Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 september 2017 om 17:55
Fee-de-Goede schreef: ↑08-09-2017 17:55Ik ken wel 1 iemand die dat soms serieus zeg na een 'grappige' zin.
Zij is geen vriendin.![]()
vrijdag 8 september 2017 om 17:57
Fee-de-Goede schreef: ↑08-09-2017 17:55Ik ken wel 1 iemand die dat soms serieus zeg na een 'grappige' zin.
Zij is geen vriendin.![]()
vrijdag 8 september 2017 om 17:57
Vroeger!?
vrijdag 8 september 2017 om 17:59
Vooruit dan maar weer.
vrijdag 8 september 2017 om 18:15
Ja! Ik kwam pas een reactie tegen, dan wel onder haar nieuwe naam.blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 13:40Jij bent ook zo iemand waarvan ik geen idee heb of je er een jaar, of 100 jaar zit.
En met de rest van de blijverds weet ik nog precies met welk topic ze zelf ooit gestart zijn . En die blijven ook dat soort topics openen.
Post Keuteltje nog weleens wat ?
Ik heb overigens nooit een topic geopend, hoe herken je mij dan?
vrijdag 8 september 2017 om 18:20
vrijdag 8 september 2017 om 18:26
As you wishblijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 16:53Nee, laat maar. Ik heb alweer mijn zakken vol . Begrijp je me niet : ook goed. Mijn Grote Doel in dit leven was niet om door iedereen maar begrepen of aardig gevonden te worden.
Zo veel mensen die al moeite hebben om de ondertiteling van Peppie en Kokkie te interpreteren..... Ik word er zout van.
( Hi ha ho grote grap voor iedereen onder de 87 : P en K hadden geen ondertiteling )