Napraattopic deel 87
donderdag 29 juni 2017 om 21:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 5 juli 2017 om 13:03
Dat is wel heel helder maar dat wisten we al.Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 13:01Ik weet niet of het gemeenschappelijk gedaan wordt. Maar dat er hier op de napraat mensen zijn die bewust alleen maar komen om uit te lokken is wel duidelijk.
woensdag 5 juli 2017 om 13:06
simbalabimba schreef: ↑05-07-2017 12:36Ik meende ooit eens gelezen te hebben( van een mod) dat je wel mag quoten uit vorige delen van Napraat, omdat Napraat als het ware éen en hetzelfde topic is.
Precies. Ik heb de moderator op CM eens gevraagd of ik een stukje mocht quoten uit een deel dat net gesloten was omdat ik te laat was met antwoord geven. Dat mocht.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 13:07
Zeg dat nou niet. De laatste keer dat ik dat zei leverde het me 48 uur op.Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 12:27Niet alleen ongelooflijk, dit is gewoon echt eng en naar stalkerig gedrag. Bah.
Jij vroeg een link, die heb ik NIET gegeven, niet geplaatst, ook heb ik geen quote over desbetreffende bericht geplaatst ondanks je bleef aandringen om een link te plaatsen, zelfs het paginanummer gaf ik niet, terwijl jij zelf een link plaatste (uit dat deel) met het foute paginanummer.
missie_m wijzigde dit bericht op 07-07-2017 08:38
Reden: quote op verzoek van viva gewist
Reden: quote op verzoek van viva gewist
86.17% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 5 juli 2017 om 13:08
Je haalt dingen aan van 2 jaar geleden maar je verwondert je er wel over dat iemand na een uurtje ' nog steeds bezig is' ?
Je verwijst naar 2 jaar oude informatie maar een linkje plaatsen vind je dan weer te veel moeite?
En je vindt het dan weer niet te veel moeite om iemand aan te vallen die niet juist die info er uit haalt die jij voor ogen had?
En je vindt het ook te veel moeite om de vraag die nou ongeveer in 5-voud opnieuw gesteld is te beantwoorden?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-07-2017 11:26
Reden: 'quote' verwijderd
Reden: 'quote' verwijderd
44.27% gewijzigd
woensdag 5 juli 2017 om 13:08
Net gesloten. Precies wat ik antwoordde dus aan Simba, dat het ok is als het net gesloten is. Niet 2 jaar later. Wat is er zo moeilijk aan het plaatsen van een link, waarmee je je precies aan de huisregels houdt?
woensdag 5 juli 2017 om 13:10
Heerlijk staan stampen!
Voelde je de trillingen in de grond niet?
Het Biodanzagroepje is heel hip tegenwoordig, de ballotagecommissie heeft het er druk mee. Ze dringen.Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 13:10Je hebt niet gespecificeerd in welke groepje je wil deelnemen. Er is in principe nog plaats in de volgende groepjes:
- Het "pesters for president" groepje
- Het "wij stoken een vuurtje in het achterkamertje" groepje
- Het "wij zijn gemeen tegen hullie" groepje
Als je doorgeeft naar welk groepje jouw voorkeur uitgaat zullen wij je aanvraag in behandeling nemen en tzt bericht sturen.
Met vriendelijke groeten,
"secretaris van het groepje"
Je hebt niet gespecificeerd in welke groepje je wil deelnemen. Er is in principe nog plaats in de volgende groepjes:
Als je doorgeeft naar welk groepje jouw voorkeur uitgaat zullen wij je aanvraag in behandeling nemen en tzt bericht sturen.
woensdag 5 juli 2017 om 13:11
Dat.MarindaH schreef: ↑05-07-2017 12:38Happy nieuw dieptepunt!![]()
Opmerkelijk trouwens dat Missie een keer (ik heb geen zin om de precieze datum te googelen, vergeef me) hier binnenkwam met de mededeling dat ze er door een forummer via een achterkamer op gewezen werd dat haar naam in napraat werd genoemd. Dussssss.
En het is zo toch ook wel duidelijk dat ze boter op haar hoofd heeft. Als ze hier weer eens wordt gebasht gepest aangesproken op haar forumgedrag zijn het altijd dezelfde lui die ineens als een duveltje uit een doosje tevoorschijn komen gekropen.
Leuk!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑05-07-2017 13:10Heerlijk staan stampen!
Voelde je de trillingen in de grond niet?![]()
Ik hoorde op mijn balkon wel de bassen dreunen.
woensdag 5 juli 2017 om 13:13
Het Biodanzagroepje is heel hip tegenwoordig, de ballotagecommissie heeft het er druk mee. Ze dringen.Renaissance_ schreef: ↑05-07-2017 13:10Je hebt niet gespecificeerd in welke groepje je wil deelnemen. Er is in principe nog plaats in de volgende groepjes:
woensdag 5 juli 2017 om 13:15
Deze vraag missie. Je weet wel die vraag die je stelselmatig negeert._Marana_ schreef: ↑05-07-2017 13:07Wat is een quote dan anders dan een herhaling van woorden? Je quote bovendien iemand die geanonimiseerd is. En het is wel degelijk een ander topic. Een topic uit 2015.
Bovendien was en is het nog steeds geen antwoord op mijn vraag: waar werd opgeroepen tot het pesten van iemand in een ander topic?