Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 16:31
zondag 14 februari 2016 om 16:35
zondag 14 februari 2016 om 16:46
Het Franse perenras dat zwart is kon ik niet meer terug vinden.
Maar dit is het rupsenstadium. De eitjes worden binnenkort gelegd.
DIT is gewoon een mooi plaatje. Ik heb lekker gegeten.
Witlof met een zelf geknutselde dressing van mosterd, zurige yoghurt en knoflook.
O ja, noormuskaat erbij. Is weer eens wat anders.
zondag 14 februari 2016 om 17:58
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Nee maar jij vraagt 'waar baseer je dat op'? Nou op je profiel dus, onderschriften zijn niet zichtbaar mobiel.
Dus dan is loepen niet zo'n rare actie.Ben je dit nu serieus aan het uitleggen aan een fossiel?
[...]
Nee maar jij vraagt 'waar baseer je dat op'? Nou op je profiel dus, onderschriften zijn niet zichtbaar mobiel.
Dus dan is loepen niet zo'n rare actie.Ben je dit nu serieus aan het uitleggen aan een fossiel?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 14 februari 2016 om 18:03
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 17:58:
[...]
Dat is waar. Alleen waarom zou je er vanuit gaan dat iemand liegt. Dat was wat ik vreemd vond. Meer niet.Laat het toch. Ik heb geen idee wie je eerst was, en las je vandaag volgens mij voor t eerst maar uit je post en de manier waarop je schreef werd mij al duidelijk dat je al langer meegaat.
[...]
Dat is waar. Alleen waarom zou je er vanuit gaan dat iemand liegt. Dat was wat ik vreemd vond. Meer niet.Laat het toch. Ik heb geen idee wie je eerst was, en las je vandaag volgens mij voor t eerst maar uit je post en de manier waarop je schreef werd mij al duidelijk dat je al langer meegaat.
zondag 14 februari 2016 om 18:07
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:03:
[...]
Laat het toch. Ik heb geen idee wie je eerst was, en las je vandaag volgens mij voor t eerst maar uit je post en de manier waarop je schreef werd mij al duidelijk dat je al langer meegaat. Je hebt gelijk. Maar altijd dat snerende: "wie ben jij wel om een mening te hebben, je bent maar 3 weekjes "lid".....
[...]
Laat het toch. Ik heb geen idee wie je eerst was, en las je vandaag volgens mij voor t eerst maar uit je post en de manier waarop je schreef werd mij al duidelijk dat je al langer meegaat. Je hebt gelijk. Maar altijd dat snerende: "wie ben jij wel om een mening te hebben, je bent maar 3 weekjes "lid".....
2e nick na 15 jaar