Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:22
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 18:15:
[...]
Waarom zou je daardoor wegblijven? Er is een verschil tussen 'anders' zijn (weet niet hoe ik het moet omschrijven, vind dat zelf een stom woord) en echt gekke dingen posten/doen/denken.Sex zonder liefde een soort verkrachting noemen valt voor mij wel meer onder die laatste categorie hoor
[...]
Waarom zou je daardoor wegblijven? Er is een verschil tussen 'anders' zijn (weet niet hoe ik het moet omschrijven, vind dat zelf een stom woord) en echt gekke dingen posten/doen/denken.Sex zonder liefde een soort verkrachting noemen valt voor mij wel meer onder die laatste categorie hoor
dinsdag 28 februari 2017 om 18:24
quote:bossanova schreef op 28 februari 2017 @ 18:12:
[...]
Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Ach welnee daar hoef je toch niet voor weg te blijven, ik heb gewoon een andere mening dan jij. Diverse mensen met diverse meningen maakt dit forum juist zo leuk.
[...]
Dan blijf ik ook maar weg. Ik word hier in het Sex is Love and Sex is Love-topic door 'Wij' ook al weird gevonden. Bye bye Ach welnee daar hoef je toch niet voor weg te blijven, ik heb gewoon een andere mening dan jij. Diverse mensen met diverse meningen maakt dit forum juist zo leuk.
dinsdag 28 februari 2017 om 18:28