Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 28 april 2017 om 22:24
Wat mag:
- Bans bespreken Bantopic
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
- Bans bespreken Bantopic
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)
vrijdag 28 april 2017 om 22:25
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2017 @ 22:21:
[...]
Zeggen, direct of indirect, dat iemand een trol is
Maar ik ben dan blijkbaar naïef want lees dat je moet staffen als iemand een trol is.. En waarom je dat denkt en als ik dat doe krijg ik een ban.
Ligt misschien aan mij maar ik begrijp dat niet zo goed blijkbaar.
[...]
Zeggen, direct of indirect, dat iemand een trol is
Maar ik ben dan blijkbaar naïef want lees dat je moet staffen als iemand een trol is.. En waarom je dat denkt en als ik dat doe krijg ik een ban.
Ligt misschien aan mij maar ik begrijp dat niet zo goed blijkbaar.
vrijdag 28 april 2017 om 22:26
quote:Lampie1986 schreef op 28 april 2017 @ 22:25:
[...]
Ligt misschien aan mij maar ik begrijp dat niet zo goed blijkbaar.Kreeg je een ban omdat je stafte? Of omdat je in het bewuste topic zei dat het nep was?
[...]
Ligt misschien aan mij maar ik begrijp dat niet zo goed blijkbaar.Kreeg je een ban omdat je stafte? Of omdat je in het bewuste topic zei dat het nep was?
vrijdag 28 april 2017 om 22:28
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 22:24:
[...]
Lees anders even de OP van napraat. Trolhinten mag hier wel. Verder niet in andere topics.
Dus ook geen staf op een "mogelijk" trollen topic?
Ik snap dat als ik iedereen op loop te "naaien" dat dit niet mag maar als iets duidelijk uitlokking is en ik staf dan dat is dan toch geen topic verzieken enzo.
[...]
Lees anders even de OP van napraat. Trolhinten mag hier wel. Verder niet in andere topics.
Ik snap dat als ik iedereen op loop te "naaien" dat dit niet mag maar als iets duidelijk uitlokking is en ik staf dan dat is dan toch geen topic verzieken enzo.
vrijdag 28 april 2017 om 22:29
quote:Lampie1986 schreef op 28 april 2017 @ 22:28:
[...]
Ik snap dat als ik iedereen op loop te "naaien" dat dit niet mag maar als iets duidelijk uitlokking is en ik staf dan dat is dan toch geen topic verzieken enzo.Troltopics moet je wel staffen. Vraag anders via mail om opheldering.
[...]
Ik snap dat als ik iedereen op loop te "naaien" dat dit niet mag maar als iets duidelijk uitlokking is en ik staf dan dat is dan toch geen topic verzieken enzo.Troltopics moet je wel staffen. Vraag anders via mail om opheldering.
vrijdag 28 april 2017 om 22:33
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 22:29:
[...]
Heb je niet om opheldering gevraagd? Soms worden er belachelijke bannen uitgedeeld hier.
Jawel maar dat wat ik terug stuur komt in mijn concepten dus dan ontvangen ze dat niet.
Via mijn mobiel doe ik alles op het moment.
Op de link van bantopic staat wat anders.
Dus niet dat van het trollen gedoe.
ModeratorViva
Lampie1986 heeft een ban van 24 uur ivm offtopic, provocerend en ongepast reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Heb je niet om opheldering gevraagd? Soms worden er belachelijke bannen uitgedeeld hier.
Jawel maar dat wat ik terug stuur komt in mijn concepten dus dan ontvangen ze dat niet.
Via mijn mobiel doe ik alles op het moment.
Op de link van bantopic staat wat anders.
Dus niet dat van het trollen gedoe.
ModeratorViva
Lampie1986 heeft een ban van 24 uur ivm offtopic, provocerend en ongepast reageren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
vrijdag 28 april 2017 om 22:38
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 22:34:
Vreemd. Zelfde als ik toen had.
Ik heb al eerder een ban gehad maar toen "begreep" ik het.
En achteraf gezien heb ik er al vaker 1 gehad maar toen dacht ik dat het aan de site lag.
Ik zie nu pas wanneer ik blijkbaar een ban heb.
Ten eerste zit ik nooit op de mail en ten tweede doet alles wat apparatuur is moeilijk hier... of ik ben er niet zo bedreven in dat kan ook
Vreemd. Zelfde als ik toen had.
Ik heb al eerder een ban gehad maar toen "begreep" ik het.
En achteraf gezien heb ik er al vaker 1 gehad maar toen dacht ik dat het aan de site lag.
Ik zie nu pas wanneer ik blijkbaar een ban heb.
Ten eerste zit ik nooit op de mail en ten tweede doet alles wat apparatuur is moeilijk hier... of ik ben er niet zo bedreven in dat kan ook