Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 6 juli 2017 om 23:32
Nu op 20 dan, maar bij mij verdwijnen ze weer als ik gevonden heb waar het cijfer voor stond...een hele zoektocht dit forum...MoirenPhae schreef: ↑06-07-2017 23:30Heel soms een pb, meestal een quote en soms heb ik werkelijk geen idee. Ik sta op 19 inmiddels.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
donderdag 6 juli 2017 om 23:34
Je moet een topic wel voorbij de quote openen.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-07-2017 23:30Ik sta op 11 en heb geen ongelezen topics of pbs.
Dus.
Werkt als een tierelier![]()
En in verwijderde topics blijft het gewoon staan.
donderdag 6 juli 2017 om 23:35
En nu ?
( zou het 18 moeten zijn toch?)
donderdag 6 juli 2017 om 23:35
Het zou me,niet verbazen als hij IRL 180 graden anders is. If not dan is het idd nogal opvallend *kuch*
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 06-07-2017 23:36
0.34% gewijzigd
Je bent zelf een theepot
donderdag 6 juli 2017 om 23:36
Dan moeten het inderdaad quotes zijn.
Wel gek, want ik sta op 1 en ben vandaag meerdere malen gequote..
donderdag 6 juli 2017 om 23:37
SuzanneSuus schreef: ↑06-07-2017 23:17Willem is ok.
Hij weet de dames hier altijd heerlijk bovenop de kast te krijgen maar zo her en der post hij serieus. Geen blabla tenminste
Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
donderdag 6 juli 2017 om 23:38
Ach op ieder potje past een helmpje toch?SuzanneSuus schreef: ↑06-07-2017 23:35Het zou me,niet verbazen als hij IRL 180 graden anders. If not dan is het idd nogal opvallend *kuch*
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Dat denk ik ook.shifty schreef: ↑06-07-2017 23:37Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
Bij mij ook niet hoor terwijl me dat meerdere malen beloofd is. Een tas aan mijn hek.Fee-de-Goede schreef: ↑06-07-2017 23:33Nou... niks te zien. Geen tasjes of dieren of drollen die over mijn hekje zijn komen vallen. Stom.
Die tassen zwerven in VF space.
donderdag 6 juli 2017 om 23:39
Kan me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo is.shifty schreef: ↑06-07-2017 23:37Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
donderdag 6 juli 2017 om 23:39
Ik neem maar weinig hier serieus, dat is wellicht het verschilshifty schreef: ↑06-07-2017 23:37Ik persoonlijk vind Willem echt niet ok. Tuurlijk een geintje op z'n tijd is leuk. Maar Willem post niet alleen zijn mening maar ook voortdurend volledig kromme onwaarheden over serieuze onderwerpen. Ik schat Willem overigens ook niet in als een grappenmaker die het leuk vind om met een geintje forummers op de kast te jagen. Ik denk dat hij gewoon echt zo denkt zoals hij typt. Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk.
Je bent zelf een theepot
donderdag 6 juli 2017 om 23:42
donderdag 6 juli 2017 om 23:42
Oooh is dat het!Lady_Voldemort schreef: ↑06-07-2017 23:42Als je het bericht met de quote gelezen/geopend hebt verdwijnt de melding. Je hebt dus nog ergens één verstopte quote rondzwerven. Ga maar gauw zoeken!
Nah.. ben te lui..
Sjezus, ik bedenk me net dat ik er 14 had met mijn vorige nick
donderdag 6 juli 2017 om 23:45
Ik ook niet. Maar ik geloof ook dat hij dat wel is.SuzanneSuus schreef: ↑06-07-2017 23:39Ik neem maar weinig hier serieus, dat is wellicht het verschil