Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gezocht op tony pony en dan kom ik bij zoiets uit (sorry, kon geen kleinere vinden):

Afbeelding

Maar nu weet ik nog niet wat een tony pony is, alleen dat het lijkt op een my little pony.
Nee toch. Dit:
https://youtu.be/OLsrYpEuHsQ
c
[quote=S-Groot post_id=27113260 time=1495566356 user_id=288703]
Gezocht op tony pony en dan kom ik bij zoiets uit (sorry, kon geen kleinere vinden):

Een lelijk haarstukje voor op het hoofd. Als je dat op je hoofd hebt lijkt het net alsof je een langharige cavia op je hoofd hebt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dubbel
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Eleonora-1 schreef:
23-05-2017 20:34
Facebooken wij niet?
:idee:

en :flirting: Wat een beeldige tweeling!

Stomme FB bepaalt weer eens mijn tijdlijn.
-Puss-in-Bootz- schreef:
23-05-2017 21:25
:idee:

en :flirting: Wat een beeldige tweeling!

Stomme FB bepaalt weer eens mijn tijdlijn.
Terwijl ik toch dominéér met mijn puppyspam.
Tenminste, dat probeer ik.
:biggrin:
charlottew88 schreef:
23-05-2017 21:18

Een lelijk haarstukje voor op het hoofd. Als je dat op je hoofd hebt lijkt het net alsof je een langharige cavia op je hoofd hebt.
Hugh-Jazz schreef:
23-05-2017 21:14
Nee toch. Dit:
https://youtu.be/OLsrYpEuHsQ

Ah, een Toni Pony, zeg dat dan! Dan krijg ik andere resultaten :biggrin: .

Zoiets dus
Afbeelding
Ach Leo :heart:

Ik met honden is zoiets als Elninjo met kinderen, maar deze zijn wel echt schattig hoor.
Geniet ervan!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Volgens mij zie ik de laatste tijd meer reclame en likes van vrienden op iets van hún vrienden die alles maar op openbaar posten (bloedirritant, wat boeit mij nou het A-diploma van een kind wat ik niet ken of het gebakje van een tante van een kennis)
Dan van mensen die ik zelf in mijn kudde heb.
Eleonora-1 schreef:
23-05-2017 21:36
Terwijl ik toch dominéér met mijn puppyspam.
Tenminste, dat probeer ik.
:biggrin:
Puppyspam :heart: :heart: :heart:
-Puss-in-Bootz- schreef:
23-05-2017 21:44
Volgens mij zie ik de laatste tijd meer reclame en likes van vrienden op iets van hún vrienden die alles maar op openbaar posten (bloedirritant, wat boeit mij nou het A-diploma van een kind wat ik niet ken of het gebakje van een tante van een kennis)
Dit. Ik heb precies hetzelfde. Jammer wel.
feow schreef:
Ach Leo :heart:

Ik met honden is zoiets als Elninjo met kinderen, maar deze zijn wel echt schattig hoor.
Geniet ervan!
Ik dacht juist dat jij honden :heart: vindt omdat als jij jouw nick van achter naar voren leest er woef staat :proud:
charlottew88 schreef:
23-05-2017 21:49
Ik dacht juist dat jij honden :heart: vindt omdat als jij jouw nick van achter naar voren leest er woef staat :proud:
Haha!
Mijn Nick komt van bot en botje (funny bones), waar een skelethondje in 1000 botjes uiteen valt en fout weer in elkaar gepuzzeld wordt en niet meer gewoon kan blaffen.

Owef, oewf, ewfo en ofew waren ook een optie :)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hallo! (beetje late tvp en hou niet van honden)
feow schreef:
23-05-2017 21:56
Haha!
Mijn Nick komt van bot en botje (funny bones), waar een skelethondje in 1000 botjes uiteen valt en fout weer in elkaar gepuzzeld wordt en niet meer gewoon kan blaffen.

Owef, oewf, ewfo en ofew waren ook een optie :)

:lightbulb:
-Puss-in-Bootz- schreef:
Wij waren anders maar wat blij ermee!
vrouwjagersma schreef:
23-05-2017 22:19

:hihi:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
23-05-2017 22:19
Haha, dit was niet jouw kind :biggrin:
:blabla: Hoi! :cheer:
dana wijzigde dit bericht op 24-05-2017 01:15
81.05% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
...
dana wijzigde dit bericht op 23-05-2017 23:39
Reden: edit
0.00% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Bel de hap. Lijkt me het meest betrouwbaar.
...
dana wijzigde dit bericht op 24-05-2017 00:09
Reden: edit
97.26% gewijzigd
Ik weet niet wat er is, maar ik vind dit ook niet verstandig.
...
dana wijzigde dit bericht op 24-05-2017 00:10
97.99% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven