Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
S-Meds schreef:
19-08-2017 11:30
Ja joh FV dat snapt iedereen behalve de heren die het niet willen snappen omdat dit hun eigen ongelijk bewijst
:blabla:
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 11:34
Wat is daar laf aan?
Ik wil daar op deze wijze helemaal niet discussiëren. Ik kijk wel uit.
Napraat is bedoeld om na te praten over topics en of stoom af te blazen. Beiden is in mijn geval van toepassing.
Napraat is zeker niet bedoeld om volledige posts uit een ander topic te quoten en daar vervolgens over te gaan discussiëren. Dat hoort in het desbetreffende topic.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
19-08-2017 11:47
Napraat is zeker niet bedoeld om volledige posts uit een ander topic te quoten en daar vervolgens over te gaan discussiëren. Dat hoort in het desbetreffende topic.
Oh gelukkig, je hebt het dus niet over mij, qua laf.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 11:38
lekker volwassen tiepje ben je toch
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 11:48
Oh gelukkig, je hebt het dus niet over mij, qua laf.
Oh, ik vind je zeker wel laf, want de enige reden dat je elke keer op mij reageert in een ander topic dan waar ik daadwerkelijk aan het discussiëren ben is omdat je op die manier mijn posts kunt verdraaien en kunt beweren dat ik dingen zeg die pertinent niet in mijn posts staan. Bovendien weet jij natuurlijk net zo goed als ik dat je totaal geen partij voor me bent.
Am Yisrael Chai!
S-Meds schreef:
19-08-2017 11:51
lekker volwassen tiepje ben je toch
Nee, jouw brainfart had veel toegevoegde waarde. Ik vind het knap dat je in zo'n one-liner zowel een generalisatie, aanname als merkwaardige conclusie kunt proppen.

Ik wilde me in eerste instantie niet verlagen tot een reactie, maar ja: ik ben ook maar een mens.
ThunderassMan schreef:
Sjonge jonge, wat ben jij een kinderachtige vent geworden. En een slechte verliezer :nooo:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 11:56
Nee, jouw brainfart had veel toegevoegde waarde. Ik vind het knap dat je in zo'n one-liner zowel een generalisatie, aanname als merkwaardige conclusie kunt proppen.

Ik wilde me in eerste instantie niet verlagen tot een reactie, maar ja: ik ben ook maar een mens.
Niks aanname, FV had gelijk en wat jij en die andere figuur hier doen is valsspielerij. Als je het daar niet kan winnen heb je gewoon verloren. Even huilen en dan weer het veld in
fashionvictim schreef:
19-08-2017 11:55
Oh, ik vind je zeker wel laf, want de enige reden dat je elke keer op mij reageert in een ander topic dan waar ik daadwerkelijk aan het discussiëren ben is omdat je op die manier mijn posts kunt verdraaien en kunt beweren dat ik dingen zeg die pertinent niet in mijn posts staan. Bovendien weet jij natuurlijk net zo goed als ik dat je totaal geen partij voor me bent.
Oh , wat fijn dat jij mijn motivatie kent. Knap van je.
Welke post heb ik verdraaid precies? Ik heb één stukje gekwoot, en daar ageer ik tegen.
Ik ben inderdaad geen partij voor jou, dat klopt.
huilie
ThunderassMan schreef:
Wat een enorm volwassen reactie :nooo:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Meds schreef:
19-08-2017 11:59
Niks aanname, FV had gelijk en wat jij en die andere figuur hier doen is valsspielerij. Als je het daar niet kan winnen heb je gewoon verloren. Even huilen en dan weer het veld in
Pardon? Valsspielerij?
Hoe kan ik hemelsnaam 'daar' niet winnen als ik me helemaal buiten die discussie houdt?
Ik vind het wegzetten van mede-forummers op de manier waarop FV dat doet buiten alle proportie en betamelijkheid. That's it.
charlottew88 schreef:
19-08-2017 12:08
Wat een enorm volwassen reactie :nooo:
Dat is het niet, nee.
Maar daar vroeg haar post ook niet om.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 12:10
Pardon? Valsspielerij?
Hoe kan ik hemelsnaam 'daar' niet winnen als ik me helemaal buiten die discussie houdt?
Ik vind het wegzetten van mede-forummers op de manier waarop FV dat doet buiten alle proportie en betamelijkheid. That's it.
ga klagen bij de juf; juf zij doet gemeen
jongetjes moeten echt meer buiten spelen
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 12:11
Dat is het niet, nee.
Maar daar vroeg haar post ook niet om.
je kan ook woorden gebruiken bij het reageren. Probeer eens.
S-Meds schreef:
19-08-2017 12:14
je kan ook woorden gebruiken bij het reageren. Probeer eens.
Heb ik geprobeerd, maar die lees je kennelijk niet.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 12:10
Pardon? Valsspielerij?
Je houdt je niet buiten de discussie. Je verdraait hem in dit topic om je eigen agenda te propageren. Dat is laf. En ook niet bijster betamelijk, trouwens, maar dat terzijde.
Am Yisrael Chai!
Mijn eigen agenda? Waar heb je het over? Kennelijk weet jij meer dan ik.

En ik word geacht om op dit soort nonsens volwassen te reageren? Hoe dan?
anoniem_6478ad38855b1 wijzigde dit bericht op 19-08-2017 13:05
0.34% gewijzigd
'Totaal onverwacht zwanger', 'Weggaan maar hoe' en nog een aantal topics van moeders die hun kinderen laten verpesten en maar niet in oplossingen willen denken. Want want en maar maar....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-08-2017 12:44
'Totaal onverwacht zwanger', 'Weggaan maar hoe' en nog een aantal topics van moeders die hun kinderen laten verpesten en maar niet in oplossingen willen denken. Want want en maar maar....

Afschuwelijk. Triest voor die kinderen.
MarietjeHoekstra schreef:
19-08-2017 13:13
Afschuwelijk. Triest voor die kinderen.
Vreselijk. Die TO die haar villa boven haar kind stelt. En de TO die de psychische- en financiële problemen van zichzelf en haar lapzwans maar recht blijft breien. Ik word er gewoon misselijk van en heel eerlijk... heb ik in het begin van haar topic 'gehoopt' dat ze een miskraam kreeg. Schaam ik me voor maar dat leek me het beste voor dit kindje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Volgens mij zoeken ze voor die maar nu juist een oplossing. Lijkt mij ook zoiets om dan maar zonder een cent te makken de deur uit te stappen....en dan? Ze kunnen toch ook niets? Wat zie ik dan over het hoofd?
die ik wilde bestaat al...
En straks janken over de kinderrovers.
fashionvictim schreef:
19-08-2017 12:25
Je houdt je niet buiten de discussie. Je verdraait hem in dit topic om je eigen agenda te propageren. Dat is laf. En ook niet bijster betamelijk, trouwens, maar dat terzijde.
ja
ja
ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven