Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:43
Nee hoor, dat is heel leuk. Als hij zich niet meer beheerst en jou tot dingen dwingt die jij niet wil is het niet meer leuk.attribuutje schreef: ↑15-08-2017 21:41Seks hoort natuurlijk voor beide fijn te zijn, en ik wil met mijn reactie geenszins bagataliseren wat de dames hebben meegemaakt. Maar ben ik nu de enige die het opwindend vindt dat je partner iets zo lekker/fijn vindt dat hij zich niet meer kan beheersen?
Dan heeft hij je natuurlijk nog steeds geen pijn te doen, en nee ik ben totaal niet van de bdsm.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:44
Ja die grens is dun.attribuutje schreef: ↑15-08-2017 21:41Seks hoort natuurlijk voor beide fijn te zijn, en ik wil met mijn reactie geenszins bagataliseren wat de dames hebben meegemaakt. Maar ben ik nu de enige die het opwindend vindt dat je partner iets zo lekker/fijn vindt dat hij zich niet meer kan beheersen?
Dan heeft hij je natuurlijk nog steeds geen pijn te doen, en nee ik ben totaal niet van de bdsm.
Maar dat duurt geen minuut, ik had diezelfde vragen als hiltje in dat topic.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:46
Wat kan niet in een minuut?Het-groepje schreef: ↑15-08-2017 21:44Ja die grens is dun.
Maar dat duurt geen minuut, ik had diezelfde vragen als hiltje in dat topic.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:49
Ik vind dat ook opwindend, maar ik weet dat mijn partner bij het minste of geringste signaal van pijn/ongemak/onwil direct stopt. Ik zeg het ook direct als het pijn doet, maar eigenlijk altijd heeft hij dat al door. Dat vertrouwen is er gewoon en daarom wind het mij op, die onbeheersbaarheid. Als ik een man zou hebben die zich continu zou willen forceren aan mij zou ik daar de bibbers van krijgen...attribuutje schreef: ↑15-08-2017 21:41Seks hoort natuurlijk voor beide fijn te zijn, en ik wil met mijn reactie geenszins bagataliseren wat de dames hebben meegemaakt. Maar ben ik nu de enige die het opwindend vindt dat je partner iets zo lekker/fijn vindt dat hij zich niet meer kan beheersen?
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:53
Ik weet het niet, maar als dat zo is.............hello Horeca!!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:58
Dat je bijv bijna klaarkomt en niet kan stoppen. Dat is dan 1 of 2 stoten.
To had het over een minuut, dan ben je in mijn ogen een bruut die geniet van pijn.
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:59
Natuurlijk.Het-groepje schreef: ↑15-08-2017 21:58Dat je bijv bijna klaarkomt en niet kan stoppen. Dat is dan 1 of 2 stoten.
To had het over een minuut, dan ben je in mijn ogen een bruut die geniet van pijn.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:09
Huh, hoezo? Omdat 1 iemand 'OMG' schrijft? Wat heeft dat met nieuwe garde of op prijs stellen te maken?MarietjeHoekstra schreef: ↑15-08-2017 21:09Nee joh, gewoon een beetje leven in de brouwerij zo.
Maar serieus, wat ik hierboven schreef meende ik wel. Het is lang niet meer zo leuk als vroeger. Daarnaast schreef ik iets persoonlijks en dat stelt de nieuwe garde kennelijk ook niet op prijs, dus geen zin dat dat tegen me gebruikt wordt. Iets persoonlijks meld ik dan wel aan mensen die echt geinteresseerd zijn.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:09
ik heb het wel eens meegemaakt, maar zelden hoor
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:15
Toiletjuffrouw op een groot feest. Ik wist serieus niet hoe ik mijn geld thuis moest krijgen (liep dus met een zak geld rinkelend rond). Was echt een paar honderd gulden en het was zelfs nog gedeeld, ik zat er voor de gezelligheid bij.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:23
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:25
Dit is het tweede topic toch?AeonOfWinter schreef: ↑15-08-2017 22:23Het onderwerp zelf is an sich (helaas) niets raars aan. Maar het viel me op dat het de afgelopen dagen ineens erg veel naar voren komt.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:25
Vakantietijd, dus meer tijd voor seks.AeonOfWinter schreef: ↑15-08-2017 22:23Het onderwerp zelf is an sich (helaas) niets raars aan. Maar het viel me op dat het de afgelopen dagen ineens erg veel naar voren komt.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:26
In de 11 jaar dat ik er gezeten heb in ieder geval niet. De hele toko bij elkaar genomen wel regelmatig, vooral weekenden en vakanties.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:28
dinsdag 15 augustus 2017 om 23:07