Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 19:10
Dochter van Prospero. Dôh.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 20:07
Ook niet zonder kind naast je
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 september 2017 om 20:21
Ik ben wel blij dat het hier nog steeds zo warm en fijn is. Dat helpt, want ik wilde net sneren in een topic (over een moeder met kinderen die het vervelend vindt dat ze in het weekeinde geen vrije tijd heeft, want kleine kinderen. Je kan toch niet zeggen dat dat een geheel onverwachte ontwikkeling is)
zaterdag 16 september 2017 om 20:23
Ja goed issie hè? Heb 'm inmiddels twee keer gezien en tweede keer nog steeds grappig.
zaterdag 16 september 2017 om 20:24
Ja nou ja, je schijnt tegenwoordig high tech kinderen te hebben die je in het weekend uit kan zetten. Ik heb helaas nog ouderwetse exemplaren maar heden ten dage kan het toch allemaal maar.vrouwjagersma schreef: ↑16-09-2017 20:21Ik ben wel blij dat het hier nog steeds zo warm en fijn is. Dat helpt, want ik wilde net sneren in een topic (over een moeder met kinderen die het vervelend vindt dat ze in het weekeinde geen vrije tijd heeft, want kleine kinderen. Je kan toch niet zeggen dat dat een geheel onverwachte ontwikkeling is)
zaterdag 16 september 2017 om 20:28
Ik vond het echt raar. "Ik heb kinderen, maar nu blijkt dat je er dan ook de hele tijd iets mee moet doen." Kijk, voor iets als "Ik weet dat je kinderen de hele dag een beetje bezig moet houden, maar man, soms heb ik gewoon zin om op mijn luie hadewiets te zitten en ik vind het soms echt jammer dat dat niet kan, hebben jullie dat ook?" had ik alle begrip gehad, toen mijn gebroed pré-basisschool was, voelde ik dat ook regelmatig. Maar die verwondering vond ik opmerkelijk.Lady*Voldemort schreef: ↑16-09-2017 20:24Ja nou ja, je schijnt tegenwoordig high tech kinderen te hebben die je in het weekend uit kan zetten. Ik heb helaas nog ouderwetse exemplaren maar heden ten dage kan het toch allemaal maar.
Maar ik lees er te veel in, denk ik.
zaterdag 16 september 2017 om 20:50
Dan moet ik 'm zien! Ik vind Samuel L. Jackson echt heel leuk.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 16 september 2017 om 21:10
Echt doen!doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 20:50Dan moet ik 'm zien! Ik vind Samuel L. Jackson echt heel leuk.
zaterdag 16 september 2017 om 21:17
Hopelijk brengt dit ons weer een beetje nader tot elkaar als ik ook ga kijken.