook een vak.Ja zeker een half jaar. Vraag het haar zelf maar.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:06:

[...]

Meelopen ik vind dit al vanaf dat BD hier mee kwam schrijven en die oude ava van haar heeft daar ook mede voor gezorgd. Irritant.Wat een flauwekul!
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Maar waarom kom je dat nu even random melden dan? Omdat hats kritisch is tegenover bd en jij dan een uitgelezen kans ziet om daar ook even tegenaan te trappen.

Maar nee, jij bent niet zo natuurlijk.Ik heb het tegen BD al eerder gezegd hoor.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

[...]

Nee hoor, ik kan me alleen niet aan de indruk ontrekken dat sommigen hier altijd op zoek zijn naar een zondebok. Vanmiddag nog waren er een aantal opzoek naar een relletje, en dan is Tas natuurlijk de uitgewezen persoon om te sarren want die word meteen emotioneel. Of wou je ontkennen dat velen daar regelmatig schik in hebben?Ik kan geen gedachten lezen helaas dus die laatste insinuatie vraag kan ik niet beantwoorden.

Ik voor mezelf vind Ttass vooral dommig en afschuwelijk kortzichtig overkomen. Of ze dat ook echt is weet ik niet.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Ja zeker een half jaar. Vraag het haar zelf maar.die forumt nog niet eens een half jaar.
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Helemaal mee eens.

Waarom nog rekken als het leven helemaal niet leuk meer is en geen genezing meer mogelijk is.Hé Jootje, wat leuk om jou weer te zien hier.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 20:04:

[...]

Boehoe
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:09:

[...]

Ik heb het tegen BD al eerder gezegd hoor.

En nu zei je het nog een keer omdat je het een mooi moment vond om nog eens even te sneren en stoken?

Ik zie niet in waarom je die opmerking moest plaatsen anders dan sneren. Nu al helemaal niet meer aangezien je het blijkbaar al gezegd hebt.
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:02:

[...]

Bridgette klets wel vaker uit haar nek en is vooral meeprater. Duidelijk een meeprater heeft geen eigen mening. Sorry

Praat jij, mbt je homo-standpunt, met anderen mee of klets je uit je nek? In beide gevallen heb je, conform je eigen uitspraak hierboven, kennelijk geen mening. Toch zag ik die hier voorbij komen. Rara, hoe kan dat?

Mocht ik je verwarren met een andere oosterse vrucht: NVT.
Iemand een salmiaklollie?
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 20:11:

[...]

Praat jij, mbt je homo-standpunt, met anderen mee of klets je uit je nek? In beide gevallen heb je, conform je eigen uitspraak hierboven, kennelijk geen mening. Toch zag ik die hier voorbij komen. Rara, hoe kan dat?

Mocht ik je verwarren met een andere oosterse vrucht: NVT.Geen verwarring hoor Tam.
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 20:10:

[...]

Hé Jootje, wat leuk om jou weer te zien hier.

Ik, met nog 2 anderen, was toch je eerste forummeet hè?
quote:Moiren_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:12:

Iemand een salmiaklollie?Heb je ook colaknotsen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 20:13:

[...]

Heb je ook colaknotsen?Wat ben jij van plan vanavond?
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:09:

[...]

Ik heb het tegen BD al eerder gezegd hoor.En daar lig ik nog steeds wakker van.
Goedenavond ik kom even popcorn eten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven