Napraattopic deel 86

24-06-2017 13:02 3296 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Schaduwforum staat, opgezet door een medeforummer (ik weet niet of ze wil dat ik haar naam vermeld :lol: . Nog even aankleden.
Ik zit er aan te denken om zelf een nieuw forum te maken (dat is mijn beroep). Gewoon een leuk niet-commercieel forum wat werkt. Zou wel graag wat input krijgen mbt wensen en dergelijke. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen... Impala heeft mijn contact info.

Vind het gewoon echt te erg hoe slecht dit werkt, in mijn eentje kan ik een beter forum maken in kortere tijd dan dat deze update online is.

Ik stoor me vooral enorm aan de slordigheidsfouten, zoals niet vertaalde zinnen, de time warps, rare nieuwe regels.

Er is gewoon gebruik gemaakt van een kant en klare software oplossing he, het is niet from scratch geprogrammeerd, hoe moeilijk kan het zijn.

Edit: zie dat er al iets gebeurd is, mocht er iets uitgebreiders nodig zijn help ik graag :).
anoniem_247909 wijzigde dit bericht op 25-06-2017 10:04
6.68% gewijzigd
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
yasmijn schreef:
25-06-2017 09:57
Schaduwforum staat, opgezet door een medeforummer (ik weet niet of ze wil dat ik haar naam vermeld :lol: . Nog even aankleden.
Mooi!
yasmijn schreef:
Leuk :cheer2:
Allemachtig zeg. Die topics over lever en bevolkingsonderzoek, en nou weer over dat plusbrilletje voor een kind...

Ik heb ook van die alternatieve luitjes in mijn omgeving en ik snap het echt niet. Hoe kan het toch dat mensen die zogenaamd kritisch naar de medische wetenschap kijken, klakkeloos elke paljas in een soepjurk omarmen die met een bosje salie in de hand staat te zwaaien, ondertussen bewerend dat ie alle enge ziektes uit je systeem kan vibreren?
Mamica, neem contact op via pb met Marels, zij is de boel nu aan het aankleden.
Mamica schreef:
25-06-2017 10:00
Ik zit er aan te denken om zelf een nieuw forum te maken (dat is mijn beroep). Gewoon een leuk niet-commercieel forum wat werkt. Zou wel graag wat input krijgen mbt wensen en dergelijke. Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen... Impala heeft mijn contact info.

Vind het gewoon echt te erg hoe slecht dit werkt, in mijn eentje kan ik een beter forum maken in kortere tijd dan dat deze update online is.

Ik stoor me vooral enorm aan de slordigheidsfouten, zoals niet vertaalde zinnen, de time warps, rare nieuwe regels.

Er is gewoon gebruik gemaakt van een kant en klare software oplossing he, het is niet from scratch geprogrammeerd, hoe moeilijk kan het zijn.

Edit: zie dat er al iets gebeurd is, mocht er iets uitgebreiders nodig zijn help ik graag :).

We zijn bezig via forum2go nu :)
Dat lijkt me een end wel zelf maar ik ben nou ook weer geen pro. Meedenken mag altijd!
Via mail beter want pb werkt niet; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
yasmijn schreef:
25-06-2017 09:39
Hier kunnen we terecht als dit forum echt deaud gaat, en daar zijn we niet ver vanaf. De bugs vermeerderen waar je bij staat.

https://www.forum2go.nl/gratis-forum-maken.html

Iemand handig? :A:

Ik zet dit ook even op wat andere terzake doende topics.
Het is toch poepsimpel, waarom doe je het niet zelf?
Naam: Wiwa
Titel: Wij Wachten
Categorie: Senioren

En je bent vertrokken. :biggrin:
O ja, die PB gaat niet.
hebjehaarookweer schreef:
25-06-2017 10:07
Allemachtig zeg. Die topics over lever en bevolkingsonderzoek, en nou weer over dat plusbrilletje voor een kind...

Ik heb ook van die alternatieve luitjes in mijn omgeving en ik snap het echt niet. Hoe kan het toch dat mensen die zogenaamd kritisch naar de medische wetenschap kijken, klakkeloos elke paljas in een soepjurk omarmen die met een bosje salie in de hand staat te zwaaien, ondertussen bewerend dat ie alle enge ziektes uit je systeem kan vibreren?
:rofl:
HuLang schreef:
25-06-2017 10:10
Het is toch poepsimpel, waarom doe je het niet zelf?
Naam: Wiwa
Titel: Wij Wachten
Categorie: Senioren

En je bent vertrokken. :biggrin:
:proud:
Wat goed dat er nu een nieuw schaduwforum wordt gemaakt!

Is iedereen er welkom? Ik zou zo graag weer nachtelijke stamcafé en napraat sessies willen. :$ Die mis ik nu enorm.
Marels je hebt pb.
Marels mail is verstuurd.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
ValentinaRossi schreef:
25-06-2017 10:19
Wat goed dat er nu een nieuw schaduwforum wordt gemaakt!

Is iedereen er welkom? Ik zou zo graag weer nachtelijke stamcafé en napraat sessies willen. :$ Die mis ik nu enorm.
Tuurlijk is iedereen welkom. Topics kun je zelf aanmaken neem ik aan.
Gloeiende, heb ik een keer een schaduwtopic komt Yas met een schaduwforum :devil:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hebjehaarookweer schreef:
25-06-2017 10:07

Ik woon in een soort woongemeenschap, waar de laatste jaren steeds meer 'normale' mensen vertrekken en vervangen worden door dit soort types.
Brrrrrrr.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een onzin, weer een schaduwforum. Loopt een weekje ofzo en dan gaat iedereen toch weer terug naar hier.
Het is nou ook weer niet zo dat dit nieuw is hè.
Solomio schreef:
25-06-2017 10:28
Wat een onzin, weer een schaduwforum. Loopt een weekje ofzo en dan gaat iedereen toch weer terug naar hier.
Solo, het is alleen vast voor een uitwijkmogelijkheid voor als het hier in elkaar dondert.
Solomio schreef:
25-06-2017 10:28
Gelukkig, blijft er in ieder geval eentje hier achter met mij :-D
yasmijn schreef:
25-06-2017 10:30
Solo, het is alleen vast voor een uitwijkmogelijkheid voor als het hier in elkaar dondert.
Volgens mij staan er nog zeker 12 schaduwforums ergens weg te kwijnen. Van alle vorige keren dat hier de boel 'in elkaar donderde'.
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 10:33
:high5:

We wachten dan rustig tot iedereen weer terug is.
Solomio schreef:
25-06-2017 10:36
:high5:

We wachten dan rustig tot iedereen weer terug is.
:high5: Zo ist!
yasmijn schreef:
Hebbie n linkie?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ana_Isabel_ schreef:
25-06-2017 10:33
Ik ook hoor, ik ga nergens naartoe!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven