Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 16 maart 2017 om 19:59
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 19:50:
[...]
Ik heb niemand op facebook, dus dat kan niet. (En de hele post zelf nog met 25 antwoorden, met de layout van dit forum. Geen idee of ik het kan posten, maar dat was gewoon op dit forum hoor. Marana had de datum juist.)
X en Y hebben hun verhaal niet gedaan. X en Y heb ik ze zelf genoemd, omdat Sap ze zelf vernoemt in haar heel verhaal.
Het was een posting van FB die naar Bruise is gestuurd via pb. Daar hoef je zelf geen FB voor te hebben, heb ik ook niet. Degene die de pb gestuurd heeft, zal de tekst(en) gewoon gekopieerd hebben.
Jij hebt dan misschien.waarschijnlijk een andere lap tekst dan Bruise heeft ontvangen, dat kan, dat kan heel goed.
[...]
Ik heb niemand op facebook, dus dat kan niet. (En de hele post zelf nog met 25 antwoorden, met de layout van dit forum. Geen idee of ik het kan posten, maar dat was gewoon op dit forum hoor. Marana had de datum juist.)
X en Y hebben hun verhaal niet gedaan. X en Y heb ik ze zelf genoemd, omdat Sap ze zelf vernoemt in haar heel verhaal.
Het was een posting van FB die naar Bruise is gestuurd via pb. Daar hoef je zelf geen FB voor te hebben, heb ik ook niet. Degene die de pb gestuurd heeft, zal de tekst(en) gewoon gekopieerd hebben.
Jij hebt dan misschien.waarschijnlijk een andere lap tekst dan Bruise heeft ontvangen, dat kan, dat kan heel goed.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 16 maart 2017 om 20:01
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Jij hebt dan misschien.waarschijnlijk een andere lap tekst dan Bruise heeft ontvangen, dat kan, dat kan heel goed.Of je gaat er nog even lekker over door
[...]
Jij hebt dan misschien.waarschijnlijk een andere lap tekst dan Bruise heeft ontvangen, dat kan, dat kan heel goed.Of je gaat er nog even lekker over door
donderdag 16 maart 2017 om 20:04
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Huh?
Hoe kan een post van Sap naar Bruise via FB dan met NAW gegevens bevatten? Dat is dan toch een post tussen hun?
[...]
Huh?
Hoe kan een post van Sap naar Bruise via FB dan met NAW gegevens bevatten? Dat is dan toch een post tussen hun?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
donderdag 16 maart 2017 om 20:17
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 20:12:
[...]
Ik zeg toch niet dat jij zegt dat zij iets doen?
Pfff, jij reageert met onderstaande op mij:
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Denemarken is leuk
En vervolgens zeg ik dus dat je niet goed leest want ik zei helemaal niks stoms over Denemarken maar over de onoriginele NLse programmamakers.
Capice?
[...]
Ik zeg toch niet dat jij zegt dat zij iets doen?
Pfff, jij reageert met onderstaande op mij:
quote:DorothyParker schreef op 16 maart 2017 @ 19:59:
[...]
Denemarken is leuk
En vervolgens zeg ik dus dat je niet goed leest want ik zei helemaal niks stoms over Denemarken maar over de onoriginele NLse programmamakers.
Capice?