Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 13:49
Wat een leuk voorbeeld.shifty schreef: ↑05-07-2017 13:43Dat is met de meeste dingen zo. Als je normale dingen combineert met obsessief en agressief gedrag kunnen normale dingen ineens best een beetje eng overkomen. Dan kan je wel vinden dat een keukenmes een heel gangbaar gebruiksvoorwerp is, maar als je met schuim op de lippen en rood doorlopen ogen me op straat achterna komt dan frons ik toch een wenkbrauw. Jij niet?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 5 juli 2017 om 13:50
@allen: Een quote uit een topic dat voortkomt uit een ander deel, beschouwen wij nog steeds als hetzelfde topic.
Verdere inhoudelijke discussies worden gezien als off-topic en zullen worden bestraft met passende maatregelen volgens het bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
De vriendelijkheid spát van het scherm af!
Verdere inhoudelijke discussies worden gezien als off-topic en zullen worden bestraft met passende maatregelen volgens het bansysteem.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
De vriendelijkheid spát van het scherm af!
woensdag 5 juli 2017 om 13:56
Oftewel wij zijn de baas en als jullie teveel klagen/commentaar hebben delen wij een ban uit. Dat zal jullie leren.yasmijn schreef: ↑05-07-2017 13:50@allen: Een quote uit een topic dat voortkomt uit een ander deel, beschouwen wij nog steeds als hetzelfde topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
De vriendelijkheid spát van het scherm af!![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 juli 2017 om 13:57
Ze zullen wel een oeverloze discussie in het CM topic voorzien, en daar kan ik ze geen ongelijk in gevenyasmijn schreef: ↑05-07-2017 13:50@allen: Een quote uit een topic dat voortkomt uit een ander deel, beschouwen wij nog steeds als hetzelfde topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 5 juli 2017 om 13:57
Das waar, das een gebed zonder eindLady_Voldemort schreef: ↑05-07-2017 13:57Ze zullen wel een oeverloze discussie in het CM topic voorzien, en daar kan ik ze geen ongelijk in geven![]()
Ik heb er wel even een mail aan gewaagd, aangezien er 'vergeten' was te zeggen dat het om een geanonimiseerde forummer ging.
woensdag 5 juli 2017 om 14:01
Ik zou heel hard beginnen te rennen.shifty schreef: ↑05-07-2017 13:43Dat is met de meeste dingen zo. Als je normale dingen combineert met obsessief en agressief gedrag kunnen normale dingen ineens best een beetje eng overkomen. Dan kan je wel vinden dat een keukenmes een heel gangbaar gebruiksvoorwerp is, maar als je met schuim op de lippen en rood doorlopen ogen me op straat achterna komt dan frons ik toch een wenkbrauw. Jij niet?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 5 juli 2017 om 14:02
Wij eten stamppot rauwe andijvie met spekjes en een worstje.charlottew88 schreef: ↑05-07-2017 13:59Vanavond eet ik witlofsalade, een gepofte aardappel en een gehaktbal.
Onze kleindochter van 14 maanden is er weer en die houdt daarvan.
woensdag 5 juli 2017 om 14:02
Ik schuif bij je aan!charlottew88 schreef: ↑05-07-2017 13:59Vanavond eet ik witlofsalade, een gepofte aardappel en een gehaktbal.
woensdag 5 juli 2017 om 14:04
En bij jou ook!karin12345 schreef: ↑05-07-2017 14:02Wij eten stamppot rauwe andijvie met spekjes en een worstje.
Onze kleindochter van 14 maanden is er weer en die houdt daarvan.
woensdag 5 juli 2017 om 14:07
Doe niet zo debiel. En hoe moeten wij nou weten hoe jij iets bedoelt? Ik heb de batterijen van mijn glazen bol leeg hoor onderhand.
woensdag 5 juli 2017 om 14:10
yasmijn schreef: ↑05-07-2017 13:50@allen: Een quote uit een topic dat voortkomt uit een ander deel, beschouwen wij nog steeds als hetzelfde topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vooral geen kritische vragen stellen hé. Dat is lastig. We storen ze in hun werk lijkt het wel
woensdag 5 juli 2017 om 14:17
Zijn dat nummers van mijn menukaart bij de chinees? Dan heb je gelijk.Eleonora-2 schreef: ↑05-07-2017 14:15Nummer 86 en 87 zullen nog vaak gequote worden in de toekomst.
woensdag 5 juli 2017 om 14:25
Als je niet oppast, de nummers 1 tm 85 ook is mij zojuist opgevallen.Eleonora-2 schreef: ↑05-07-2017 14:15Nummer 86 en 87 zullen nog vaak gequote worden in de toekomst.
woensdag 5 juli 2017 om 14:32
Welke optie is dan met mihoen?