Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 1 maart 2017 om 18:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 maart 2017 @ 18:32:
[...]
Niemand houdt je tegen. nee, snap ik, maar als ik mezelf belachelijk zou willen maken, kies ik wel iets anders.
[...]
Niemand houdt je tegen. nee, snap ik, maar als ik mezelf belachelijk zou willen maken, kies ik wel iets anders.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 1 maart 2017 om 18:37
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 maart 2017 @ 18:36:
Is ellenlange teksten met rare denkwijzes de manier van forummen?
Gisteren eentje die een half topic verziekte en nu die weer.
Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.
Is ellenlange teksten met rare denkwijzes de manier van forummen?
Gisteren eentje die een half topic verziekte en nu die weer.
Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.
woensdag 1 maart 2017 om 18:39
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 18:37:
[...]
Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.Heeft ze met haar kroonprinsessen nick ook een ban dan?
[...]
Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.Heeft ze met haar kroonprinsessen nick ook een ban dan?
woensdag 1 maart 2017 om 18:44
Waar deze " wijsheid " origineel vandaan komt weet ik niet, maar ik vond m ergens op het www: " geruchten worden gemaakt door haters, verspreid door dwazen en geaccepteerd door idioten."
Beetje lang voor een onderschrift?
Beetje lang voor een onderschrift?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 1 maart 2017 om 18:45
woensdag 1 maart 2017 om 18:47
quote:simbalabimba schreef op 01 maart 2017 @ 18:44:
Waar deze " wijsheid " origineel vandaan komt weet ik niet, maar ik vond m ergens op het www: " geruchten worden gemaakt door haters, verspreid door dwazen en geaccepteerd door idioten."
Beetje lang voor een onderschrift?Yep.
Beetje lang voor een onderschrift?Yep.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 1 maart 2017 om 18:53
quote:Loca_Loca schreef op 01 maart 2017 @ 18:51:
Ik voorzag een hele mooie vriendschap tussen de truffel en het konijn. En als het dan uit ging zouden we hier kunnen smullen van pb's die openbaar zouden worden gemaakt. Jammer hoor Ik vond SingleGirl en Truffel eigenlijk veel meer bij elkaar passen..
Ik voorzag een hele mooie vriendschap tussen de truffel en het konijn. En als het dan uit ging zouden we hier kunnen smullen van pb's die openbaar zouden worden gemaakt. Jammer hoor Ik vond SingleGirl en Truffel eigenlijk veel meer bij elkaar passen..