Napraattopic deel 85

17-06-2017 21:40 3086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ana_Isabel_ schreef:
22-06-2017 09:52
Waarom moet je nou weer mijn snor benadrukken?! Ik ben gewoon een vrouw met lichte overbeharing. Thats it.
Die snor komt door de vele hamburgers bakken heb ik gehoord.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Elfje112 schreef:
22-06-2017 10:13
Ana, heb je foto gezien en ik vind je mooi zoals je bent.
(maar een scheermesje of scheerapparaat is geen overbodige luxe)

Je bedoelt natuurlijk een grasmaaier en heggeschaar, toch?

Ik ook. :A:
ThunderassMan schreef:
22-06-2017 11:08
Je bedoelt natuurlijk een grasmaaier en heggeschaar, toch?

Ik ook. :A:
Ja, maar dat stond zo lomp
Wat doen jullie naar tegen Ana. Ik heb jullie allemaal gestaft voor op de man manwijf vrouw.
Wtf

'Dokter Jort' is een Viva-dokter, zegt de mod.
Maar Viva is niet verantwoordelijk voor zijn medische kennis en zijn adviezen.

:O

En wat voor dokter Jort is en hoe hij van achteren heet? Geen idee.

Geef me dan maar medisch advies van een forummer. Daarvan weet ik tenminste hoe serieus ik het moet nemen.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 11:37
33.76% gewijzigd
.
Heb je een linkje naar dokter Jort Impala? Ik keek net al op gezondheid maar zag zo geen topic.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 11:34
Heb je een linkje naar dokter Jort Impala? Ik keek net al op gezondheid maar zag zo geen topic.
https://www.viva.nl/vevadd/vraagt-vrouw ... slecht-me/
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 11:34
.

Als je een adblocker hebt zie je hem niet.
Mobiel verschijnt hij bij mij in zo ongeveer elk topic (op elke pijler) met twee 'advertorials' in Viva-huisstijl opmaak met een blauwe achtergrond.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 11:36
5.95% gewijzigd
.
Ah, daar kom je dus uit als je daadwerkelijk op de dokter Jort-advertorial klikt.

Geproduceerd door I am Content, Jorn Rohde, Erik Leutscher, Rutger Groenhuijsen en Daphne Ponsteen.
Maar who the fuck is Jort??

Eronder twaalf ! Plista's die alleen maar over seks gaan .
.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 11:30
Wat doen jullie naar tegen Ana. Ik heb jullie allemaal gestaft voor op de man manwijf vrouw.
Heb je een zonnesteek ofzo? Je reageert zo aangebrand. Ik schreef nog dat ik haar neem zoals ze is. Wel lezen hè Poessie. :proud:
Elfje112 schreef:
22-06-2017 11:42
Heb je een zonnesteek ofzo? Je reageert zo aangebrand. Ik schreef nog dat ik haar neem zoals ze is. Wel lezen hè Poessie. :proud:
Nou dat zullen de mods dan wel beoordelen hé.

Ik zwaai je vast uit :grin:
Dank Kia en Impala. Geweldig item weer van Viva :) Ik ga de moeite maar niet nemen om de filmpjes te kijken denk ik.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 11:46
Nou dat zullen de mods dan wel beoordelen hé.

Ik zwaai je vast uit :grin:
:'(
impala schreef:
22-06-2017 11:39
Ah, daar kom je dus uit als je daadwerkelijk op de dokter Jort-advertorial klikt.

Geproduceerd door I am Content, Jorn Rohde, Erik Leutscher, Rutger Groenhuijsen en Daphne Ponsteen.

Aan het einde van het filmpje heb je de aftiteling, daar worden namen genoemd. Maar ik kan hem nu niet meer kijken, dus je geen naam geven, want ik hang aan de telefoon.
Ik snap niet zo goed waarom je hier zo'n probleem van maakt. Het is net zoiets als kijken naar een tv programma waarin een arts iets vertelt, iemand die aan tafel zit bij 'late night' bijvoorbeeld, trek je de kennis en kunde van deze persoon ook zo in twijfel?

Oh ja, hij is trouwens huisarts.
Sorry Mana Ana :flag:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 11:54
7.14% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
22-06-2017 11:39

Echt afschuwelijk. Zo ordinair, zo niet chique.
-Kia-Ora- schreef:
22-06-2017 11:53
Aan het einde van het filmpje heb je de aftiteling, daar worden namen genoemd. Maar ik kan hem nu niet meer kijken, dus je geen naam geven, want ik hang aan de telefoon.
Ik snap niet zo goed waarom je hier zo'n probleem van maakt. Het is net zoiets als kijken naar een tv programma waarin een arts iets vertelt, iemand die aan tafel zit bij 'late night' bijvoorbeeld, trek je de kennis en kunde van deze persoon ook zo in twijfel?

Oh ja, hij is trouwens huisarts.
.

Ik snap niet dat uitgerekend jij het probleem niet ziet.
De man wordt gepresenteerd Viva-dokter, maar Viva neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn medische kennis en adviezen. En daar komt dan nog een smiley achter ook.

En wat moet ik met een aftiteling? Ik wil eerst weten hoe serieus ik de man moet nemen, vóór ik zijn advies ga bekijken.
impala wijzigde dit bericht op 22-06-2017 12:01
19.62% gewijzigd
.
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-06-2017 12:01
Ach de mod heeft het ook warm enzo.

En die is moe van het verwijderen van topics over probiotica, want medisch advies.

Maar ik vermoed dat mod zich er niet druk om maakt omdat het forum door andere mensen beheerd wordt dan de rest van de site.
.

Hij wordt óp het forum gepromoot. Wat zeg ik? Gepusht.
.
Ach de mod heeft het ook warm enzo.

En die is moe van het verwijderen van topics over probiotica, want medisch advies.

Maar ik vermoed dat mod zich er niet druk om maakt omdat het forum door andere mensen beheerd wordt dan de rest van de site.
charlottew88 schreef:
22-06-2017 11:53
Sorry Mana Ana :flag:
Te laat! Ik heb mij opgegeven voor een masterclass hamburgers bakken in Australië.
Tabee zeg ik, ik zeg Tabee!

Je kunt hier je snor niet lichten of je bent alweer onderwerp van gesprek.
impala schreef:
22-06-2017 12:01
.

Hij wordt óp het forum gepromoot. Wat zeg ik? Gepusht.
Ja. Daarom heb ik addblocker.
impala schreef:
22-06-2017 11:57
Ik snap niet dat uitgerekend jij het probleem niet ziet.
De man wordt gepresenteerd Viva-dokter, maar Viva neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn medische kennis.
De mods nemen geen verantwoordelijkheid voor zijn kennis, dat is iets anders dan viva neemt geen verantwoordelijkheid. Je weet dat de mods geen zeggenschap hebben over de advertorials? Ik vind het logisch dat de mods niet persoonlijk de verantwoording nemen over de inhoud.

Heb je inmiddels de moeite genomen om het filmpje te kijken? Dr. Jort geeft namelijk geen adviezen, enkel uitleg.
impala schreef:
22-06-2017 11:57

En wat moet ik met een aftiteling? Ik wil eerst weten hoe serieus ik de man moet nemen, vóór ik zijn advies ga bekijken.
Op het moment dat hij aan het woord komt staat er huisarts. Dan weet je toch hoe serieus je het "moet" nemen.
-Kia-Ora- schreef:
22-06-2017 12:04
De mods nemen geen verantwoordelijkheid voor zijn kennis, dat is iets anders dan viva neemt geen verantwoordelijkheid. Je weet dat de mods geen zeggenschap hebben over de advertorials? Ik vind het logisch dat de mods niet persoonlijk de verantwoording nemen over de inhoud.

Heb je inmiddels de moeite genomen om het filmpje te kijken? Dr. Jort geeft namelijk geen adviezen, enkel uitleg.
Het is niet gewoon een advertorial. De man wordt gepresenteerd als Viva dokter. Dús is Viva verantwoordelijk voor zijn adviezen. Of uitleg of medische informatie, hoe je het ook maar wil noemen.
.
Ana_Isabel_ schreef:
22-06-2017 12:03
Te laat! Ik heb mij opgegeven voor een masterclass hamburgers bakken in Australië.
Tabee zeg ik, ik zeg Tabee!

Je kunt hier je snor niet lichten of je bent alweer onderwerp van gesprek.
Cool! Mss leer je ook burgers bakken van krokodillenvlees en kangaroevlees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven