Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 oktober 2017 om 17:17
Enn schreef: ↑30-10-2017 00:24And I don’t know whether he was really saying it
All he kept saying was
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, forum, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, fart, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, fuck neighbour, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, name-shame, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, singcontest, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, zwarte piet, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, pepernoot in de winkel, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, verwarming aan, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, andijvie, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, dasty, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, mandarijn, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, tractatie, repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, zwemles , repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Eat, sleep, onderwijs , repeat
Eat, sleep, rave, repeat
Yeah!
maandag 30 oktober 2017 om 17:56
Ik stop er maar weer mee. Ik heb nu dit:
Als ik naar een andere pijler ga ( met veel mazzel) en ik klik een topic aan, dan kom ik telkens terecht bij dat modtopic uit 2006. Wat ik hierboven ergens postte. Het maakt niet uit welk topic ik aanklik, ik kom steeds uit bij dat 11 jaar oude modtopic.
Te maf voor woorden. Ik kan nu echt helemaal niets meer.
Maakt niet uit welk topic ik aanklik.
Als ik naar een andere pijler ga ( met veel mazzel) en ik klik een topic aan, dan kom ik telkens terecht bij dat modtopic uit 2006. Wat ik hierboven ergens postte. Het maakt niet uit welk topic ik aanklik, ik kom steeds uit bij dat 11 jaar oude modtopic.
Te maf voor woorden. Ik kan nu echt helemaal niets meer.
Maakt niet uit welk topic ik aanklik.
Geen bijzonderheden
maandag 30 oktober 2017 om 17:58
Viva.Angel1
woensdag 27 december 2006 18:56
Viva angel, hoop dat ook jij een leuke kerst hebt gehad?! Ikke wel iig!Shania33 vraagt of ik e-mailadressen met haar wil uitwisselen op TO: Nederlandse vrouw met turks-koerdische vriend. Kan jij dit bewerkstelligen voor ons? Thanks! Liefs, Caney
Ik heb jullie gemaild!
woensdag 27 december 2006 18:56
Viva angel, hoop dat ook jij een leuke kerst hebt gehad?! Ikke wel iig!Shania33 vraagt of ik e-mailadressen met haar wil uitwisselen op TO: Nederlandse vrouw met turks-koerdische vriend. Kan jij dit bewerkstelligen voor ons? Thanks! Liefs, Caney
Ik heb jullie gemaild!
Geen bijzonderheden
maandag 30 oktober 2017 om 17:59
Ik kan niks meer. Kom alleen bij dat modtopic uit 2006 uit, wat ik ook aanklik.Wilhetnietweten schreef: ↑30-10-2017 17:58Het lijkt wel of ze aan het pesten zijn. Ik moet iedere keer opnieuw inloggen, als ik terug ga naar de hoofdpagina.
Geen bijzonderheden
maandag 30 oktober 2017 om 18:53
maandag 30 oktober 2017 om 20:44
Dat is heel eenvoudig te verklaren: ze willen de oude besjes onder ons plezieren met topics uit het jaar kruik. En in plaats van dat jullie deze geste waarderen...
maandag 30 oktober 2017 om 20:46
Lady*Voldemort schreef: ↑30-10-2017 20:44Dat is heel eenvoudig te verklaren: ze willen de oude besjes onder ons plezieren met topics uit het jaar kruik. En in plaats van dat jullie deze geste waarderen...
Geen bijzonderheden
maandag 30 oktober 2017 om 20:56
Lady*Voldemort schreef: ↑30-10-2017 20:44Dat is heel eenvoudig te verklaren: ze willen de oude besjes onder ons plezieren met topics uit het jaar kruik. En in plaats van dat jullie deze geste waarderen...
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 oktober 2017 om 21:08
OMG wij zijn echt zure oude wijven gewordenLady*Voldemort schreef: ↑30-10-2017 20:44Dat is heel eenvoudig te verklaren: ze willen de oude besjes onder ons plezieren met topics uit het jaar kruik. En in plaats van dat jullie deze geste waarderen...
maandag 30 oktober 2017 om 23:24
woensdag 1 november 2017 om 11:09
Rustig hier. Logisch ook wel
Oh, en ik ben weer gegumd in het modtopic. Marinda vraagt of de topictitel over JBC aangepast kan worden omdat de to het niet wil doen, dat kan niet volgens de stagiaire mod, de to moet zelf het verzoek doen.
Waarop ik zeg: nameshaming mag hier dus gewoon? O ja, racisme ook.
En dat als ik JBC was hun een proces aan de broek zou doen.
Was zo weg.
Te eng natuurlijk.
Oh, en ik ben weer gegumd in het modtopic. Marinda vraagt of de topictitel over JBC aangepast kan worden omdat de to het niet wil doen, dat kan niet volgens de stagiaire mod, de to moet zelf het verzoek doen.
Waarop ik zeg: nameshaming mag hier dus gewoon? O ja, racisme ook.
En dat als ik JBC was hun een proces aan de broek zou doen.
Was zo weg.
Te eng natuurlijk.
Geen bijzonderheden