Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 19:02:

[...]

Wat maakt dat uit?Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 februari 2016 @ 15:10:

[...]

Ze weet exact op welke knoppen ze moet drukken.

Ik denk dat ze geen onbekende is.

Ik neig zelfs naar een donkerbruin vermoeden dat er ooit eens een rijmpje uit komt.

Deze keer kan het wel lang gerekt worden.

Dat dan weer wel.Wat bedoel je met rijmpje?
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 15:21:

[...]

Dan is dit forum anders. Maar de meets die ik mee heb gemaakt waren soms echt bizar.Waarom bizar?
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 19:03:

[...]

Je mag t beestje wel bij zn naam noemen. Kanker. En het is geen scheldwoord maar een afschuwelijke ziekte.Dat doe ik liever niet. Vind het een hard en lelijk woord.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:08:

[...]

Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Het is ook heftig. Maar ja sommige mensen hebben zoveel pijn dat je er mee wilt stoppen. Ik denk dat iedereen met zoveel pijn liever dood wil.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 19:03:

[...]

En als ze dat nou niet wil?Ze geeft alleen aan dat het gewoon genoemd mag worden. In deze context mag je het gewoon bij de naam noemen toch.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Dat doe ik liever niet. Vind het een hard en lelijk woord.Ik ook. Omdat het veel gebruikt wordt als scheldwoord. Maar het is een ziekte die.ertoe doet en daarom vind ik dat het bij de naam genoemd mag worden.
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Helemaal mee eens.

Waarom nog rekken als het leven helemaal niet leuk meer is en geen genezing meer mogelijk is.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik zou het heel naar vinden als ik kanker had en mijn familie zou het woord niet durven uitspreken. Bijvoorbeeld.
De ziekte heet nu eenmaal kanker.

Raar als je dat niet uit durft te spreken.

[...]

Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Kanker hebben en zeker weten doodgaan aan de gevolgen van kanker zijn 2 totaal verschillende dingen.
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 19:15:

De ziekte heet nu eenmaal kanker.

Raar als je dat niet uit durft te spreken.Volgens mij is dat iets ouderwets. Ik ken het alleen maar van de oudere generatie eigenlijk.
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 19:17:

[...]

Volgens mij is dat iets ouderwets. Ik ken het alleen maar van de oudere generatie eigenlijk.Dat dacht ik dus ook, maar Vivaneesje denkt daar kennelijk anders over.
Mijn zus had kanker en heeft voor euthanasie gekozen, nog voordat haar lijden ondraaglijk zou worden. Ze had gelukkig geen hevige pijn maar ze vond het genoeg. Ze had een hersentumor en zou steeds minder kunnen. Mijn moeder had hevige pijn die zelfs door de morfineslaap heen kwam, die pijn gun je niemand.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Dat doe ik liever niet. Vind het een hard en lelijk woord.

Waterpokken vind ik ook hard en lelijk klinken. Maar is op zich redelijk onschuldig.

Tinitus klinkt veel leuker, maar wil je ook niet hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 18:34:

[...]

Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.Ehm.. toen de storm wat geluwd was kwam ze even heel verontwaardig de boel weer aanwakkeren hoor.

[...]

Vind het heftig als ze dat zelf heeft en voor euthanasie zou kiezen. Ookal ken ik haar verder niet.Kanker hebben heeft er niets mee te maken hoor. Ook al zou ik geen kanker hebben maar wel terminaal ziek zijn zou ik ook voor euthanasie kiezen. Ik gun mijn familie dat ze mij niet hoeven te zien lijden en aftakelen en dat gun ik mezelf ook. Door nu zo ziek te zijn is dat gevoel alleen maar versterkt want je geliefden zo te moeten zien gaat mij door merg en been.
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 15:39:

[...]

Die ervaring heb ik ook. Zelfs jij leek ongeveer hetzelfde IRL. Geef maar toe dat jij schrik had om Solo te ontmoeten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 19:25:

[...]

Geef maar toe dat jij schrik had om Solo te ontmoeten. Wie niet?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 februari 2016 @ 19:26:

[...]

Wie niet? Ik vond het ook doodeng de eerste keer.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 februari 2016 @ 19:26:

[...]

Wie niet?

Ik niet.

Totaal onterecht overigens, want dat treinincident vergeet ik nooit meer.
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 19:19:

[...]

Dat dacht ik dus ook, maar Vivaneesje denkt daar kennelijk anders over.Of,......Vivaneesje is van de 'oudere generatie'.
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 19:28:

[...]

Ik niet.

Totaal onterecht overigens, want dat treinincident vergeet ik nooit meer.Precies, jouw overmoedigheid werd gelijk afgestraft.
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 19:28:

[...]

Of,......Vivaneesje is van de 'oudere generatie'. Te makkelijk man waarvan ik niet weet wie jij bent, gezien de ava en het niet aanvragen van een wissel.
heb je daar nog nachtmerries van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven