Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 19:30
Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
donderdag 6 juli 2017 om 19:30
donderdag 6 juli 2017 om 19:31
Komt in orde.
@Bruise.
Ik heb mijn eigen marinade daarvoor, heel simpel maar wel lekker, komt helemaal goed.
donderdag 6 juli 2017 om 19:32
charlottew88 schreef: ↑06-07-2017 19:30Ik had Oudblond ook een pb gestuurd maar in mijn outbox staat geen verzonden bericht.
Dat is bij mij ook. Bij mijn bericht aan jou en OB. Alleen die naar Ren staat erin.
donderdag 6 juli 2017 om 19:33
Vertel wat schaft de pot vanavond ?Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:30Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
En heb je daarvoor nog een of ander beest met de zweep moeten achtervolgen ?
donderdag 6 juli 2017 om 19:33
Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 18:49Geeft niks OB. Als je alles snapt is het immers tijd om dood te gaan.
donderdag 6 juli 2017 om 19:34
Ow sorry dat we u vervelen mevrouwLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:30Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
donderdag 6 juli 2017 om 19:35
niet perse hoor,maar ik kreeg een PB van iemand die mij binnen 5 min had herkend. Nou,dan volgt de rest vanzelf. Iedereen mag het weten hoor, geen geheimen hiersimbalabimba schreef: ↑06-07-2017 19:03Blaise* zat ontzettend te happen naar de hengel hoor, die wilde heeeeeel graag herkend worden.![]()
Niet zo jaloers doen moppie. Als jij ook graag een pb wil moet je dat gewoon even aangeven. Er is vast wel iemand die jou er ook een wil sturen.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:30Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
SorryLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:30Van dat gemeelbiet over die PB's (en door het dakraam gegooide dooie duiven, en aan het hek gehangen tasjes) begin ik inmiddels wel een beetje zat te raken. Zo slaapverwekkend om elke keer maar weer te moeten lezen hoe men elkaar al dan niet een geslaagd pb'tje weet te sturen, liefst nog uitgesmeerd over zes posts per pb'tje ook. Dan lees ik echt veel liever over eten en zweepjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 19:37
Ik stop alLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:35Ja echt. Open een centraal topic over je pb-beslommeringen of zo. Ik wil helegaar niet weten wie d'r met wie pb't en waarom.
Gemeelbiet is wel een erg grappig woord trouwens, nooit van gehoord
donderdag 6 juli 2017 om 19:37
Dat waarom zullen ze niemand mee vervelen hoorLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 19:35Ja echt. Open een centraal topic over je pb-beslommeringen of zo. Ik wil helegaar niet weten wie d'r met wie pb't en waarom.
donderdag 6 juli 2017 om 19:38
:HA:TO trapt af.
donderdag 6 juli 2017 om 19:42
Doe niet zo raar. Het is gewoon strontvervelend om pagina's lang conversaties door te moeten ploegen van het kaliberRenaissance_ schreef: ↑06-07-2017 19:35Niet zo jaloers doen moppie. Als jij ook graag een pb wil moet je dat gewoon even aangeven. Er is vast wel iemand die jou er ook een wil sturen.![]()
'Ik heb een drol in je potje gelegd'
'Oh, ik ruik nog niks, hahahaha hihihihi'
'Anders leg jij eerst even een drol in mijn potje, misschien dat onze geuren elkaar dan wel ontmoeten'
'Hahaha hihihihi'
'Of je moet gewoon verder poepen in een bestaand potje, dan ruik je het vaak wel meteen'
'Maar we hadden nog geen potje'
'Hee, nou ruik ik het ineens wel, hoera!'
'Ah gelukkig maar!'
En dat niet één keer dus, maar elke keer maar weer. Dagen en wekenlang. Ik snap best dat het voor de PB-fans vervelend is dat die functie zo hapert, maar waarom moet dat in godsnaam elke keer weer hier?
donderdag 6 juli 2017 om 19:42
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.