Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 augustus 2017 om 09:11
Oh, maar dan is toch iedereen een beetje trol? De een wat meer dan de ander.Solomio schreef: ↑19-08-2017 22:45Op Viva betekent trol dat iemand niet echt is, maar niet overal op het www betekent het dat: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Gewoon bepaalde reacties willen uitlokken kan je al een trol maken.
zondag 20 augustus 2017 om 09:15
Dat hebben inderdaad meerderen, waaronder ikzelf. Het wordt en is hier dik bevolkt met mafklappers en gekkies en enge meningen.Anoniem2008091117 schreef: ↑20-08-2017 09:10Ik voel me al langer niet thuis dus begrijp het wel . Ik neem een tijdje afstand misschien even beter .
Ik wil daar niets mee te maken hebben.
zondag 20 augustus 2017 om 09:15
zondag 20 augustus 2017 om 09:20
Jij was toch ook weg?
Er gaan er steeds meer, straks blijven alleen de gekkies over.
zondag 20 augustus 2017 om 09:22
7102 schreef: ↑20-08-2017 09:15Het valt mij op dat mensen vanaf de vakantieadres de viva weten te vinden en een profiel aan maken. Is het niet vanwege een dood gereden dier in Zweden is het om een scheiding te regelen vanaf het vakantie adres of vanwege een zwerfkatje op Bali.
En dat allemaal terwijl je op vakantie bent.
Je moet toch iets op vakantie. De hele dag op het strand hangen wordt ook zo eentonig.
Ik ook hoor. Vroeger was het forum veel leuker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bah wat een nare en slechte opmerking. Ik lees je nu ook met andere ogen. Terechte schaamte lijkt me. Vraag me wel af als je je echt schaamt, waarom je dan toch zoiets kwetsends schrijft? TO leest dat ook he, en anderen die miskramen hebben gehad. Sta je daar niet bij stil, snap je dat niet of interesseert je dat gewoon niet? Ook een beetje laf om hier zo'n k-opmerking te maken en als de betreffende dame dan daarop ingaat dat je dan lafjes zegt dat dit niet op napraat hoort. Als je je echt zou schamen was dat het moment op excuses te maken lijkt me. Maar wel op diezelfde napraat even zeggen dat je eigenlijk hoopte op een miskraam. Zou jij ook zo'n lef hebben om in real life tegen iemand te zeggen dat je eigenlijk hoopt op een miskraam want "dat is beter voor het kindje"?Oudblond schreef: ↑19-08-2017 13:16Vreselijk. Die TO die haar villa boven haar kind stelt. En de TO die de psychische- en financiële problemen van zichzelf en haar lapzwans maar recht blijft breien. Ik word er gewoon misselijk van en heel eerlijk... heb ik in het begin van haar topic 'gehoopt' dat ze een miskraam kreeg. Schaam ik me voor maar dat leek me het beste voor dit kindje.
Opvallend ook dat als er reacties komen dat deze opmerking naar is, er meteen gezegd wordt dat Oudblond zich al schaamt en dat het dus niet nodig is daar nog iets over te zeggen. Zo mogelijk nog belachelijker vind ik dat. Dan zou je dus de meest kansloze shit kunnen uitbraken als je er maar gelijk even bijzet dat je je schaamt. Dit terwijl sommige forummers volledig afgefakkeld worden voor minder. Me dunkt dat als andere forummers zeggen te hebben gehoopt dat een ongeboren kind dood gaat de halve goegemeente eroverheen valt. Valt mij vaker op dat de reacties af lijken te hangen van de schrijfster.
zondag 20 augustus 2017 om 09:27
Ik ben er nog, hoor, maar steeds minder, dat heb je vast wel gemerkt.
Ik kom eigenlijk alleen nog als het rustig is op mijn werk (en die rust is bijna voorbij, morgen wordt het weer normaal) en nu op een zondagochtend als de man wenst uit te slapen.
De gekkies hebben sowieso al de overhand. En ik wil niets met randdebielen en hun enge meningen te maken hebben, ben ik te oud voor godzijdank.
En ik word doodmoe van de neptopics. Daar ga ik geen energie meer in steken.
Trollen zijn leuk, daar kan ik een eind in meegaan, voor de lol en voor het lachen. Maar dat kan hier tegenwoordig ook niet meer. Lachen mag niet. Gebbetjes: uit den boze. Dan komt er zo'n onervaren blaag van 18 die er niets van snapt en die mij op de bank gaat zetten.
Te treurig.
zondag 20 augustus 2017 om 09:33
Ik zag dat over 2,5 uur het ge-updatete alternatief weer online gaat, wellicht dat dat uiteindelijk een mooie plek is om te forummen. Met mods die een beetje normaal doen.yasmijn schreef: ↑20-08-2017 09:27Ik ben er nog, hoor, maar steeds minder, dat heb je vast wel gemerkt.
Ik kom eigenlijk alleen nog als het rustig is op mijn werk (en die rust is bijna voorbij, morgen wordt het weer normaal) en nu op een zondagochtend als de man wenst uit te slapen.
De gekkies hebben sowieso al de overhand. En ik wil niets met randdebielen en hun enge meningen te maken hebben, ben ik te oud voor godzijdank.
En ik word doodmoe van de neptopics. Daar ga ik geen energie meer in steken.
Trollen zijn leuk, daar kan ik een eind in meegaan, voor de lol en voor het lachen. Maar dat kan hier tegenwoordig ook niet meer. Lachen mag niet. Gebbetjes: uit den boze. Dan komt er zo'n onervaren blaag van 18 die er niets van snapt en die mij op de bank gaat zetten.
Te treurig.
zondag 20 augustus 2017 om 09:50
zondag 20 augustus 2017 om 09:54
zondag 20 augustus 2017 om 10:01
Klopt hoor.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:00Maar laat mijn geheugen mij in de steek of zitten hier ook forummers bij die al (veel) vaker op anoniem zijn gegaan onder veel uitgezwaai om binnen no time terug te keren? Liefst nog met een Nick die sprekend lijkt op de vorige (tig) Nick(s)?
Er komen er vast wel weer een paar terug.
zondag 20 augustus 2017 om 10:02
Dat komt idd voor.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:00Maar laat mijn geheugen mij in de steek of zitten hier ook forummers bij die al (veel) vaker op anoniem zijn gegaan onder veel uitgezwaai om binnen no time terug te keren? Liefst nog met een Nick die sprekend lijkt op de vorige (tig) Nick(s)?
Zelden hoor.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 20 augustus 2017 om 10:02
Dat komt wel eens voor.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 10:00Maar laat mijn geheugen mij in de steek of zitten hier ook forummers bij die al (veel) vaker op anoniem zijn gegaan onder veel uitgezwaai om binnen no time terug te keren? Liefst nog met een Nick die sprekend lijkt op de vorige (tig) Nick(s)?
Discussies daarover zijn te vinden in deel 1 t/m 88.
Vlak vóór of na de discussie over het modbeleid.