Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 12:12
Mother_Earth schreef: ↑06-07-2017 11:52De Post van 08.16 van vandaag hier op napraat misschien als reden voor Filee haar ban.
En nee niet van mij, ik staf niet.
Dan zou de post wel verwijderd zijn.
donderdag 6 juli 2017 om 12:21
Ben het met je eens, het is heel jammer dat het zo gaat.Renaissance_ schreef: ↑06-07-2017 12:02Ja, en die verzieken de boel hier veel meer dan mensen die af en toe een onvriendelijk of "op de man" reageren.
donderdag 6 juli 2017 om 12:36
Maar ja, dat loepen hè?
donderdag 6 juli 2017 om 12:47
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 12:45
Niks is meer te loepen. Maar hee, de PB's schijnen het ook weer te doen, dus er is nog hoop en hoop doet leven!
Zo ist!
donderdag 6 juli 2017 om 12:56
Huh? Thuis?..buiten?.. spreekwoordelijk?
donderdag 6 juli 2017 om 13:00
Hoe wat waar?
donderdag 6 juli 2017 om 13:04
Gek idee toch? Dat zoiets al jaren onder de grond ligt, terwijl menig generatie er inmiddels overheen is gelopen.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:02Buiten. Een echte V1, uit WOII. Maar de EOD was er al bij hoor, dus het zal wel een geleide ontploffing zijn geweest.
Wel bijzonder, zo'n hoor- en voelbare nawee.
Lijkt mij ook heel gek inderdaad om zoiets te voelen. Zwaai je nog even naar de camera van hart van Nederland?
donderdag 6 juli 2017 om 13:07
donderdag 6 juli 2017 om 13:09
Gazpacho en pastasalade. Staat al klaar in de koelkast voor straks.Rosabella1 schreef: ↑06-07-2017 13:07Nou ik ga mij maar eens richting supermarkt begeven.
Is het al tijd om te vragen wat jullie vanavond eten?![]()
PLAATS EEN REACTIE
Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen.
donderdag 6 juli 2017 om 13:11
Een skatje ben je!Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:10Natuurlijk, je kent me toch? Ik heb jullie ook allemaal even de groeten gedaan![]()
En daarna direct door naar Piet Paulusma. Wel zo wezenloos mogelijk in de camera kijken he en semi enthousiast " oat moan"! roepen.
donderdag 6 juli 2017 om 13:12
Hoe laat begint die ongein dan zal ik zorgen dat ik met drank en hapjes klaar zitLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 13:10Natuurlijk, je kent me toch? Ik heb jullie ook allemaal even de groeten gedaan![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.