Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 15 maart 2017 om 19:11
quote:Renaissance schreef op 15 maart 2017 @ 18:15:
Roosje, het is een deel van je charme.
Verder eens met Phae over Ttass, en simsababimbo is gewoon holier than thou. Tja, gossie, vind het een beetje sneu als je dat nodig hebt.
En blij dat de neppsycholoog weer opgezout is (voor nu)Kun jij niet vaker aan het eind van een pagina dit soort samenvattingen geven? Het wordt er namelijk wel heel overzichtelijk van, zo.
Roosje, het is een deel van je charme.
Verder eens met Phae over Ttass, en simsababimbo is gewoon holier than thou. Tja, gossie, vind het een beetje sneu als je dat nodig hebt.
En blij dat de neppsycholoog weer opgezout is (voor nu)Kun jij niet vaker aan het eind van een pagina dit soort samenvattingen geven? Het wordt er namelijk wel heel overzichtelijk van, zo.
IMHO
woensdag 15 maart 2017 om 19:20
woensdag 15 maart 2017 om 19:23
woensdag 15 maart 2017 om 19:27
woensdag 15 maart 2017 om 19:29
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2017 @ 16:40:
bjahauhhjjhj jjntjkh ;oopiojr hbihiurh;irhfjrh :-dnjrhfilrjhfijhfijtf
bherbfuhregfuf
bfejkrbvjervjet njtnojtnotjgo;ijtgoijogit jhithftihgitrhgiu
bjahauhhjjhj jjntjkh ;oopiojr hbihiurh;irhfjrh :-dnjrhfilrjhfijhfijtf
bherbfuhregfuf
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 15 maart 2017 om 19:45
quote:doornroosje9 schreef op 15 maart 2017 @ 17:17:
[...]
Missie, soms is het zoals het is. In het geval van Sap, is het absoluut juist wat hier verteld wordt.
Ik vind het eigenlijk vrij naïef om altijd maar van het goede uit te gaan.En als zelfs Droosje (die altijd het goede van iedereen blijft zien) het zegt is het zekerzo!
[...]
Missie, soms is het zoals het is. In het geval van Sap, is het absoluut juist wat hier verteld wordt.
Ik vind het eigenlijk vrij naïef om altijd maar van het goede uit te gaan.En als zelfs Droosje (die altijd het goede van iedereen blijft zien) het zegt is het zekerzo!
woensdag 15 maart 2017 om 19:49
quote:SuzanneSuus schreef op 15 maart 2017 @ 19:42:
Wel raar dat mevr vliegenierster niet herkend werd door de mods en nu, nav Marana's post op het CMtopic?, de dromenvangster wel.
Nou ja, beter laat dan nooit.Ik denk dat meerdere forummers haar vorige nicks gestaft hebben met toelichting. Heb ik ook gedaan, maar geen reactie. Ik vroeg me af of ze 'afspraken' met de mods gemaakt had. Wat schandalig zou zijn in haar geval.
Wel raar dat mevr vliegenierster niet herkend werd door de mods en nu, nav Marana's post op het CMtopic?, de dromenvangster wel.
Nou ja, beter laat dan nooit.Ik denk dat meerdere forummers haar vorige nicks gestaft hebben met toelichting. Heb ik ook gedaan, maar geen reactie. Ik vroeg me af of ze 'afspraken' met de mods gemaakt had. Wat schandalig zou zijn in haar geval.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 maart 2017 om 19:52