Napraattopic deel 87

29-06-2017 21:33 3404 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
MoirenPhae schreef:
06-07-2017 23:30
Heel soms een pb, meestal een quote en soms heb ik werkelijk geen idee. Ik sta op 19 inmiddels.
Nu op 20 dan, maar bij mij verdwijnen ze weer als ik gevonden heb waar het cijfer voor stond...een hele zoektocht dit forum...
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Is Jagersma nog wakker?

Het ziet er noar uut dat we reg'n krieg'n mien wicht.
Nou... niks te zien. Geen tasjes of dieren of drollen die over mijn hekje zijn komen vallen. Stom.
-Puss-in-Bootz- schreef:
06-07-2017 23:30
Ik sta op 11 en heb geen ongelezen topics of pbs.
Dus.

Werkt als een tierelier :-[
Je moet een topic wel voorbij de quote openen.
En in verwijderde topics blijft het gewoon staan.
Blaise* schreef:
06-07-2017 23:35
En nu ?
( zou het 18 moeten zijn toch?)
Klopt :D
Lady_Voldemort schreef:
06-07-2017 23:31
Ik sta op 17. PB's krijg ik niet, want op slot.
En nu ?
( zou het 18 moeten zijn toch?)
_Marana_ schreef:
06-07-2017 23:23
Willem schreef dat hij wel eens gedate heeft met iemand van de sekspijler hier, in de goeie ouwe tijd. Daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he. Ik weet dat er niet veel mannen zijn, maar dat je dan van die mannen uitgerekend met Willem gaat afspreken,,,
Het zou me,niet verbazen als hij IRL 180 graden anders is. If not dan is het idd nogal opvallend *kuch*
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 23:36
0.34% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
Lady_Voldemort schreef:
Klopt :D
:-D
Dan moeten het inderdaad quotes zijn.
Wel gek, want ik sta op 1 en ben vandaag meerdere malen gequote..
SuzanneSuus schreef:
06-07-2017 23:17
Willem is ok.
Hij weet de dames hier altijd heerlijk bovenop de kast te krijgen maar zo her en der post hij serieus. Geen blabla tenminste

Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
_Marana_ schreef:
06-07-2017 23:23
Willem schreef dat hij wel eens gedate heeft met iemand van de sekspijler hier, in de goeie ouwe tijd. Daar kan ik me echt zo niks bij voorstellen he. Ik weet dat er niet veel mannen zijn, maar dat je dan van die mannen uitgerekend met Willem gaat afspreken,,,
:sick:
SuzanneSuus schreef:
Het zou me,niet verbazen als hij IRL 180 graden anders. If not dan is het idd nogal opvallend *kuch*
Ach op ieder potje past een helmpje toch?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
shifty schreef:
06-07-2017 23:37
Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
Dat denk ik ook.
Fee-de-Goede schreef:
06-07-2017 23:33
Nou... niks te zien. Geen tasjes of dieren of drollen die over mijn hekje zijn komen vallen. Stom.
Bij mij ook niet hoor terwijl me dat meerdere malen beloofd is. Een tas aan mijn hek.
Die tassen zwerven in VF space.
Jonari schreef:
06-07-2017 23:39
Kan me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo is.
Oh, dat kan ik dan weer wel. Dat iemand daarvoor valt, ook. Je hebt overal mensen voor.
shifty schreef:
shifty schreef:
Ik neem maar weinig hier serieus, dat is wellicht het verschil
Je bent zelf een theepot
:facepalm:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 23:39
Reden: aangepast wegens muitende emoticon
97.73% gewijzigd
Ik kan me wel bij meer forummers niet voorstellen dat daar seks mee wordt bedreven. Of dat daar een relatie bij hoort.
En die ketsen misschien wel de pannen van het dak en zijn al dertig jaar dolverliefd en gelukkig met deze of gene.
Blaise* schreef:
06-07-2017 23:36
:-D
Dan moeten het inderdaad quotes zijn.
Wel gek, want ik sta op 1 en ben vandaag meerdere malen gequote..
Als je het bericht met de quote gelezen/geopend hebt verdwijnt de melding. Je hebt dus nog ergens één verstopte quote rondzwerven. Ga maar gauw zoeken!
Lady_Voldemort schreef:
06-07-2017 23:42
Als je het bericht met de quote gelezen/geopend hebt verdwijnt de melding. Je hebt dus nog ergens één verstopte quote rondzwerven. Ga maar gauw zoeken!
Oooh is dat het!

Nah.. ben te lui..

Sjezus, ik bedenk me net dat ik er 14 had met mijn vorige nick o_o
Jonari schreef:
Nou ik wel.
SuzanneSuus schreef:
Ik neem maar weinig hier serieus, dat is wellicht het verschil
Ik ook niet. Maar ik geloof ook dat hij dat wel is.
Blaise* schreef:
06-07-2017 23:42
Oooh is dat het!

Nah.. ben te lui..

Sjezus, ik bedenk me net dat ik er 14 had met mijn vorige nick o_o
Ik ook. Daarom heb ik er nu 42.
;)
Fee-de-Goede schreef:
06-07-2017 23:44
Nou ik wel.

Ja ik ook.
Ow 41. Doen die cijfers ook aan timewarpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven