Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 18:19
Dan moeten al die topics wel op die ene pagina staan. Na 20 topics is er namelijk niets meer.
Das een klein detail. Op hoeveel topics reageren jullie dan wel niet? :?:
himalaya schreef:
31-05-2017 16:43
Ik heb geen cijfertjes, terwijl ik af en toe wel wordt gequote en er nieuwe berichten in mijn favorieten staan.

Moet ik dit nu melden als bug of heb ik mazzel? :D
Ik heb dezelfde mazzel :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
31-05-2017 18:25
En je moet topics niet uit 'gereageerd' verwijderd hebben. :|
Jij en Moiren weten echt wel de genoegzame Haha-ik-weet-eindelijk-ook-eens-iets-computerigs-en-LV-lekker-nietgrijns van mijn gezicht te forummen. >:-(
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 18:42
Zeg je nu dat wij geen leven hebben? >:-(
Life is short. Eat dessert first.
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 18:46
Jij en Moiren weten echt wel de genoegzame Haha-ik-weet-eindelijk-ook-eens-iets-computerigs-en-LV-lekker-nietgrijns van mijn gezicht te forummen. >:-(
Het leven is hard hè. :there:
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 17:56
Dat kun je tegenwoordig toch zien? Waar je gereageerd hebt en waar nog reacties zijn gekomen nadat je de laatste keer hebt bijgelezen. Dan zou je dus die topics even moeten openen en dan verdwijnen de cijfertjes als sneeuw voor de zon.

Dát heb ik dan wel al door na 3 weken.
In mijn account werkt niets behalve iemand onder de negeer zet. 'Mijn reacties' is zelfs niet aan te klikken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
31-05-2017 16:06
Volgens mij hebben die cijfertjes niets met de keren dat je gequote bent te maken. Ik schrijf heel weinig en op vaste topics en bij mij staat er 23. En ik ben echt geen 23x gequote.

Oh die cijfertjes... ja ik dacht al dat het met de inbox te maken had, maar daar zit niks in.
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 18:42
Het probleem is vooral dat ik af en toe ook moet werken. En als ik dan een na dag hard arbeiden thuis kom zijn al die topics waar ik ooit op gereageerd heb al lang weer afgezakt, al is het alleen maar omdat de meeste topics na mijn briljante reactie compleet stil vallen.
doornroosje9 schreef:
31-05-2017 18:47
Zeg je nu dat wij geen leven hebben? >:-(
Sow héé, wat een passief-agressieve reactie. Tsjongejonge.
Ik stelde gewoon een oprechte vraag, omdat ik me niet kon voorstellen op meer dan 20 topics gereageerd te hebben. (die nu nog een cijfertje zouden kunnen doen verschijnen)

Maar nu terug naar jou: Wil je erover praten? Welke gevoelens riep mijn vraag op? :zzz:
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 18:54
Het probleem is vooral dat ik af en toe ook moet werken. En als ik dan een na dag hard arbeiden thuis kom zijn al die topics waar ik ooit op gereageerd heb al lang weer afgezakt, al is het alleen maar omdat de meeste topics na mijn briljante reactie compleet stil vallen.
Maar als er opeens gereageerd wordt na honderden jaren, dan verschijnt dat topic toch weer gewoon bovenaan de lijst?
Zo stond er bij mij vandaag opeens jouw eigenste blote tietentopic weer bovenaan. Met zwarte cijfertjes.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 17:44
Dat mag ik niet van mezelf :hihi:
Ik kan het niet helpen, ik moet het vinden :hyper:

Hoe goed ik het ook probeer te negeren het lukt me gewoon niet :whistle:
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 19:06
Maar als er opeens gereageerd wordt na honderden jaren, dan verschijnt dat topic toch weer gewoon bovenaan de lijst?
Zo stond er bij mij vandaag opeens jouw eigenste blote tietentopic weer bovenaan. Met zwarte cijfertjes.
Ja maar dat moet je dan wel op tijd zien he. Ik ben best verslaafd, maar nou ook weer niet zo dat ik de hele tijd zit te F5'en op de topics waar ik ooit gereageerd heb.

En dat mijn blote tietentopic bovenaan staat is niet meer dan terecht. Het was een briljant topic.
Ginerva schreef:
31-05-2017 16:22
Ik blijf nu hangen op 1, maar heb daar ook wel mijn best voor gedaan (lees neurotisch alle topics aanklikken waar ik op gereageerd heb :facepalm: )
Ik heb er 10. Vanochtend waren het er nog 7 :|
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 20:27
Ja maar dat moet je dan wel op tijd zien he. Ik ben best verslaafd, maar nou ook weer niet zo dat ik de hele tijd zit te F5'en op de topics waar ik ooit gereageerd heb.

En dat mijn blote tietentopic bovenaan staat is niet meer dan terecht. Het was een briljant topic.
Zo klinkt het ook wel heel negatief. Ik noem het liever onderhoud.
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 20:27

Voor mij is forummen een soort monopoly: ik kom altijd langs 'start'. Als ik op 'home' (stomme engelse naam, trouwens) druk, wordt er automatisch ververst.
Rusti schreef:
31-05-2017 20:29
Ik heb er 10. Vanochtend waren het er nog 7 :|
Dat wordt zoeken :sherlock: :proud:
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 19:03
Sow héé, wat een passief-agressieve reactie. Tsjongejonge.
Ik stelde gewoon een oprechte vraag, omdat ik me niet kon voorstellen op meer dan 20 topics gereageerd te hebben. (die nu nog een cijfertje zouden kunnen doen verschijnen)

Maar nu terug naar jou: Wil je erover praten? Welke gevoelens riep mijn vraag op? :zzz:
De chocolade was op.
Ach, het kan erger. Op FB sta ik op (73) zie ik net :cry:
doornroosje9 schreef:
31-05-2017 20:34
De chocolade was op.
Ja, dat verklaart alles wel zo'n beetje. :hihi:
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 20:31
Voor mij is forummen een soort monopoly: ik kom altijd langs 'start'.
Oh, vandaar dat je zo bulkt van het geld.
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 20:31
Voor mij is forummen een soort monopoly: ik kom altijd langs 'start'. Als ik op 'home' (stomme engelse naam, trouwens) druk, wordt er automatisch ververst.
:cry:
Ik moet altijd gelijk naar de gevangenis.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 20:37
Oh, vandaar dat je zo bulkt van het geld.
:whut:

Maar ik heb dan weer geen mysterieuze cijfertjes achter mijn nick die mij 's nachts uit mijn slaap houden. :sheep:
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 18:46
:lips:
feow schreef:
31-05-2017 20:41
:cry:
Ik moet altijd gelijk naar de gevangenis.
Ik ook. Of ik kom op andermans hokjes.
Ginerva schreef:
31-05-2017 20:32
Dat wordt zoeken :sherlock: :proud:
Nummer 11 is gevonden. Nu de rest nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven