Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Solomio schreef:
16-06-2017 17:59
Ja, want iedereen woont in een huis met minimaal 6 kamers?
Volgens mij ging het niet om het leren, maar om het slapen.
Nee hoor wij wonen ook in een flat. Hier soms ook feestje van buren. Nu met ramadan (niks op tegen mijn man is zelf moslim ) eten ze veel buiten met hele familie en mijn drie kinderen slapen prima! En zo niet, slaapt een kind bij ons. Rekening met
elkaar houden heet dat. Boehoe een feestje..... alsof dat dagelijks of elk weekend gebeurt zeg. Kom op!
Is het hier nog een beetje gezellig?
Jawel hoor :)
What have we done....
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 02:53
Als meelezer; nee! doe eens een linkje, het is vrijdag!
O, fijn.
Just checking....
Waarom slaap je nog niet Leo?
What have we done....
Nou, ik heb dus al geslapen.
Ik ben net verkreukeld wakker geworden op de bank en heb mezelf naar bed verplaatst maar nu ben ik een beertje wakkeriger dan de bedoeling was.

And you?
Waarom slaap jij nog niet?
Ik ben ook nog klaar wakker en wil een linkje delen, mijn zoon gaat op kamp en wil iets doen, herstel, moet iets doen. Omdat dat moet, van de juf.

Ik heb het lied van Willem de Zwijger geadviseerd, als act he, met een spandoek. "het lied van Willem de Zwijger"
linkje..
Geen linkje te bekennen...
Willem zwijgt ;)
anoniem_348503 wijzigde dit bericht op 17-06-2017 03:16
36.84% gewijzigd
Nachtdier :)
Verkreukeld wakker worden sucks! Ik heb het ook maar dan op andere tijden.
What have we done....
reesy schreef:
17-06-2017 03:14
Willem zwijgt ;)
Hahaha ja!
nbk schreef:
17-06-2017 03:16
Nachtdier :)
Verkreukeld wakker worden sucks! Ik heb het ook maar dan op andere tijden.
Dat heb ik na zo'n nacht als deze ook waarschijnlijk.
Morgenmiddag ben ik dan hondsmoe.

Op dit moment heb ik het gevoel dat ik wel even kan gaan schoonmaken of zo maar als ik straks in slaap val en dán wakker wordt, ben ik ontzettend duf.

Ik ga het weer eens proberen.
Alle nachtdieren, fijne nacht nog!
Slaap lekker Leo :lips:
What have we done....
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 03:36
Dat heb ik na zo'n nacht als deze ook waarschijnlijk.
Morgenmiddag ben ik dan hondsmoe.

Op dit moment heb ik het gevoel dat ik wel even kan gaan schoonmaken of zo maar als ik straks in slaap val en dán wakker wordt, ben ik ontzettend duf.

Ik ga het weer eens proberen.
Alle nachtdieren, fijne nacht nog!
Truste Leo. slaap lekker.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Eleonora-1 schreef:
17-06-2017 02:53
Het is hier toch altijd gezellig :D
Slaap lekker!
sassa_82 schreef:
17-06-2017 02:23
Nee hoor wij wonen ook in een flat. Hier soms ook feestje van buren. Nu met ramadan (niks op tegen mijn man is zelf moslim ) eten ze veel buiten met hele familie en mijn drie kinderen slapen prima! En zo niet, slaapt een kind bij ons. Rekening met
elkaar houden heet dat. Boehoe een feestje..... alsof dat dagelijks of elk weekend gebeurt zeg. Kom op!
Ten eerste: waar MoiPhae woont zijn wel erg vaak 'feestjes'.
Ten tweede: dat jouw kinderen goed slapen ondanks geluidsoverlast is mazzel, dat geldt niet voor iedereen.
Ten derde: rekening houden met elkaar is wat mij betreft vooral zorgen dat anderen geen (over)last van je hebben. Accepteren dat je buren herrie maken valt wat mij betreft daar niet onder. Maar ik vind geluid(soverlast) dan ook wel zo'n beetje het ergste (en asociaalste, want eenvoudig te voorkomen) wat er bestaat.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Mijn god hebben de mods alleen lagere school? De vraag zal ik Yakult nemen of Actimel is verwijderd. Want het klinkt zo medisch, probiotica. We hebben de pleister bereikt. :facepalm:
.
Solomio schreef:
17-06-2017 07:45
Ten tweede: dat jouw kinderen goed slapen ondanks geluidsoverlast is mazzel, dat geldt niet voor iedereen.
Ten derde: rekening houden met elkaar is wat mij betreft vooral zorgen dat anderen geen (over)last van je hebben. Accepteren dat je buren herrie maken valt wat mij betreft daar niet onder. Maar ik vind geluid(soverlast) dan ook wel zo'n beetje het ergste (en asociaalste, want eenvoudig te voorkomen) wat er bestaat.
Precies.

En het is nou bepaald niet zo dat als je een briefje in de bus gooit met de mededeling dat je een feestje hebt, je dan automatisch gevrijwaard bent van enige klacht over het geproduceerde geluid hè. Je mag nog steeds geen overlast veroorzaken, ook niet als je het aankondigt. Juist dan niet, zou ik bijna zeggen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
impala schreef:
17-06-2017 08:02
Mijn god hebben de mods alleen lagere school? De vraag zal ik Yakult nemen of Actimel is verwijderd. Want het klinkt zo medisch, probiotica. We hebben de pleister bereikt. :facepalm:
Had het topic dan verwijderd met als reden: allebei goor, niet doen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
impala schreef:
O_O

Ze zijn dan ook erg jong en onervaren he?
Goedemorgen allen!

Druk hier gisteravond en wat lees ik nou: mensen vonden mij eng? In godsnaam waarom? :devil:

@Leekje, waarom begon jij ineens over 'mijn' Joop?
Solomio schreef:
17-06-2017 07:45
Helemaal mee eens.
impala schreef:

Neeeeeee echt? :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven