Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 5 juni 2017 om 21:45
Maar als je het eenmaal weet...AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 21:44Als je van iedere artiest eerst hun overtuiging moet delen eer je hun werk goed mag vinden blijft er weinig over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 5 juni 2017 om 21:46
AmyFarrahFowler schreef: ↑05-06-2017 17:10Ik schreef er inderdaad over. En vragen staat vrij. Echter wanneer ik het gevoel krijg dat iemand me een kant op probeert te duwen ben ik benieuwd naar zijn motieven. Vandaar mijn wedervragen.
Dus ik ben heel benieuwd hoe de inhoud van mijn Posts ervoor zorgt dat jij zit te vissen of ik weet welke forummers er al dan niet op de FB pagina van de moeder heeft geschreven?
Op Facebook ? Het gaat dus over berichten op Facebook en niet op het viva-forum zoals de indruk meermaals werd gegeven?
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 juni 2017 om 21:49
Waar zit je?MoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 21:47We hebben een hotelkamer zonder gordijnen
Maar net wel overheerlijke pasta gegeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 5 juni 2017 om 21:49
Misschien zijn er wel rolluiken? Anders gewoon zwaaien naar de overkant.MoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 21:47We hebben een hotelkamer zonder gordijnen
Maar net wel overheerlijke pasta gegeten.
maandag 5 juni 2017 om 21:50
simbalabimba schreef: ↑05-06-2017 17:32Dat je het als vissen of een kant op duwen ziet, is niet de bedoeling. Het is wat het is, een -af-vraag, omdat ik betr. topic niet compleet heb gelezen.
Door deze heen en weer correspondentie lijkt het alsof het om iets geheimzinnigs gaat. Wat het niet is, als ik terug kijk naar mijn eerste, oorspronkelijke vraag hier over.
Je stelde helemaal geen moeilijke vraag, en toch kreeg je telkens geen antwoord.
missie_m wijzigde dit bericht op 05-06-2017 21:50
0.19% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Nee Missie. Het gaat over het rare gedrag dat je iets schrijft op de facebookpagina van een wildvreemde moeder die net haar kind op brute wijze heeft verloren. Onder de noemer dat je zo moet huilen en niet kan slapen, zo er vind je het.
Jouw leven klinkt ook goed, mazzeltov!vrouwjagersma schreef: ↑05-06-2017 21:46Mooie mannen die je auto wassen én kip. Sommige mensen hebben altijd geluk.
Ik heb een mooie man en ik had een vegetarische loempia en een gelukkig en moe en viezig kind, dus ook weinig te klagen.
Ik bof, dat klopt. Gisteren hebben twee lekkere stukken gescheurd goed de hele middag drie auto's staan afsoppen.
En als ik buiten kwam kreeg ik nog een kus van de jongste ook. Mij hoor je niet meer de komende tijd.
En dan heb ik óók nog jonge hondjes!
Nee, al naar gezochtvrouwjagersma schreef: ↑05-06-2017 21:49Misschien zijn er wel rolluiken? Anders gewoon zwaaien naar de overkant.
maandag 5 juni 2017 om 21:51
Nou,...
Het gaat over het gluren op FB, uit sensatiezucht zoeken naar, uit eigen glijzucht berichten plaatsen op FB van mensen die je niet kent.
Dat schijnt (blijkt, vlgs @MoirenPhae) gedaan te zijn door forummer(s) op het Actueel topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 5 juni 2017 om 21:51
Niet 'je'.MoirenPhae schreef: ↑05-06-2017 21:50Nee Missie. Het gaat over het rare gedrag dat je iets schrijft op de facebookpagina van een wildvreemde moeder die net haar kind op brute wijze heeft verloren. Onder de noemer dat je zo moet huilen en niet kan slapen, zo er vind je het.
missie_m wijzigde dit bericht op 06-06-2017 00:34
Reden: valse insinuaties
Reden: valse insinuaties
11.68% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
maandag 5 juni 2017 om 21:52
maandag 5 juni 2017 om 21:53
Wáár??