Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 7 juni 2017 om 16:31
Nou ja, dat dacht ik ook even. Het is maar een momentopname hecharlottew88 schreef: ↑07-06-2017 16:27Schattig![]()
Mijn collega zou bij het zien van deze foto zeggen. Ennnn hap weg is het kalfje.
.
woensdag 7 juni 2017 om 16:40
vrouwjagersma schreef: ↑07-06-2017 16:37Ik geloof niet in astrologie, vrees ik. Maar we hebben wel precies hetzelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant, Impala. Dus we zouden eigenlijk heel erg op elkaar moeten lijken![]()
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 7 juni 2017 om 16:43
woensdag 7 juni 2017 om 16:45
Ik heb nog nooit van een Vuurgeit gehoord.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 7 juni 2017 om 16:58
Ik ben maagd, ascendant ook maagd.vrouwjagersma schreef: ↑07-06-2017 16:37Ik geloof niet in astrologie, vrees ik. Maar we hebben wel precies hetzelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant, Impala. Dus we zouden eigenlijk heel erg op elkaar moeten lijken![]()
Ik kan met zowat iedereen prima.
Als ik niet met iemand kan ligt dat vast niet aan het sterrenbeeld of aan de ascendant.
woensdag 7 juni 2017 om 17:00
Je zonneteken (gewone sterrenbeeld) is/zou zijn hoe je diep van binnen bent.simbalabimba schreef: ↑07-06-2017 16:43Mijn ascendant ligt t dichtst bij Waterman, dus @impala, vertel me 's even hoe ik zou moeten zijn.![]()
Leeuw is trots, dapper, beschermend tov dierbaren en statusgevoelig. Een vuurteken, met alles wat je daarbij denkt. Boogschutter is ook vuur.
Een Boogschutter komt ook voor mensen op, maar uit idealisme en een gevoel van rechtvaardigheid. Een Leeuw staat pal, maar blind achter zijn dierbaren.
Je ascendant is hoe je overkomt, de buitenkant.
Waterman is een luchtteken, net als Weegschaal. Rationeel, luchtig, in veel dingen geïnteresseerd, (snelle) denkers. En de kernwoorden van de Waterman zijn vrijheidslievend en vooral individualistisch.
We zijn dus allebei een combi van vuur en lucht
Ik mis wat aarde (nuchterheid, gedegenheid) en wat water (emoties).
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 17:22
10.60% gewijzigd
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:03
.vrouwjagersma schreef: ↑07-06-2017 16:37Ik geloof niet in astrologie, vrees ik. Maar we hebben wel precies hetzelfde sterrenbeeld en dezelfde ascendant, Impala. Dus we zouden eigenlijk heel erg op elkaar moeten lijken![]()
Grappig dit !
edit: nog grappiger is dat ik nu de code voor je smiley zie: Proud
Ik geloof er ook niet in. Eigenlijk. Maar toch....
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:08
Jij bent duidelijk een aardeteken. Vind ik. Dus dat klopt.Eleonora-1 schreef: ↑07-06-2017 16:58Ik ben maagd, ascendant ook maagd.
Ik kan met zowat iedereen prima.
Als ik niet met iemand kan ligt dat vast niet aan het sterrenbeeld of aan de ascendant.
Ben je ook erg van het schoonmaken en hygiene? Pietluttig, dat zijn ze ook die Maagden.
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:19
Maar goed, je hebt ook nog Hoofdtekens (Ram, Kreeft, Weegschaal en Steenbok), Vaste tekens (Stier, Leeuw, Schorpien en Waterman) en Bewegelijke tekens (Tweeling, Maagd, Boogschutter en Vissen).
Hoofd is leiderschap, de eerste stap zetten, willen 'opvoeden'. Vast is vasthoudendheid en een sterke wil maar ook starheid. En Bewegelijk, nou ja wat het woord zegt
Veranderlijk.
Hoofd is leiderschap, de eerste stap zetten, willen 'opvoeden'. Vast is vasthoudendheid en een sterke wil maar ook starheid. En Bewegelijk, nou ja wat het woord zegt
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:20
Dankjewel!impala schreef: ↑07-06-2017 17:00Je zonneteken (gewone sterrenbeeld) is/zou zijn hoe je diep van binnen bent.
Leeuw is trots, dapper, beschermend tov dierbaren en statusgevoelig. Een vuurteken, met alles wat je daarbij denkt. Boogschutter is ook vuur.
Je ascendant is hoe je overkomt, de buitenkant.
Waterman is een luchtteken, net als Weegschaal. Rationeel, luchtig, in veel dingen geïnteresseerd, (snelle) denkers. En de kernwoorden van de Waterman zijn vrijheidslievend en vooral individualistisch.
We zijn dus allebei een combi van vuur en lucht
Ik mis wat aarde (nuchterheid, gedegenheid) en wat water (emoties).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 7 juni 2017 om 17:24
Ik had deze er nog aan toegevoegd:
Een Boogschutter komt ook voor mensen op, maar uit idealisme en een gevoel van rechtvaardigheid.
Een Leeuw staat pal, maar blind achter zijn dierbaren. Die speelt geen advocaat van de duivel.
(bedoel er niks persoonlijks mee hoor, maar ik vind het wel een interessant verschil)
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 17:25
11.37% gewijzigd
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:29
Kweenie of je een geintje maakt?
Maar in het chinees heb je de dieren (sterrenbeelden, de geit dus, ook wel het schaap genoemd) en je bent dan ook weer een type dier (hout, vuur, aarde, metaal en water).
De geit is bv lui. Maar dat wordt bij mij dan weer enigszins gecompenseerd door het element vuur.
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 17:29
0.95% gewijzigd
.
woensdag 7 juni 2017 om 17:30
.lrishCassidy schreef: ↑07-06-2017 17:29Stier en in het Chinees Os.
Dubbelop dus, stierderiger kan niet.
OMG.
Koppig in het kwadraat.
impala wijzigde dit bericht op 07-06-2017 17:30
8.87% gewijzigd
.