Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:18
[quote=S-Groot post_id=27113260 time=1495566356 user_id=288703]
Gezocht op tony pony en dan kom ik bij zoiets uit (sorry, kon geen kleinere vinden):
Een lelijk haarstukje voor op het hoofd. Als je dat op je hoofd hebt lijkt het net alsof je een langharige cavia op je hoofd hebt.
Gezocht op tony pony en dan kom ik bij zoiets uit (sorry, kon geen kleinere vinden):
Een lelijk haarstukje voor op het hoofd. Als je dat op je hoofd hebt lijkt het net alsof je een langharige cavia op je hoofd hebt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:25
en
Stomme FB bepaalt weer eens mijn tijdlijn.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:36
Terwijl ik toch dominéér met mijn puppyspam.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-05-2017 21:25![]()
enWat een beeldige tweeling!
Stomme FB bepaalt weer eens mijn tijdlijn.
Tenminste, dat probeer ik.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:40
charlottew88 schreef: ↑23-05-2017 21:18
Ah, een Toni Pony, zeg dat dan! Dan krijg ik andere resultaten
Zoiets dus
dinsdag 23 mei 2017 om 21:44
dinsdag 23 mei 2017 om 21:46
PuppyspamEleonora-1 schreef: ↑23-05-2017 21:36Terwijl ik toch dominéér met mijn puppyspam.
Tenminste, dat probeer ik.
![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:48
Dit. Ik heb precies hetzelfde. Jammer wel.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-05-2017 21:44Volgens mij zie ik de laatste tijd meer reclame en likes van vrienden op iets van hún vrienden die alles maar op openbaar posten (bloedirritant, wat boeit mij nou het A-diploma van een kind wat ik niet ken of het gebakje van een tante van een kennis)
Dan van mensen die ik zelf in mijn kudde heb.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:49
Ik dacht juist dat jij honden
dinsdag 23 mei 2017 om 21:56
Haha!charlottew88 schreef: ↑23-05-2017 21:49Ik dacht juist dat jij hondenvindt omdat als jij jouw nick van achter naar voren leest er woef staat
![]()
Mijn Nick komt van bot en botje (funny bones), waar een skelethondje in 1000 botjes uiteen valt en fout weer in elkaar gepuzzeld wordt en niet meer gewoon kan blaffen.
Owef, oewf, ewfo en ofew waren ook een optie
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 23 mei 2017 om 21:57
dinsdag 23 mei 2017 om 22:19
Wij waren anders maar wat blij ermee!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑23-05-2017 21:44Volgens mij zie ik de laatste tijd meer reclame en likes van vrienden op iets van hún vrienden die alles maar op openbaar posten (bloedirritant, wat boeit mij nou het A-diploma van een kind wat ik niet ken of het gebakje van een tante van een kennis)
Dan van mensen die ik zelf in mijn kudde heb.
dinsdag 23 mei 2017 om 22:21
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 23 mei 2017 om 23:14
Haha, dit was niet jouw kind

Hoi!