Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:38
Haar gestyled, make up erop, cocktailjurkje aan en pumps. En mijn moeders parels om.

Ik wil een gewoon zomerjurkje en slippers die ik de hele dag aanhad. 🙄
Ik wil niet, ik wil niet naar die stomme bruiloft. Ik heb nietsss met die mensen.

Mijn broer en schoonzus halen ons zo op, die gaan ook godzijdank. Zij drinkt nooit dus rijdt altijd.

Ik wens diegenen die hier blijven hangen een fijne avond hier met de linkjes van IC 😂
Make up op je haar? De ouderdom komt met gebreken, dat blijkt maar weer.
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:43
Make up op je haar? De ouderdom komt met gebreken, dat blijkt maar weer.
😂

Ik wed dat ik overdressed ben met mijn chique cocktailjurkje. 😆
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:38

Ik wil niet, ik wil niet naar die stomme bruiloft. Ik heb nietsss met die mensen.

Mijn broer en schoonzus halen ons zo op, die gaan ook godzijdank. Zij drinkt nooit dus rijdt altijd.

Ik wens diegenen die hier blijven hangen een fijne avond hier met de linkjes van IC 😂
Sterkte hoor!! Ik weet niet wie het er slechter voor heeft staan. Jij of wij :sigh:
shifty schreef:
23-06-2017 19:28
Dat klopt. Alleen bij mij werkt het dan beter als iemand zich niet als een asociaal mormel gedraagt. Op de een of andere manier moet ik dan toch een soort drempeltje over om bij mijn sympathie-plekje te komen. Ik vind het best knap dat jij dat wel zomaar kan.
Kan ik dat zomaar wel? Dat weet ik niet hoor of ik dat zomaar bij elk willekeurig iemand kan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Kan ik t bij de 1, kun jij t bij een ander, die misschien bij mij de indruk wekt een &€#=& te zijn.
simbalabimba wijzigde dit bericht op 23-06-2017 19:49
43.42% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Proost, Yasmijn!
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:42
Drinken ga ik zeker. Zonder drank overleef je dergelijke partijen met Hollandse hits niet. Daar leven ze voor. Geheime zenders enzo. Zo niet ons soort mensen.
Oh, please, doe een paar linkjes vanavond :flirting:
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:46
Komt goed! 🤓
Ja zoiets zei ik al eerder.

yasmijn schreef:
Drinken ga ik zeker. Zonder drank overleef je dergelijke partijen met Hollandse hits niet. Daar leven ze voor. Geheime zenders enzo. Zo niet ons soort mensen.
Waarom ga je dan? Je doet nu wat denigrerend hoor.
nouschi wijzigde dit bericht op 23-06-2017 19:49
0.17% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:46
:hamer: :wtf:
charlottew88 schreef:
23-06-2017 19:24
Klopt ja. Maar zij had mijn nick niet goed gespeld en die van mijn medehielenlikster ook niet. Worden kaasje en ik een keer genoemd doet ze het niet eens goed :facepalm:
Ja dus het telt niet echt. Vind ik.
simbalabimba schreef:
23-06-2017 19:45
Kan ik t bij de 1, kun jij t bij een ander, die misschien bij mij de indruk wekt een &€#=& te zijn.
:cheers:
shifty schreef:
23-06-2017 19:49
:hamer: :wtf:
:vechten:

Ik wil ook linkjes van yasmijn vanavond!
yasmijn schreef:
Inderdaad ja veel sterkte ik heb echt medelijden met je. Misschien kan je als er een schaal met bitterballen langs komt deze in jou oren proppen. Wel eerst koud laten worden. Leverworst werkt ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
23-06-2017 19:49
Waarom ga je dan? Je doet nu wat denigrerend hoor.
Soms moet je.
Nouschi schreef:
23-06-2017 14:18
Pfffffff ik zou bijna, bijna hè, zelf schrijven wat er hier op het menu staat vanavond :proud:
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
FiIee schreef:
23-06-2017 19:51
:vechten:

Ik wil ook linkjes van yasmijn vanavond!
Dan beginnen we met Hazes denk ik. Dat verdraag ik nog wel na een paar bier.
En verder ga ik niet lezen, geen zin.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
charlottew88 schreef:
23-06-2017 19:52
Inderdaad ja veel sterkte ik heb echt medelijden met je. Misschien kan je als er een schaal met bitterballen langs komt deze in jou oren proppen. Wel eerst koud laten worden. Leverworst werkt ook.
🤣🤣🤣
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:56
Ja, Hazes kan ik ook prima hebben. Ik hoopte dan ook meer op obscuurder werk, van John de Bever en zo.
Roelvink en Kroes en Duyts 🤣
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:53
Dan beginnen we met Hazes denk ik. Dat verdraag ik nog wel na een paar bier.
Ja, Hazes kan ik ook prima hebben. Ik hoopte dan ook meer op obscuurder werk, van John de Bever en zo.
Hazes vind ik ook nog wel om aan te horen.
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:56
Roelvink, Kroes en Duyts?
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:57
Roelvink, Kroes en Duyts?
Dat vind ik wel erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven