Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 23:35:

[...]



Mijnes kwam net mopperend boven over de verlenging. Slaapt net. Zal ik hem wakker maken en zeggen dat er een doelpunt is Gewoon zeggen... lieverd... wil je scoren?
quote:Enn schreef op 20 april 2017 @ 23:39:

[...]



Maak hem wakker want ze hebben niet alleen gescoord ze gaan ook door. Hij heeft het spannendste deel van de wedstrijd in bed gelegen.Zoals ik denk.. Is dat ook doorgaan na het scoren en spannender dan voetbal
quote:Enn schreef op 20 april 2017 @ 23:39:

[...]



Maak hem wakker want ze hebben niet alleen gescoord ze gaan ook door. Hij heeft het spannendste deel van de wedstrijd in bed gelegen.Zucht. Nog meer voetbal.
Ze reageerde weer...

Is 1 zinnetje direct finaal offtopic ?
quote:Enn schreef op 20 april 2017 @ 23:39:

[...]



Maak hem wakker want ze hebben niet alleen gescoord ze gaan ook door. Hij heeft het spannendste deel van de wedstrijd in bed gelegen.Meh.. gaat ie daar weer over mopperen. Hij leest het morgen maar op teletekst
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 23:43:

[...]



Meh.. gaat ie daar weer over mopperen. Hij leest het morgen maar op teletekst App het hem.
Ik kan via mijn mobiel er voor zorgen dat wat ik op mijn mobiel ziet hij op de tv ziet... kun jij ook doen.

Vlak voor het scoren.

Weer zeker dat je dan echt niet hoeft te appen.
quote:Lampie1986 schreef op 20 april 2017 @ 23:45:

Ik kan via mijn mobiel er voor zorgen dat wat ik op mijn mobiel ziet hij op de tv ziet... kun jij ook doen.

Vlak voor het scoren.

Weer zeker dat je dan echt niet hoeft te appen.Eeh.. Huh? Tv staat uit. We liggen in bed en hij slaapt.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 april 2017 @ 23:48:

[...]



Eeh.. Huh? Tv staat uit. We liggen in bed en hij slaapt.Dan word er zowel op tv als op bed niet gescoort nu
quote:Ginerva schreef op 20 april 2017 @ 23:34:

Zo mijn humeur is ook onder nul gezakt daar sassa op het spelletjes topicKom je lekker niet meer... lekker rustig
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:44:

[...]



Kom je lekker niet meer... lekker rustigHey! Gezellig! Wil jij mijn vragen beantwoorden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn ze hoor!quote:Enn schreef op 20 april 2017 @ 22:36:

Ok @ sassa_82:

[afbeelding]

Wie zijn de damens van viva? Wie zijn de meelopers van Viva zonder eigen mening? En wat ben jij dan?



Ben benieuwd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:44:

[...]



Kom je lekker niet meer... lekker rustigDus je leest wel mee?!
quote:Enn schreef op 21 april 2017 @ 00:44:

[...]



Hey! Gezellig! Wil jij mijn vragen beantwoorden? Graag Enn, kom maar op. Wij zitten op een spel op een gegeven moment gaan mensen totaal off topic ik vraag netjes damens kunnen we weer on topic en dan krijg ik van Ginerva een grote mond. lees al jaren mee m, en als mensen off topic gaan wordt er ook netjes gevraagd of het weer on topic kan. je kunt het terug lezen. heb haar niet persoonlijk aangesproken gewoon netjes gevraagd in het algemeen.
quote:Lampie1986 schreef op 21 april 2017 @ 00:49:

[...]



Dus je leest wel mee?!Ik lees al jaren mee. problemen mee?
Op een discussie forum gaan sommige mensen soms offtopic.
Alle reacties Link kopieren
Oh joh daar weet ik niets van. Ik las alleen de inmiddels gewiste posts op het modtopic en kreeg toch sterk de indruk dat je BGB (vanuit het niets) een Viva damen vond en Lampie een meeloper. Ik zie jouw link naar het spelletjes topic waarover je schrijft niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:50:

[...]



Ik lees al jaren mee. problemen mee?

Zo. Waarom zou ik er een probleem mee hebben?

Van mij mag je hoor.

Als ik het perse niet wilde (dat je mee las) stuurde ik wel een pb naar de gene voor wie het bedoeld was.
Alle reacties Link kopieren
En euh.... ik 'kom niet op hoor'. Ik vraag me het alleen af.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:50:

[...]



Ik lees al jaren mee. problemen mee?En wat maakt jou dan minder een viva dame dan bijvoorbeeld Bianca? Die volgens jou al jaren mee gaat?
quote:Lampie1986 schreef op 21 april 2017 @ 00:52:

Op een discussie forum gaan sommige mensen soms offtopic.Ja klopt. maar niet pagina s lang dat mensen hun laatste woord neerzetten en vervolgens dus niet meer weten wat het laatste woord is. niemand maakt zich druk behalve een persoon. Damens slaap lekker, ik ga slapen moet om zes uur weer op.
Als ik er echt problemen mee zou hebben dat er iemand op een forum komt die ik niet ken... dan overweeg ik therapie.
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:56:

[...]



Ja klopt. maar niet pagina s lang dat mensen hun laatste woord neerzetten en vervolgens dus niet meer weten wat het laatste woord is. niemand maakt zich druk behalve een persoon. Damens slaap lekker, ik ga slapen moet om zes uur weer op.



Dat valt jou op.

Mij niet.

Denk om 6 uur nog even aan mij. Draai ik mij nog eens om.

Om half 7 kom ik er uit... Dus slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:sassa_82 schreef op 21 april 2017 @ 00:56:

[...]



Ja klopt. maar niet pagina s lang dat mensen hun laatste woord neerzetten en vervolgens dus niet meer weten wat het laatste woord is. niemand maakt zich druk behalve een persoon. Damens slaap lekker, ik ga slapen moet om zes uur weer op.

Dus als ik het goed begrijp; Je baalde van het gezeik in een spelletjestopic en dus was de trollstaffende BGB op het Modtopic een vivadame die uit de hoogte reageert en Lampie de meeloper? Tsja.... houd het daar waar het hoort?



Slaap lekker want 6 uur is al over 5 uren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lampie1986 schreef op 21 april 2017 @ 00:55:

[...]



En wat maakt jou dan minder een viva dame dan bijvoorbeeld Bianca? Die volgens jou al jaren mee gaat?Bgb schrijft al jaren mee, ik ben na tien jaar terug. En met viva dame bedoel ik positief dat bgb al jaren mee schrijft en ik net pas weer een maand. maar jullie willen mij pakken prima. nogmaals slaap lekker damens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven