Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 22:20:

[...]

Ik weet nog wel dat een TO niet wist wat TO betekende en dacht dat ze uitgescholden of in de maling werd genomen.Gebeurt wel vaker.
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 22:19:

[...]

Dat vind ik altijd zo bijzonder. Wat is er leuk aan meelezen en dan zo onwijs lang?

Ik was toen nog heel actief op een bepaalde pijler van FOK! en het kwam eigenlijk gewoon niet in me op om hier ook mee te gaan praten.

Las ook niet dagelijks hoor, maar je vindt hier ook zat interessante topics waar je nog wat van leert ook.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:22:

[...]

Ze verbuitenlandst snel.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik zeg regelmatig "op het forum". Maar de mensen tegen wie ik dat zeg weten niet welk forum.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 22:20:

[...]

Ik weet nog wel dat een TO niet wist wat TO betekende en dacht dat ze uitgescholden of in de maling werd genomen.Ja! En dat een nieuwe forummer dacht dat Djoels knettergek was omdat ze haar kind de JongeBabyGod noemde
quote:Solomio schreef op 02 mei 2017 @ 22:22:

Ik vertel dat ik dat op het (Viva)-forum gelezen heb.

Iedereen in mijn RL weet dat ik hier zit.Ja hier ook, tenminste man en kinderen weten dat ik hier zit.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:22:

[...]

Sorry. Las mee

Ik ben een allochtoon hè.
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 22:21:

Hoe vertellen jullie thuis grappige verhalen of een nieuw goed woord van het forum?

Ik zeg wel eens dat ik iets 'van een bekende' of 'ergens gelezen' heb, maar mijn man begint tegenwoordig al te lachen als ik zo begin Doe ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar ik herinner me helemaal niet meer precies hoe en wanneer ik hier verzeild ben geraakt. Was hier wel maar soms in het begin, dat weet ik nog wel. Nu zo'n jaar of 7 - 8. Pas veel vaker sinds het bestaan van de napraattopics.
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 22:23:

[...]

Ja! En dat een nieuwe forummer dacht dat Djoels knettergek was omdat ze haar kind de JongeBabyGod noemde

Wat dacht je van de ballen van Djoels haar vader? De gehaktballen, that is. Ook zo lachen!

En nu wil ik weten wie jij bent!
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:23:

[...]

Sorry. Las mee

Ik ben een allochtoon hè.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 22:23:

Ik zeg regelmatig "op het forum". Maar de mensen tegen wie ik dat zeg weten niet welk forum.

Ik zeg dat tegen mijn vent. Die gaat dan meteen Viva openen en meelezen.

Hij wil niet meer inloggen na de ban.. maar hij weet alles. Ook wat ik hier tik.
quote:Renaissance schreef op 02 mei 2017 @ 22:25:

Maar ik herinner me helemaal niet meer precies hoe en wanneer ik hier verzeild ben geraakt. Was hier wel maar soms in het begin, dat weet ik nog wel. Nu zo'n jaar of 7 - 8. Pas veel vaker sinds het bestaan van de napraattopics.Allemachtig! Dat was voor ons oude garde een noviteit!
Ik zag die fout pas bij de reactie van yasmijn
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 22:21:

Hoe vertellen jullie thuis grappige verhalen of een nieuw goed woord van het forum?

Ik zeg wel eens dat ik iets 'van een bekende' of 'ergens gelezen' heb, maar mijn man begint tegenwoordig al te lachen als ik zo begin Mijn verkering post hier ook dus dat scheelt een slok op een borrel..
quote:Solomio schreef op 02 mei 2017 @ 22:22:

Ik maakte eerst een account en toen ging ik meelezen.Ik ook. Ergens in 2004 geloof ik.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:17:

[...]

Verrek ja, dat deed ik ook. En op een gegeven moment dacht ik heel slim te zijn en had meerdere vensters open. Verdwaalde ik af en toe op de oude pagina's.

Topsport was het.

En het gekke is: het is écht leuker als je 'live' meeleest. Bijvoorbeeld het emmertjestopic en het smulsteentopic vind ik bij teruglezen helemaal niet zo grappig.Staan toch wel een paar heel grappige posts in, en vooral ook de TO die uit haar plaat ging. Maar klopt, als je erbij bent is het leuker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:26:

Ik zag die fout pas bij de reactie van yasmijn Tuurlijk
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:26:

[...]

Allemachtig! Dat was voor ons oude garde een noviteit!Wel een goede, ik heb in het verleden echt krom gelegen in napraattopics.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 22:24:

[...]

Doe ik ook.Ik zeg dus gewoon 'op viva' best gevaarlijk eigenlijk
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 22:25:

[...]

Hij wil niet meer inloggen na de ban.. maar hij weet alles. Ook wat ik hier tik. Oh ja die sprookjes
quote:Solivagant schreef op 02 mei 2017 @ 22:27:

[...]

Ik ook. Ergens in 2004 geloof ik.Ik weet ook bij god niet wie jij bent. Maar let it be
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:27:

[...]

Tuurlijk Yep
Mijn man is fan van "de Ipies van het Vivaforum" en er vast van overtuigd dat ze hem, bij elke voorkomende huishoudelijke of kinder- en vakantiegerelateerde kwestie kunnen helpen. "Vraag de Ipies eens waar ik kleren moet kopen nu V&D failliet is?" "Wat vinden de Ipies van zwemles?" "Heeft er al eens een Ipie een transfer met Hoppa geboekt?"

Hij is jullie in alles zeer dankbaar.
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 22:25:

[...]

Hij wil niet meer inloggen na de ban.. maar hij weet alles. Ook wat ik hier tik. Jouw man heeft hier een ban gekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven