Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 1 september 2017 om 21:30
Dat zal niet zo maar gebeuren.
Hij doet dat nu ook niet met zijn andere kinderen en ik ben er ook nog bij.
Ik wil ons kind opvoeden tot een kritische denker.
En dan is er nog school natuurlijk en de rest van de maatschappij...
anoniem_197806 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 21:31
0.26% gewijzigd
vrijdag 1 september 2017 om 21:38
Klopt, je hebt mijn naam verkeerd geschreven.
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
vrijdag 1 september 2017 om 21:44
De taalpliecie was je al voor. Al.... Was ze laat of zo
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 september 2017 om 21:46
Jaloers op jouw nick! Maar niet op je te laat komen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 september 2017 om 21:54
Meh, mosterd, bitterbal iemand? Zit nog bij te lezenOudblond schreef: ↑01-09-2017 21:44De taalpliecie was je al voor. Al.... Was ze laat of zoHet mag duidelijk zijn dat ik zo veel respect voor jullie heb dat ik er zenuwachtig van word! Ik moet het dan ook allemaal in mijn eentje want ik vind maar geen groepje. Oh wacht... Groepje meldt zich net± Yeey!
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
vrijdag 1 september 2017 om 22:25
Nah lekker dan.blijfgewoonbianca schreef: ↑01-09-2017 21:24Ja hoor, jij zit er in. De andere leden zijn wel allemaal opgestapt en iets nieuws begonnen. Je krijgt de hartelijke groeten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 1 september 2017 om 22:40
vrijdag 1 september 2017 om 23:20
Wat gezellig dat er over een groot deel van zijn leven/interesse gewoon niet gepraat wordt...shisha schreef: ↑01-09-2017 21:16Nee, ik heb met hem gewoon een afspraak dat ik daar geen zin meer in heb.
Dus dat ik het er niet over wil hebben, gewoon in het hier en nu wil blijven.
We hebben er weleens woorden over gehad, ook over dat hij wèl in een hogere macht gelooft en ik niet.
Maar dat is gelukkig al een hele tijd niet meer voorgekomen.
Ik weet nu ook beter hoe ik ermee om moet gaan en sinds ik zwanger ben wordt het eindelijk echt gerespecteerd dat ik het er gewoon niet over wil hebben omdat ik geen energie wil verspillen aan dat soort dingen.
Heel soms begint hij ineens toch weer over iets...bvb chemtrails en ik reageer dan maar gewoon niet meer.
Laatst stuurde een vriendin van mij een film van 2,5 uur, ook over allerlei misstanden in de wereld maar san meer in het financiële gedeelte ik heb hen niet gekeken en een ander leuk filmpje teruggestuurd over een enorme regenbui waarbij de putten in de straat het water niet aankonden.
Ik heb ook gewoon de behoefte niet om de wereld te redden of om zonodig "wakker" te moeten zijn en zie het als de zoveelste hype.
Hoe kan dat nu werken?
Zo bijzonder
zaterdag 2 september 2017 om 07:58
zaterdag 2 september 2017 om 17:39
Ik zit zo heerlijk uit mijn nek te kletsen.
gezondheid/chronische-vermoeidheid/list ... #p27500947
Pientje om 17.11.
En ja, het is daar volstrekt offtopic, maar als ze ook op dat soort topics hun verderfelijke anti-buitenlanders-redeneringen plaatsen moet ik daar toch tegenin gaan.
Uit mijn nek desnoods.
Pientje om 17.11.
En ja, het is daar volstrekt offtopic, maar als ze ook op dat soort topics hun verderfelijke anti-buitenlanders-redeneringen plaatsen moet ik daar toch tegenin gaan.
Uit mijn nek desnoods.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 2 september 2017 om 18:56
Van chronische vermoeidheid naar discriminerend geleuter...Ik vind het een hele prestatie .Solomio schreef: ↑02-09-2017 17:39Ik zit zo heerlijk uit mijn nek te kletsen.
Pientje om 17.11.
Uit mijn nek desnoods.