Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heeft er iemand wel eens letterlijk aan iemands hielen gelikt?
charlottew88 schreef:
23-06-2017 19:05
Present :hello:
:rofl:

Jullie (jij en de ander) hadden de exclusieve positie van hielenlikkers inderdaad
MoirenPhae schreef:
23-06-2017 19:07
o_o maar goed dat ik weer ga afhaken :lol:
MoirenPhae schreef:
Getver, nee 😨
MoirenPhae schreef:
Nee, ik niet in elk geval. Ik heb wel nog wat pakjes boter in de aanbieding voor op het hoofd van een aantal forummers. Moeten ze wel een beetje uit de zon blijven.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
juliaaana schreef:
23-06-2017 19:09
Nou ja, het is toch best een fascinerende uitdrukking.
Waar komt het vandaan en wie doet zoiets nou letterlijk?
Wat een fijn bericht!
juliaaana schreef:
23-06-2017 19:09
Je mag ook gewoon blijven! :cheers:
Life is short. Eat dessert first.
MoirenPhae schreef:
Ieuw nee :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
FiIee schreef:
23-06-2017 19:08
:rofl:

Jullie (jij en de ander) hadden de exclusieve positie van hielenlikkers inderdaad
Klopt ja. Maar zij had mijn nick niet goed gespeld en die van mijn medehielenlikster ook niet. Worden kaasje en ik een keer genoemd doet ze het niet eens goed :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
simbalabimba schreef:
23-06-2017 18:27
Ik denk dat het fijn is om te merken, in welke situatie dan ook, dat er eens iemand om je geeft, het met je eens is, noem maar op.
Niemand wil alleen maar kritiek en commentaar.

Dat klopt. Alleen bij mij werkt het dan beter als iemand zich niet als een asociaal mormel gedraagt. Op de een of andere manier moet ik dan toch een soort drempeltje over om bij mijn sympathie-plekje te komen. Ik vind het best knap dat jij dat wel zomaar kan.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 23-06-2017 19:42
0.19% gewijzigd
charlottew88 schreef:
23-06-2017 19:24
Klopt ja. Maar zij had mijn nick niet goed gespeld en die van mijn medehielenlikster ook niet. Worden kaasje en ik een keer genoemd doet ze het niet eens goed :facepalm:
Humpf. Ik bén niet eens genoemd :furious: .

En of men de volgende keer even kan wachten met rellen tot ik klaar ben met wassen ja. Ik had vanmorgen nog net de tijd om de gewraakte OP te lezen, dus ik heb alle pret gemist. Gelukkig is het vrijdag.
juliaaana schreef:
Nou, ik heb geen reden omdat te denken.
Ik ben ook hier voornamelijk meelezer, dus weet wie hier vaker 'gezien' worden als groepje (overigens niet zo mee eens, geen mening over eigenlijk), maar dat waren niet de mensen die het met mij eens waren. Gewoon willekeurige forummers, bekende en onbekende.
En zonder al te arrogant willen doen, durf ik te zeggen dat het logisch was dat meerdere mensen het met me eens waten, omdat het gewoon hele ware en zinnige woorden waren.
Mijn inschatting is dag Sap daarom ook zo plotsklaps naar mij uitviel, omdat het raak was.

Wel acht ik het een beetje vreemd dat je zomaar over bloeddorstige forummers praat en hoe er gereageerd werd, terwijl je geen idee hebt. Naar mijn herinnering raakt dat kant nog wal.

Maar goed, ik ga weer in de meeleesstand, voor je het weet zit ik hier ineens bier te drinken :O

Te laat :cheers:
Juliaana, je bent al te laat. Het bier is al geserveerd dus nu moet je meeproosten.
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:28

En of men de volgende keer even kan wachten met rellen tot ik klaar ben met wassen ja. Ik had vanmorgen nog net de tijd om de gewraakte OP te lezen, dus ik heb alle pret gemist. Gelukkig is het vrijdag.
Belachelijk :there:
Ik heb trouwens twee weken vakantie (felicitaties graag naar feliciteerladyvoldemortmethaarwelverdiendevankantie.nl) dus voorlopig is iedereen vrij een rel te starten zonder eerst mijn werkrooster erop na te zien.
FiIee schreef:
23-06-2017 19:32
Juliaana, je bent al te laat. Het bier is al geserveerd dus nu moet je meeproosten.

:cheers:
Haar gestyled, make up erop, cocktailjurkje aan en pumps. En mijn moeders parels om.

Ik wil een gewoon zomerjurkje en slippers die ik de hele dag aanhad. 🙄
Ik wil niet, ik wil niet naar die stomme bruiloft. Ik heb nietsss met die mensen.

Mijn broer en schoonzus halen ons zo op, die gaan ook godzijdank. Zij drinkt nooit dus rijdt altijd.

Ik wens diegenen die hier blijven hangen een fijne avond hier met de linkjes van IC 😂
yasmijn schreef:
23-06-2017 19:38
Haar gestyled, make up erop, cocktailjurkje aan en pumps. En mijn moeders parels om.

Ik wil niet, ik wil niet naar die stomme bruiloft. Ik heb nietsss met die mensen.

Mijn broer en schoonzus halen ons zo op, die gaan ook godzijdank. Zij drinkt nooit dus rijdt altijd.

Ik wens diegenen die hier blijven hangen een fijne avond hier met de linkjes van IC 😂
Sterkte.
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:36
Ik heb trouwens twee weken vakantie (felicitaties graag naar feliciteerladyvoldemortmethaarwelverdiendevankantie.nl) dus voorlopig is iedereen vrij een rel te starten zonder eerst mijn werkrooster erop na te zien.
#feliciteerladyvoldemortmethaarwelverdiendevankantie

Heel. Veel. Plezier.

Ik heb volgende week pas vakantie dus wacht tot dan alsjeblieft.
yasmijn schreef:

Drinkze!
feow schreef:
23-06-2017 18:36
Alle kontlikkers, hielenlikkers en wannebeegroepers verenig u!

Wij eisen voorgangers die niet stinken.

Net gedoucht dus ik begrijp je niet :whistle:

Maar wel :cheers:
yasmijn schreef:

Dan nog liever een bruiloft waar ik niet naartoe wil!!
What have we done....
Drinken ga ik zeker. Zonder drank overleef je dergelijke partijen met Hollandse hits niet. Daar leven ze voor. Geheime zenders enzo. Zo niet ons soort mensen.
Lady_Voldemort schreef:
23-06-2017 19:28

Die hele lap tekst? Ik ben halverwege afgehaakt. Net als voorheen als ze ergens poste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven