Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 20:27
Komt het nog wel jou kant op of word je overgeslagen?Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 20:26Ik ben jaloers op jullie. Het is hier werkelijk om te stikken.
donderdag 6 juli 2017 om 20:27
aaah das echt zielig...
donderdag 6 juli 2017 om 20:28
Ik houd niet van onweer. Ooit is bij mijn achterburen de bliksem ingeslagen midden in de nacht. Dat gaf toch een harde klap ik stond meteen naast mijn bed. Ik vind die lichtflitsen ook niet fijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 20:30
overig/schaduwnapraat/list_messages/385012
Voor al uw pb-, onweer-, eten- en ander geneuzel!!
Voor al uw pb-, onweer-, eten- en ander geneuzel!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 6 juli 2017 om 20:31
dan zou het misschien nog kunnen komen. Hier is het alweer gestopt..Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 20:26Ik ben jaloers op jullie. Het is hier werkelijk om te stikken.
donderdag 6 juli 2017 om 20:31
Ik vind het ook niks die onweer.charlottew88 schreef: ↑06-07-2017 20:28Ik houd niet van onweer. Ooit is bij mijn achterburen de bliksem ingeslagen midden in de nacht. Dat gaf toch een harde klap ik stond meteen naast mijn bed. Ik vind die lichtflitsen ook niet fijn.
donderdag 6 juli 2017 om 20:32
Dat is wel een mooi verhaal, ik heb tegen mijn zoontje gezegd dat wolken tegen elkaar knallen en dat daar flitsen door onstaan en dat het eigelijk juist heel mooi is om te zienBlaise* schreef: ↑06-07-2017 20:26Ik heb er een heel verhaal van gemaakt; onweer was de drumband, flits waren de foto's die gemaakt werden tijdens het feest.
Natuurlijk weet hij wel dat het niet echt is,maar hij werd wel rustig van het omdenken zogezegd.
Ook sneu voor jouw zoontje.Gelukkig slapen ze er vaak doorheen.
donderdag 6 juli 2017 om 20:38
Ah dat is sneu voor haar Fee.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 20:39
donderdag 6 juli 2017 om 20:42
Het is al weg, hopelijk slaapt ze snel in haar eigen bed...anders word het een leuke nacht met voetjes in mijn gezicht enzo.
donderdag 6 juli 2017 om 20:44
Wel cool dat je ze geteld hebt
donderdag 6 juli 2017 om 20:46
Oh echt? Zuiden des lands.
Het is vaak dat net die stevige buien langsaf gaan. Maar als het raak is, is het ook goed raak. Met ondergelopen straten, stukgehagelde daken enz.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 20:46
Oh nee, helemaal verkeerd dan.Solivagant schreef: ↑06-07-2017 20:46Oh echt? Zuiden des lands.
Het is vaak dat net die stevige buien langsaf gaan. Maar als het raak is, is het ook goed raak. Met ondergelopen straten, stukgehagelde daken enz.
Ik woon in het noord-westen.
Zon schijnt alweer
donderdag 6 juli 2017 om 20:48
Nou dan ben je al een heel eind toch