Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 21:00
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 20:57:
[...]
Heeft zij er ook al zo eentje? Ik heb nog trauma's van een ander met een grote rode knop.
*bibbert en rilt*Ja! Kan je je dat voorstellen? Wie geeft er nu in godsnaam dat Ei een knop! Ssst, niet zeggen dat ik dat gezegd heb.
[...]
Heeft zij er ook al zo eentje? Ik heb nog trauma's van een ander met een grote rode knop.
*bibbert en rilt*Ja! Kan je je dat voorstellen? Wie geeft er nu in godsnaam dat Ei een knop! Ssst, niet zeggen dat ik dat gezegd heb.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 14 februari 2016 om 21:01
zondag 14 februari 2016 om 21:01
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 februari 2016 @ 20:58:
[...]
Ja dat is wel logisch. Als er 15 mensen in één ruimte zijn die het leuk met elkaar hebben en er zitten 1 of 2 zeurdozen dan is het logisch dat die 15 weg moeten.
Zo werkt het nou eenmaal in de maatschappij. Alles voor de zeurdozen.
Ik doe er alleen niet aan mee
[...]
Ja dat is wel logisch. Als er 15 mensen in één ruimte zijn die het leuk met elkaar hebben en er zitten 1 of 2 zeurdozen dan is het logisch dat die 15 weg moeten.
Zo werkt het nou eenmaal in de maatschappij. Alles voor de zeurdozen.
Ik doe er alleen niet aan mee
zondag 14 februari 2016 om 21:02
quote:KyloRen schreef op 14 februari 2016 @ 20:58:
[...]
Dit was als reactie op de webshop beginnend met de letter B
Oh, mijn recalcrocante mind zag er een prachtige sneer in; Boohoo = engels voor Boehoe.
Maar goed, ik las dus iets anders dan er stond cq je bedoelde. Nou ja, dat kan iedereen wel eens gebeuren, nietwaar?
[...]
Dit was als reactie op de webshop beginnend met de letter B
Oh, mijn recalcrocante mind zag er een prachtige sneer in; Boohoo = engels voor Boehoe.
Maar goed, ik las dus iets anders dan er stond cq je bedoelde. Nou ja, dat kan iedereen wel eens gebeuren, nietwaar?
zondag 14 februari 2016 om 21:02
quote:Dadel_ schreef op 14 februari 2016 @ 20:56:
Zouden jullie misschien even willen verhuizen naar het café. Want het is niets aan met jullie hier. Tijd voor een nieuwe groep. Leuke mensen.Je kan veel over de 'jullie' die jij aanhaalt zeggen, maar er is er nog nooit eentje arrogant genoeg geweest om anderen zo respectloos te sommeren op te hoepelen van napraat. En dan ben jij de gezelligerT volgens jou.
Zouden jullie misschien even willen verhuizen naar het café. Want het is niets aan met jullie hier. Tijd voor een nieuwe groep. Leuke mensen.Je kan veel over de 'jullie' die jij aanhaalt zeggen, maar er is er nog nooit eentje arrogant genoeg geweest om anderen zo respectloos te sommeren op te hoepelen van napraat. En dan ben jij de gezelligerT volgens jou.
zondag 14 februari 2016 om 21:03
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 21:02:
[...]
www.boohoo.com Oh laat het niet aan je vrouw zien
[...]
www.boohoo.com Oh laat het niet aan je vrouw zien
zondag 14 februari 2016 om 21:05
zondag 14 februari 2016 om 21:06
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 februari 2016 @ 21:04:
[...]
Ja, er is hem toen nog counseling aangeboden, maar dat wilde hij niet.Wie gaat er nu ook als enige man tussen een hoop vrouwen zitten. Dat is vragen om problemen natuurlijk. Kon hij gewoon niet aan.
[...]
Ja, er is hem toen nog counseling aangeboden, maar dat wilde hij niet.Wie gaat er nu ook als enige man tussen een hoop vrouwen zitten. Dat is vragen om problemen natuurlijk. Kon hij gewoon niet aan.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 14 februari 2016 om 21:06
quote:Pumps_italiaans schreef op 14 februari 2016 @ 21:01:
Ja, het is vakantie. De poort is open gegaan voor veel toekomst.
Een unieke kans voor de oudjes om hun inzichten te vernieuwen.
Met die sneeuw, maar het gaat in de loop van de week verbeteren.
Dan gaat de zon weer schijnen. Droogt het weer.
Geen plaatjes meer? Kost te veel Bees? Jij laat me zo lachen. Heerlijk mens.
Ja, het is vakantie. De poort is open gegaan voor veel toekomst.
Een unieke kans voor de oudjes om hun inzichten te vernieuwen.
Met die sneeuw, maar het gaat in de loop van de week verbeteren.
Dan gaat de zon weer schijnen. Droogt het weer.
Geen plaatjes meer? Kost te veel Bees? Jij laat me zo lachen. Heerlijk mens.
zondag 14 februari 2016 om 21:07
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 21:02:
[...]
Bied je nu je excuses aan?
Dat werkt sfeerverhogend he? Ben je je daar van bewust?
[...]
Bied je nu je excuses aan?
Dat werkt sfeerverhogend he? Ben je je daar van bewust?
zondag 14 februari 2016 om 21:09