Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lamis schreef op 28 februari 2017 @ 19:11:

[...]

Gooi het op twitter.Daar reageren ze wel.... moet ik eerst een account aanmaken. @VivaGeweten #braadpan.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 19:18:

[...]

Heb dat topic gelezen, wilde gisteren reageren maar heb het niet gedaan, weet niet eens precies waarom niet. Eigenlijk hoop ik dat dat een troltopic is, ik krijg het steenkoud van die TO.Ik hoopte dat ook, maar vrees intussen dat dat niet zo is. Loupje. Dan is ze wel een zeer consequente trol.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 19:18:

[...]

Heb dat topic gelezen, wilde gisteren reageren maar heb het niet gedaan, weet niet eens precies waarom niet. Eigenlijk hoop ik dat dat een troltopic is, ik krijg het steenkoud van die TO.

Als het over die sekskamer met dat kruis aan de muur gaat, was dat precies hetzelfde bij mij.

Onbehaaglijk gevoel, daarom niet gereageerd.
quote:noisekick schreef op 28 februari 2017 @ 19:16:

Toch niet van dat kruis? Daar heb ik serieus op gereageerd Twijfel ik ook over.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 februari 2017 @ 19:18:

[...]

Echt? De spaarlamp is gaan branden bij de mods?

Felroze heeft een permanente ban ivm teruggekeerde permabanneling.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Ik hoopte dat ook, maar vrees intussen dat dat niet zo is. Loupje. Dan is ze wel een zeer consequente trol.Dan doet ze het idd goed.
Ze verward en intrigeert mij vanwege haar vele dramatische onderwerpen (en dan ken ik haar alleen maar als Felroze )

Maar ik twijfel wel aan haar echtheid.. een normaal mens kan toch niet zoveel psychische problemen hebben?

Je probeert een plaatje te maken van een persoon waardoor je iemand een beetje kunt inschatten en kunt helpen. Maar bij haar kom ik er niet uit..
anoniem_274643 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 19:34
Reden: Beetje ingekort :)
% gewijzigd
quote:Kraaienpootje schreef op 28 februari 2017 @ 19:20:

[...]

Ik weet het niet, ik heb als newbie nog niet zo'n goede troll-neus

Maar ik vind het wel een vergezocht verhaal, met soms rare reactiesJij bent echt niet nieuw Toch?!

[...]

Ik hoopte dat ook, maar vrees intussen dat dat niet zo is. Loupje. Dan is ze wel een zeer consequente trol.Oh idd! OMG
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 19:02:

[...]

Dat gebeurt hier dagelijks. Wij oude doorgewinterde forummers herkennen een troll vanaf post 1. Anderen doen dan hun aangrijpende persoonlijke verhaal wat sneu is want niet serieus. Weer anderen steken er een boel energie in met tips en peptalks. Terwijl veel forummers weten dat het nep is. En hee, dan zitten wij op de bank wegens trollhinten. Te geschoffeld!Bedoel je met doorgewinterd de hongerwinter?
quote:Perzina schreef op 28 februari 2017 @ 19:17:

[...]

Die sekskamer bedoel je?!Ja die
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Jij bent echt niet nieuw Toch?!Vergeleken met een hoop mensen hier ben ik nog behoorlijk nieuw volgens mij en nog steeds bij mijn eerste nick Maar ik ga inmiddels ook al ruim een jaar mee inderdaad.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Jij bent echt niet nieuw Toch?!Nee.

[...]

Ik hoopte dat ook, maar vrees intussen dat dat niet zo is. Loupje. Dan is ze wel een zeer consequente trol.

Hoe ze die vader beschrijft komt mij heel bekend voor uit mijn eigen jeugd (geen kruis aan de muur dan, maar andere overeenkomsten). Alleen had ik geen moeder meer om me te beschermen. En dit exemplaar neemt gvd hém nog in bescherming....kan er niet bij, wil er niet in bij me. Dat wilde ik daar schrijven, maar iets zei me het niet te doen. Zeker niet na haar reacties op degenen die wél verteld hebben.

Nijdig word ik ervan, bah!
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Hoe ze die vader beschrijft komt mij heel bekend voor uit mijn eigen jeugd (geen kruis aan de muur dan, maar andere overeenkomsten). Alleen had ik geen moeder meer om me te beschermen. En dit exemplaar neemt gvd hém nog in bescherming....kan er niet bij, wil er niet in bij me. Dat wilde ik daar schrijven, maar iets zei me het niet te doen. Zeker niet na haar reacties op degenen die wél verteld hebben.

Nijdig word ik ervan, bah!Je bent niet de enige die nijdig wordt.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 19:24:

[...]

Bedoel je met doorgewinterd de hongerwinter?Tulpenbollen inderdaad.
quote:Kraaienpootje schreef op 28 februari 2017 @ 19:20:

[...]

Ik weet het niet, ik heb als newbie nog niet zo'n goede troll-neus Ik ben ook nieuw en trap echt overal tot mijn knieën in.. Kunnen jullie geen mod-proof hints geven voor ons? Een soort geurvlag die je over dit soort topics kan piesen? (Voel me altijd zo stom als ik dan wéér serieus ergens op reageer en het is een trol.. en de ene keer dat ik dacht dat het er een was, zat ik ernaast )
quote:Labalade schreef op 28 februari 2017 @ 19:40:

[...]

Ik ben ook nieuw en trap echt overal tot mijn knieën in.. Kunnen jullie geen mod-proof hints geven voor ons? Een soort geurvlag die je over dit soort topics kan piesen? (Voel me altijd zo stom als ik dan wéér serieus ergens op reageer en het is een trol.. en de ene keer dat ik dacht dat het er een was, zat ik ernaast )

Luister naar Yas.

Luister gewoon altijd naar Yas!

Ze heeft me ooit geprobeerd op te leiden, is nooit gelukt, maar begin nu zo nu en dan dingen te herkennen. Dus, naast luister altijd naar Yas, geef 't effe tijd, een jaar of 5 of 6 of zo
quote:Labalade schreef op 28 februari 2017 @ 19:40:

[...]

Ik ben ook nieuw en trap echt overal tot mijn knieën in.. Kunnen jullie geen mod-proof hints geven voor ons? Een soort geurvlag die je over dit soort topics kan piesen? (Voel me altijd zo stom als ik dan wéér serieus ergens op reageer en het is een trol.. en de ene keer dat ik dacht dat het er een was, zat ik ernaast )Telkens een schepje er bovenop. Telkens een nieuw iets vertellen wat nog erger is. En een aantal viva-triggers erin gooien. Niet 1, maar meer.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 19:42:

[...]

Luister naar Yas.

Luister gewoon altijd naar Yas!

Ze heeft me ooit geprobeerd op te leiden, is nooit gelukt, maar begin nu zo nu en dan dingen te herkennen. Dus, naast luister altijd naar Yas, geef 't effe tijd, een jaar of 5 of 6 of zo

+10000

Yas is knows-it-all.
Zeg Yas waarom zitten ze hier veren in je reet te steken? Zeg er eens wat van.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 19:47:

[...]

Telkens een schepje er bovenop. Telkens een nieuw iets vertellen wat nog erger is. En een aantal viva-triggers erin gooien. Niet 1, maar meer.Meestal is het in de OP al wel duidelijk..
Slijmballen.
quote:YellowDiamond schreef op 28 februari 2017 @ 19:52:

[...]

Meestal is het in de OP al wel duidelijk..Daar staan al veel triggers in.
quote:_Inkie_ schreef op 28 februari 2017 @ 19:51:

Zeg Yas waarom zitten ze hier veren in je reet te steken? Zeg er eens wat van. Ze kan er niets van zeggen omdat ze aan het schreeuwen is van de pijn. Veren in je reet doen best zeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven