Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2017 om 17:17
Denk toch eens na. Waarom haalde ze het omhoog?Mother_Earth schreef: ↑28-06-2017 17:14Maar je kunt iemand ( in dit geval Missi ) toch niet verantwoordelijk houden voor wat anderen aan reacties daar dan gaan geven ook al haalt iemand een topic omhoog en reageert er zelf in.
woensdag 28 juni 2017 om 17:19
woensdag 28 juni 2017 om 17:20
"F f ffijne parels, m m mmmooie parels"
woensdag 28 juni 2017 om 17:22
Wie meent dat bgb een ongelofelijke lieverd en altijd positieve forummer is, moet begrijpend leren lezen. En deze post eens goed tot zich nemen.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-06-2017 12:39Wat lekker straight is, is - voor degene die daar op uit zijn - ook lekker op de man en een stafje waard . Daar laat ik me niet toe verleiden. Dus ja, zo omslachtig post ik dan wel. Ik laat me geen bannen meer aannnaaien.
Ik ben meer van: Gewoon onomwonden zeggen wat je bedoelt en de consequenties aanvaarden. Of helemáál je mond houden.
.
woensdag 28 juni 2017 om 17:23
Hahahaa wat een uitstekend idee!GenieInABottle schreef: ↑28-06-2017 17:10Hier gebakken vis (lekkerbekje en kibbelingen) van de visboer met frietjes. Als je dat op een pizza serveert, dan hoef je niet eens te kiezen.![]()
woensdag 28 juni 2017 om 17:24
Dat maakt niet uit, ieder heeft zijn eigen redenen om iets te doen.
Juist de verscheidenheid van de mensen hier zorgt ervoor dat het levendig blijft.
Maar ieder is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij schrijft hier en daar kun je iemand anders niet verantwoordelijk voor houden.
Dan had je ook kunnen zeggen dat diegene die eerst weer begon met het topic aan te halen is begonnen en daar komt een reactie en weer een reactie enz op en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
woensdag 28 juni 2017 om 17:30
Het maakt in zoverre uit dat Missie dit continu doet. Oude topics, oude posts, steeds maar weer.Mother_Earth schreef: ↑28-06-2017 17:24Dat maakt niet uit, ieder heeft zijn eigen redenen om iets te doen.
Juist de verscheidenheid van de mensen hier zorgt ervoor dat het levendig blijft.
Maar ieder is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij schrijft hier en daar kun je iemand anders niet verantwoordelijk voor houden.
Dan had je ook kunnen zeggen dat diegene die eerst weer begon met het topic aan te halen is begonnen en daar komt een reactie en weer een reactie enz op en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
En er is al diverse malen aan haar duidelijk gemaakt dat dat vervelend is (vervelend gevonden wordt) en het zijn ook altijd negatieve reacties van haar.
Dus zo vrijblijvend als jij het omschrijft is het gewoon niet.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar