Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:47
Napraat is zeker niet bedoeld om volledige posts uit een ander topic te quoten en daar vervolgens over te gaan discussiëren. Dat hoort in het desbetreffende topic.ThunderassMan schreef: ↑19-08-2017 11:34Wat is daar laf aan?
Ik wil daar op deze wijze helemaal niet discussiëren. Ik kijk wel uit.
Napraat is bedoeld om na te praten over topics en of stoom af te blazen. Beiden is in mijn geval van toepassing.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:48
Oh gelukkig, je hebt het dus niet over mij, qua laf.fashionvictim schreef: ↑19-08-2017 11:47Napraat is zeker niet bedoeld om volledige posts uit een ander topic te quoten en daar vervolgens over te gaan discussiëren. Dat hoort in het desbetreffende topic.
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:51
lekker volwassen tiepje ben je toch
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:55
Oh, ik vind je zeker wel laf, want de enige reden dat je elke keer op mij reageert in een ander topic dan waar ik daadwerkelijk aan het discussiëren ben is omdat je op die manier mijn posts kunt verdraaien en kunt beweren dat ik dingen zeg die pertinent niet in mijn posts staan. Bovendien weet jij natuurlijk net zo goed als ik dat je totaal geen partij voor me bent.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:56
Nee, jouw brainfart had veel toegevoegde waarde. Ik vind het knap dat je in zo'n one-liner zowel een generalisatie, aanname als merkwaardige conclusie kunt proppen.
Ik wilde me in eerste instantie niet verlagen tot een reactie, maar ja: ik ben ook maar een mens.
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:59
Sjonge jonge, wat ben jij een kinderachtige vent geworden. En een slechte verliezer
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 19 augustus 2017 om 11:59
Niks aanname, FV had gelijk en wat jij en die andere figuur hier doen is valsspielerij. Als je het daar niet kan winnen heb je gewoon verloren. Even huilen en dan weer het veld inThunderassMan schreef: ↑19-08-2017 11:56Nee, jouw brainfart had veel toegevoegde waarde. Ik vind het knap dat je in zo'n one-liner zowel een generalisatie, aanname als merkwaardige conclusie kunt proppen.
Ik wilde me in eerste instantie niet verlagen tot een reactie, maar ja: ik ben ook maar een mens.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:04
Oh , wat fijn dat jij mijn motivatie kent. Knap van je.fashionvictim schreef: ↑19-08-2017 11:55Oh, ik vind je zeker wel laf, want de enige reden dat je elke keer op mij reageert in een ander topic dan waar ik daadwerkelijk aan het discussiëren ben is omdat je op die manier mijn posts kunt verdraaien en kunt beweren dat ik dingen zeg die pertinent niet in mijn posts staan. Bovendien weet jij natuurlijk net zo goed als ik dat je totaal geen partij voor me bent.
Welke post heb ik verdraaid precies? Ik heb één stukje gekwoot, en daar ageer ik tegen.
Ik ben inderdaad geen partij voor jou, dat klopt.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:08
Wat een enorm volwassen reactie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:10
Pardon? Valsspielerij?
Hoe kan ik hemelsnaam 'daar' niet winnen als ik me helemaal buiten die discussie houdt?
Ik vind het wegzetten van mede-forummers op de manier waarop FV dat doet buiten alle proportie en betamelijkheid. That's it.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:11
Dat is het niet, nee.
Maar daar vroeg haar post ook niet om.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:12
ga klagen bij de juf; juf zij doet gemeenThunderassMan schreef: ↑19-08-2017 12:10Pardon? Valsspielerij?
Hoe kan ik hemelsnaam 'daar' niet winnen als ik me helemaal buiten die discussie houdt?
Ik vind het wegzetten van mede-forummers op de manier waarop FV dat doet buiten alle proportie en betamelijkheid. That's it.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:14
je kan ook woorden gebruiken bij het reageren. Probeer eens.ThunderassMan schreef: ↑19-08-2017 12:11Dat is het niet, nee.
Maar daar vroeg haar post ook niet om.
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:25
Je houdt je niet buiten de discussie. Je verdraait hem in dit topic om je eigen agenda te propageren. Dat is laf. En ook niet bijster betamelijk, trouwens, maar dat terzijde.ThunderassMan schreef: ↑19-08-2017 12:10Pardon? Valsspielerij?
Am Yisrael Chai!
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:44
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:13
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:16
Vreselijk. Die TO die haar villa boven haar kind stelt. En de TO die de psychische- en financiële problemen van zichzelf en haar lapzwans maar recht blijft breien. Ik word er gewoon misselijk van en heel eerlijk... heb ik in het begin van haar topic 'gehoopt' dat ze een miskraam kreeg. Schaam ik me voor maar dat leek me het beste voor dit kindje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 19 augustus 2017 om 13:20
jafashionvictim schreef: ↑19-08-2017 12:25Je houdt je niet buiten de discussie. Je verdraait hem in dit topic om je eigen agenda te propageren. Dat is laf. En ook niet bijster betamelijk, trouwens, maar dat terzijde.
ja
ja