Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 juni 2017 om 02:23
Nee hoor wij wonen ook in een flat. Hier soms ook feestje van buren. Nu met ramadan (niks op tegen mijn man is zelf moslim ) eten ze veel buiten met hele familie en mijn drie kinderen slapen prima! En zo niet, slaapt een kind bij ons. Rekening met
elkaar houden heet dat. Boehoe een feestje..... alsof dat dagelijks of elk weekend gebeurt zeg. Kom op!
zaterdag 17 juni 2017 om 02:59
Als meelezer; nee! doe eens een linkje, het is vrijdag!
zaterdag 17 juni 2017 om 03:36
Dat heb ik na zo'n nacht als deze ook waarschijnlijk.
Morgenmiddag ben ik dan hondsmoe.
Op dit moment heb ik het gevoel dat ik wel even kan gaan schoonmaken of zo maar als ik straks in slaap val en dán wakker wordt, ben ik ontzettend duf.
Ik ga het weer eens proberen.
Alle nachtdieren, fijne nacht nog!
zaterdag 17 juni 2017 om 03:39
Truste Leo. slaap lekker.Eleonora-1 schreef: ↑17-06-2017 03:36Dat heb ik na zo'n nacht als deze ook waarschijnlijk.
Morgenmiddag ben ik dan hondsmoe.
Op dit moment heb ik het gevoel dat ik wel even kan gaan schoonmaken of zo maar als ik straks in slaap val en dán wakker wordt, ben ik ontzettend duf.
Ik ga het weer eens proberen.
Alle nachtdieren, fijne nacht nog!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 17 juni 2017 om 03:57
Het is hier toch altijd gezellig
Slaap lekker!
zaterdag 17 juni 2017 om 07:45
Ten eerste: waar MoiPhae woont zijn wel erg vaak 'feestjes'.sassa_82 schreef: ↑17-06-2017 02:23Nee hoor wij wonen ook in een flat. Hier soms ook feestje van buren. Nu met ramadan (niks op tegen mijn man is zelf moslim ) eten ze veel buiten met hele familie en mijn drie kinderen slapen prima! En zo niet, slaapt een kind bij ons. Rekening met
elkaar houden heet dat. Boehoe een feestje..... alsof dat dagelijks of elk weekend gebeurt zeg. Kom op!
Ten tweede: dat jouw kinderen goed slapen ondanks geluidsoverlast is mazzel, dat geldt niet voor iedereen.
Ten derde: rekening houden met elkaar is wat mij betreft vooral zorgen dat anderen geen (over)last van je hebben. Accepteren dat je buren herrie maken valt wat mij betreft daar niet onder. Maar ik vind geluid(soverlast) dan ook wel zo'n beetje het ergste (en asociaalste, want eenvoudig te voorkomen) wat er bestaat.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 17 juni 2017 om 08:21
Precies.Solomio schreef: ↑17-06-2017 07:45Ten eerste: waar MoiPhae woont zijn wel erg vaak 'feestjes'.
Ten tweede: dat jouw kinderen goed slapen ondanks geluidsoverlast is mazzel, dat geldt niet voor iedereen.
Ten derde: rekening houden met elkaar is wat mij betreft vooral zorgen dat anderen geen (over)last van je hebben. Accepteren dat je buren herrie maken valt wat mij betreft daar niet onder. Maar ik vind geluid(soverlast) dan ook wel zo'n beetje het ergste (en asociaalste, want eenvoudig te voorkomen) wat er bestaat.
En het is nou bepaald niet zo dat als je een briefje in de bus gooit met de mededeling dat je een feestje hebt, je dan automatisch gevrijwaard bent van enige klacht over het geproduceerde geluid hè. Je mag nog steeds geen overlast veroorzaken, ook niet als je het aankondigt. Juist dan niet, zou ik bijna zeggen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 17 juni 2017 om 08:22
Had het topic dan verwijderd met als reden: allebei goor, niet doen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 17 juni 2017 om 08:36
Helemaal mee eens.Solomio schreef: ↑17-06-2017 07:45Ten eerste: waar MoiPhae woont zijn wel erg vaak 'feestjes'.