Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 juni 2017 om 20:53
Ik heb de stream sowieso al klaar staan :dFee-de-Goede schreef: ↑04-06-2017 20:51Ja, ik dacht van wel. Hebben nog een NNB staan vanavond bij het spoorboekje van 101 cultura?
Ik zit nu One love Manchester te kijken met dochter en daarna ga ik PP on ned 3 kijken, even zien of ze wat uitzenden. Maar ik als jou was sowieso zo een van de streams of via de NPO app kijken.
zondag 4 juni 2017 om 20:53
Joh, ze begon al heel vervelend en dreigend te PB-en ver voor dat verhaal. En ja dat weet ik zeker. Ik heb ze toen ook mogen ontvangen.impala schreef: ↑04-06-2017 20:49Ja, er wordt gedaan alsof ze prive info heeft geopenbaard die haar alleen per PB was toevertrouwd.
Maar deze info had die persoon zélf op het forum gezet. Het was alleen niet zo netjes om dat in een ander topic naar boven te halen.
Daarna onstond een rel en ik kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat, als je zo vals en in groepsverband beschuldigd wordt en er wat pissige PB's uitgooit.
Ze heeft een forumster bedreigt en gestalked toen die sommige dingen toch niet leuk vond in het prive contact. Dat heb ik uit eerste hand.
Dus niks klein akkefietje.
zondag 4 juni 2017 om 20:54
Die vond ik eerst heel normaal reageren en toen zij ze opeens dat jij een scherpe tong hebt. En toen dacht ik huh wat is er gebeurd. Meestal heb ik een nickchange niet door.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 juni 2017 om 20:55
Dat was voor mij de bevestiging van wat ik dachtcharlottew88 schreef: ↑04-06-2017 20:54Die vond ik eerst heel normaal reageren en toen zij ze opeens dat jij een scherpe tong hebt. En toen dacht ik huh wat is er gebeurd. Meestal heb ik een nickchange niet door.
zondag 4 juni 2017 om 21:00
Ja ik zag het net.Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 20:59Nou, Gekkie heeft een perma hoor. Wegens terugkeren onder perma.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 juni 2017 om 21:00
BeterLady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 20:59Nou, Gekkie heeft een perma hoor. Wegens terugkeren onder perma.
zondag 4 juni 2017 om 21:02
vrouwjagersma schreef: ↑04-06-2017 20:52Met sommige mensen hoef je niet eens meer Chinees te eten, daar zou zelfs mij de nasi niet meer mee smaken.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 4 juni 2017 om 21:06
zondag 4 juni 2017 om 21:08
En dat stalken is nog een hele tijd doorgegaan, ook toen ze hier al gepermaband was.Fee-de-Goede schreef: ↑04-06-2017 20:53Joh, ze begon al heel vervelend en dreigend te PB-en ver voor dat verhaal. En ja dat weet ik zeker. Ik heb ze toen ook mogen ontvangen.
Ze heeft een forumster bedreigt en gestalked toen die sommige dingen toch niet leuk vond in het prive contact. Dat heb ik uit eerste hand.
Het is gewoon geen fraai portret, klaar.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 4 juni 2017 om 21:09
Das toch ook niet erg allemaal? Dat akkefietje met E. was ook niet erg. Ze had zelf toch toegegeven dat het geen schoonheidsprijs waard was allemaal, dus wat maakten we ons druk. Ik zou willen dat iedereen zo selectief vergevingsgezind was als deze mensen, dan zou de wereld er een stuk beter uitzienFee-de-Goede schreef: ↑04-06-2017 20:53Joh, ze begon al heel vervelend en dreigend te PB-en ver voor dat verhaal. En ja dat weet ik zeker. Ik heb ze toen ook mogen ontvangen.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 04-06-2017 21:11
0.64% gewijzigd
zondag 4 juni 2017 om 21:31
Op het topic over het vermiste meisje Savannah en het vermoorde meisje Romy schreef ze dat ze vroeger bijna vermoord was door een pedofiel. Misschien dat ze door die ervaring een tik van de molen heeft gehad en daarom zo deed. Niet dat stalken goed te praten is natuurlijk.Solivagant schreef: ↑04-06-2017 21:08En dat stalken is nog een hele tijd doorgegaan, ook toen ze hier al gepermaband was.
Het is gewoon geen fraai portret, klaar.
zondag 4 juni 2017 om 21:37
Je weet er dus gewoon geen kont van.impala schreef: ↑04-06-2017 20:49Ja, er wordt gedaan alsof ze prive info heeft geopenbaard die haar alleen per PB was toevertrouwd.
Maar deze info had die persoon zélf op het forum gezet. Het was alleen niet zo netjes om dat in een ander topic naar boven te halen.
Daarna onstond een rel en ik kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat, als je zo vals en in groepsverband beschuldigd wordt en je er wat pissige PB's uitgooit.
zondag 4 juni 2017 om 21:39
Ja dat is zo.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 21:36Tsja, een pedofiel is wrs zelf ook weer misbruikt.
Zo kunnen we voor elk ziek gedrag wel een excuus verzinnen.
zondag 4 juni 2017 om 21:40
Fee-de-Goede schreef: ↑04-06-2017 20:51Ja, ik dacht van wel. Hebben nog een NNB staan vanavond bij het spoorboekje van 101 cultura?
Ik zit nu One love Manchester te kijken met dochter en daarna ga ik PP on ned 3 kijken, even zien of ze wat uitzenden. Maar ik als jou was sowieso zo een van de streams of via de NPO app kijken.
Ik wacht... stom mokkel met stippen op haar gezicht. Move it!
zondag 4 juni 2017 om 21:42
Pfff, dat vind ik wel heftig hoor! Kan me voorstellen dat ze door sommig topics getriggerd wordt. Maar om dan andere forummers te gaan stalken of lastigvallen vind ik van een andere orde.charlottew88 schreef: ↑04-06-2017 21:31Op het topic over het vermiste meisje Savannah en het vermoorde meisje Romy schreef ze dat ze vroeger bijna vermoord was door een pedofiel. Misschien dat ze door die ervaring een tik van de molen heeft gehad en daarom zo deed. Niet dat stalken goed te praten is natuurlijk.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 4 juni 2017 om 21:47
Ze heeft, afgaande op wat ze allemaal geschreven heeft onder de diverse nicks, heel veel meegemaakt wat van alles kan triggeren. Laatste wat je dan moet doen is op een forum als dit je opwerpen als hulpverlener en dat dusdanig opdringen aan anderen dat die daar last van hebben.
Dan heb je zelf flink wat hulp nodig.
Dan heb je zelf flink wat hulp nodig.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 4 juni 2017 om 22:04
Hahaha. Ik wil eigenlijk alleen morgen System of a down zien.
Nu weer die Verve zonder verve. Die heb ik al gezien.
Vond het al helemaal niks dat Pinkpop maar de optredens die te zien zijn word ik ook niet blij van. Net als die 2 3voor12 presentatoren. Vooral die gast met bril en petje is echt dom.
Zo.