Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is ellenlange teksten met rare denkwijzes de hippe manier van forummen?

Gisteren eentje die een half topic verziekte en nu die weer.

quote:Lady_Voldemort schreef op 01 maart 2017 @ 18:32:

[...]

Niemand houdt je tegen. nee, snap ik, maar als ik mezelf belachelijk zou willen maken, kies ik wel iets anders.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:doornroosje9 schreef op 01 maart 2017 @ 18:27:

[...]

Nu ben ik in de war. Deze was verhuisd, Felroze weet ik niet. Kan ook dat ik in de war ben hoor maar 1 van de 2 is iig verhuisd
Waarom zie ik het plaatje van Inkie niet? Of dat van Star op pagina 1?
quote:Fee-de-Goede schreef op 01 maart 2017 @ 18:36:

Is ellenlange teksten met rare denkwijzes de manier van forummen?

Gisteren eentje die een half topic verziekte en nu die weer.

Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2017 @ 18:37:

Waarom zie ik het plaatje van Inkie niet? Of dat van Star op pagina 1?Brilletje?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ThunderassMan schreef op 01 maart 2017 @ 18:37:

Waarom zie ik het plaatje van Inkie niet? Of dat van Star op pagina 1?Plaatjesban?
Zit net nog een topic van het autootje bij de buren terug te lezen naast ontzettend bizar is het eigenlijk ook in en in triest..
quote:Renaissance schreef op 01 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Dat is een teken dat ze weer uit de bocht aan het vliegen is. Het begint onschuldig genoeg, tamelijk normaal posten en dan gaat het langzaam weer mis. Dan wordt het steeds erger, tot de bom barst en ze weer een ban krijgt.Heeft ze met haar kroonprinsessen nick ook een ban dan?
Waar deze " wijsheid " origineel vandaan komt weet ik niet, maar ik vond m ergens op het www: " geruchten worden gemaakt door haters, verspreid door dwazen en geaccepteerd door idioten."

Beetje lang voor een onderschrift?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:YellowDiamond schreef op 01 maart 2017 @ 18:39:

[...]

Heeft ze met haar kroonprinsessen nick ook een ban dan?Nee op anoniem gegaan. En dat hebben de mods slapend uitgevoerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 maart 2017 @ 18:34:

[...]

YD heeft de klok horen luiden maar dat was het dan ook wel.Soms wordt het hier ook verwarrend.
Life is short. Eat dessert first.
quote:YellowDiamond schreef op 01 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Kan ook dat ik in de war ben hoor maar 1 van de 2 is iig verhuisd Het konijn was verhuisd.
quote:simbalabimba schreef op 01 maart 2017 @ 18:44:

Waar deze " wijsheid " origineel vandaan komt weet ik niet, maar ik vond m ergens op het www: " geruchten worden gemaakt door haters, verspreid door dwazen en geaccepteerd door idioten."

Beetje lang voor een onderschrift?Yep.
LV Doe Maar gaat deze zomer optreden op het strand van Scheveningen. wist je dit al?
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 maart 2017 @ 18:34:

[...]

YD heeft de klok horen luiden maar dat was het dan ook wel.Ik ben nog in de war van jouw schokkende uitspraak over orgasmes voor vrouwen
quote:doornroosje9 schreef op 01 maart 2017 @ 18:46:

[...]

Soms wordt het hier ook verwarrend.

Soms?

quote:noisekick schreef op 01 maart 2017 @ 17:31:

[...]

Bij jou wel? Bij mij kwam het altijd weer naar buiten gelopen, en emmer en mop werken dan ook niet met dat slijmerige piemelhatjoe
Ik voorzag een hele mooie vriendschap tussen de truffel en het konijn. En als het dan uit ging zouden we hier kunnen smullen van pb's die openbaar zouden worden gemaakt. Jammer hoor
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 01 maart 2017 @ 17:35:

[...]

Oh man. Die van mij maakt twee of drie keer zoveel als gemiddeld. Wat een troep geeft dan.

Zou het goed zijn om de moestuin ermee te bemesten?
quote:_alice_ schreef op 01 maart 2017 @ 18:48:

LV Doe Maar gaat deze zomer optreden op het strand van Scheveningen. wist je dit al?

Ik denk dat ik lekker naar Soestdijk ga.

Is dichter bij en het past ook beter bij me, qua niveau
Moet dat echt allemaal hier die praat?
quote:Loca_Loca schreef op 01 maart 2017 @ 18:51:

Ik voorzag een hele mooie vriendschap tussen de truffel en het konijn. En als het dan uit ging zouden we hier kunnen smullen van pb's die openbaar zouden worden gemaakt. Jammer hoor Ik vond SingleGirl en Truffel eigenlijk veel meer bij elkaar passen..
quote:doornroosje9 schreef op 01 maart 2017 @ 18:46:

[...]

Het konijn was verhuisd.

En alweer, zo blijkt.

Straks is er geen huis meer over zonder permaban.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 01 maart 2017 @ 18:52:

Moet dat echt allemaal hier die praat? Ik snap dat het pijn doet aan je gevoelige snorhaartjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven