Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 15:31
Bij dat soort topics hoop ik altijd dat we met een puber te maken hebben..charlottew88 schreef: ↑06-07-2017 14:44Nieuwe TO gespot op de relatiepijler. Met een gedetailleerde OP. Waarom reageert hij opeens niet meer.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 15:31
pubers hebben ook gevoel!Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 15:31Bij dat soort topics hoop ik altijd dat we met een puber te maken hebben..![]()
donderdag 6 juli 2017 om 15:34
donderdag 6 juli 2017 om 15:38
krijg ineens flashbacks naar vroegahRosabella1 schreef: ↑06-07-2017 15:34Ja ik weet het..
Hele intense gevoelens en dan vooral heel veel gevoel voor drama![]()
donderdag 6 juli 2017 om 16:33
Werkt niet helaas
donderdag 6 juli 2017 om 16:45
Haha ik was ook zo'n dramaqueen en ik herkende heel veel van mijzelf in mijn dochter toen zijn puber was..
Ze is geloof ik net puber af.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 17:02
Niet meer doen laat maar lekker,zolang de hele pijler niet vol spam staat meld ik niets meer bij de mods.
donderdag 6 juli 2017 om 17:27
Ik zie vandaag niet iets ander dan gisteren? Maar schijnbaar zijn er nogal wat verschillen per device/browser.Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 17:25Ben ik nu gek of zijn mijn ogen opeens achteruit gegaan maar heeft de achtergrond hier een andere kleur gekregen en de TO posten ?
Nu is het meer grijs/paars-achtig en gisteren of eergisteren was het toch meer roze ?![]()
donderdag 6 juli 2017 om 17:44
Bij mij niet hoor. Same old same old.Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 17:25Ben ik nu gek of zijn mijn ogen opeens achteruit gegaan maar heeft de achtergrond hier een andere kleur gekregen en de TO posten ?
Nu is het meer grijs/paars-achtig en gisteren of eergisteren was het toch meer roze ?![]()