Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lijkt wel een doorgeef spelletje zo :P
OB kon ik ook niet bereiken.
Oudblond schreef:
06-07-2017 19:22
2 bedoel je
You've got mail. :-D Hopelijk.
Gaat dit nou over wie Rosabella is??
Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
Ik had Oudblond ook een pb gestuurd maar in mijn outbox staat geen verzonden bericht.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
simbalabimba schreef:
06-07-2017 19:19
Saté please.
Komt in orde.

@Bruise.
Ik heb mijn eigen marinade daarvoor, heel simpel maar wel lekker, komt helemaal goed.
https://youtu.be/Bznxx12Ptl0
Ginerva schreef:
06-07-2017 18:46
Blaise weet ik ook niet, ik loop echt achter
zussie!!!!!! :bigkiss:
charlottew88 schreef:
06-07-2017 19:30
Ik had Oudblond ook een pb gestuurd maar in mijn outbox staat geen verzonden bericht.

Dat is bij mij ook. Bij mijn bericht aan jou en OB. Alleen die naar Ren staat erin.
Lady_Voldemort schreef:
Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
Vertel wat schaft de pot vanavond ?
En heb je daarvoor nog een of ander beest met de zweep moeten achtervolgen ?
Lady_Voldemort schreef:
06-07-2017 18:49
Geeft niks OB :there: . Als je alles snapt is het immers tijd om dood te gaan.
:HA: wat een wijsheid weer
Lady_Voldemort schreef:
Ow sorry dat we u vervelen mevrouw :)
Katalina schreef:
06-07-2017 19:34
Ow sorry dat we u vervelen mevrouw :)
Ja echt. Open een centraal topic over je pb-beslommeringen of zo. Ik wil helegaar niet weten wie d'r met wie pb't en waarom.
simbalabimba schreef:
06-07-2017 19:03
Blaise* zat ontzettend te happen naar de hengel hoor, die wilde heeeeeel graag herkend worden. :-)
niet perse hoor,maar ik kreeg een PB van iemand die mij binnen 5 min had herkend. Nou,dan volgt de rest vanzelf. Iedereen mag het weten hoor, geen geheimen hier :-D
Lady_Voldemort schreef:
Niet zo jaloers doen moppie. Als jij ook graag een pb wil moet je dat gewoon even aangeven. Er is vast wel iemand die jou er ook een wil sturen. :there:
Lady_Voldemort schreef:
Sorry :flag:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady_Voldemort schreef:
06-07-2017 19:35
Ja echt. Open een centraal topic over je pb-beslommeringen of zo. Ik wil helegaar niet weten wie d'r met wie pb't en waarom.
Ik stop al :there:

Gemeelbiet is wel een erg grappig woord trouwens, nooit van gehoord :D
Lady_Voldemort schreef:
Dat waarom zullen ze niemand mee vervelen hoor :biggrin:
"Beschrijf je laatste pb".
BGB trapt af?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
06-07-2017 19:38
:HA:TO trapt af.
Ow weer een zelfverzonnen beperking op wat we mogen schrijven omdat iemand het irritant vind. Gaat vast werken. :biggrin:
Renaissance_ schreef:
Niet zo jaloers doen moppie. Als jij ook graag een pb wil moet je dat gewoon even aangeven. Er is vast wel iemand die jou er ook een wil sturen. :there:
Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliber

'Ik heb een drol in je potje gelegd'
'Oh, ik ruik nog niks, hahahaha hihihihi'
'Anders leg jij eerst even een drol in mijn potje, misschien dat onze geuren elkaar dan wel ontmoeten'
'Hahaha hihihihi'
'Of je moet gewoon verder poepen in een bestaand potje, dan ruik je het vaak wel meteen'
'Maar we hadden nog geen potje'
'Hee, nou ruik ik het ineens wel, hoera!'
'Ah gelukkig maar!'

En dat niet één keer dus, maar elke keer maar weer. Dagen en wekenlang. Ik snap best dat het voor de PB-fans vervelend is dat die functie zo hapert, maar waarom moet dat in godsnaam elke keer weer hier?
simbalabimba schreef:
06-07-2017 19:38
BGB trapt af?
:rofl:
we zitten aardig vol zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven