Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 20:51
donderdag 6 juli 2017 om 20:56
Ja toen waren ze ook zo traag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 20:56
donderdag 6 juli 2017 om 21:04
Ik ga niet nog een keer posten. Deze post was al tricky, want de laatste keer dat ik daar ontopic postte kreeg ik een weekban.
donderdag 6 juli 2017 om 21:05
BelachelijkLady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 21:04Ik ga niet nog een keer posten. Deze post was al tricky, want de laatste keer dat ik daar ontopic postte kreeg ik een weekban.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 6 juli 2017 om 21:06
Hij is wel teruggedraaid hoor, maar het tekent wel de wijze waarop hier wordt gemodereerd.
donderdag 6 juli 2017 om 21:09
Nou inderdaad.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 21:06Hij is wel teruggedraaid hoor, maar het tekent wel de wijze waarop hier wordt gemodereerd.
donderdag 6 juli 2017 om 21:09
Weet ik niet. Had jij onweer?
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 21:17
Nope. Wel benauwd in mijn werkhok.
donderdag 6 juli 2017 om 21:20
Troost je. Hier ook. En dikke kans dat de regen ook gewoon om ons heen zeilt, omdat we verdorie maar gewoon op een normale plek in Nederland hadden moeten gaan zitten. Ik ga morgen mijn dekbedden aan de lijn hangen, ik denk dat ik ze gezandstraald op kan vouwen.Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 20:26Ik ben jaloers op jullie. Het is hier werkelijk om te stikken.
(En ik drink weer eens Duitse alcoholvrije Radler. Echt bitter, want ik dronk de hele tijd bavaria 0.0, wat meer ranja is).
donderdag 6 juli 2017 om 21:22
Dan heb je het onweer gemist, en verder niks.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
donderdag 6 juli 2017 om 21:38
Jij hebt Brummen.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar