Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
27-09-2017 23:04
Hoe kan ik als Nederlander nou een indruk hebben van 'De Belgen" ? Het taaltje zingt, de bonbons zijn lekker, de Ardennen zijn prachtig, Bruxelles ook, Samson & Gert wilde ik ooit het liefst ombrengen maar dat lag aan het feit dat ze eeuwig en altijd werden op de televisie waren als het aan mijn toenmalige kleuterkind lag, Idem dito met het voormalige K3 maar dat kwam door kleuterkind nummer 2, zodra ik de grens overga veranderd de snelweg in een hobbelbaan dat met momenten op een rodelbaan lijkt over te gaan. We kwamen op een naam voor een van de kinderen doordat we Belgische plaatsnaam lazen; Meer dan genoeg plezante en minder plezante ervaring met het land maar hoe "de Belgen" zouden zijn? Echt geen idee. :)
Echt? Ik vind Brussel werkelijk vreselijk. Wat een pauperzooi, en daar zetelt dan de EU (om het even simpel te zeggen) Man man man.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Anderzijds vind ik dat Nederlanders beter handel weten te drijven, kijk maar naar de AH's die bijna overal in Vlaanderen opduiken... Een Delhaize daarentegen zie ik nog zo vlug niet in het Nederlandse landschap....
AeonOfWinter schreef:
27-09-2017 23:07
Echt? Ik vind Brussel werkelijk vreselijk. Wat een pauperzooi, en daar zetelt dan de EU (om het even simpel te zeggen) Man man man.
Naja... ja. Een verzorgd landschap/stad aanzien lijkt in België via andere normen te verlopen dan in Nederland.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
AeonOfWinter schreef:
:-o :-o :-o The hellhole of Europe bedoel je? o_0

Maar euh er zijn best leuke plekjes in la capitale, toch?
MoirenPhae schreef:
27-09-2017 23:04
Dom natuurlijk.
Dat méén je niet :-o
bambibebe schreef:
27-09-2017 23:08
Anderzijds vind ik dat Nederlanders beter handel weten te drijven, kijk maar naar de AH's die bijna overal in Vlaanderen opduiken... Een Delhaize daarentegen zie ik nog zo vlug niet in het Nederlandse landschap....
Ahold Delhaize
https://www.aholddelhaize.com/en/brands/netherlands/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
27-09-2017 23:09
Naja... ja. Een verzorgd landschap/stad aanzien lijkt in België via andere normen te verlopen dan in Nederland.
Dat betwijfel ik niet hoor :mrgreen:
Er zijn echter genoeg dorpen en steden die er niet zo verpauperd uit zien als Brussel, terwijl ze wel nog de typische Belgische/Franse (ja sorry) charme hebben. Over de wegen hebben we het idd maar niet haha. Zie de paniek in mijn pa's ogen nog toen hij me weg bracht naar mijn studiestad en de borden midden op het kruispunt NA het stoplicht stonden :hihi:
En hieraan toevoegend: Jij lijkt tot nu toe van ons allen het meest te schreeuwen. Maar verder van harte welkom op het vivaforum en ik hoop dat je een leuke forumtijd zult hebben.
bambibebe schreef:
27-09-2017 23:14
Ja
Belgen hebben dan weer wel lekkerdere charcuterie, en ook meer keus hehe :-D
bambibebe schreef:
27-09-2017 23:17
Ik ga voor de Ieren.
AeonOfWinter schreef:
Niet alleen Brussel.
bambibebe schreef:
Vroeger toen er nog tv aankondigsters (?) waren, viel het mij op dat de Belgische dames en heren altijd de hele clou van de film zaten te verraden. Dat vond ik wel dom. En grappig :proud:
Enn schreef:
Ahold Delhaize
https://www.aholddelhaize.com/en/brands/netherlands/
Ah ok ;-)
bambibebe schreef:
27-09-2017 23:17
Geperste kop, kip-kap, tortue....idd.
Enn schreef:
27-09-2017 23:16
En hieraan toevoegend: Jij lijkt tot nu toe van ons allen het meest te schreeuwen. Maar verder van harte welkom op het vivaforum en ik hoop dat je een leuke forumtijd zult hebben.
Thx ^^
Belgen? Net mensen, nou ja, soort van dan. Ik ben aan een hele leuke blijven plakken.
Dakduif het lijkt of je een kruis achter jouw naam hebt staan.
Een dooie dakduif. :biggrin:

Leuke ava trouwens!
Moemoe64 schreef:
27-09-2017 23:22
Geperste kop, kip-kap, tortue....idd.
Klinkt ehm..apart.
Ik krijg niet onmiddellijk honger.
Jonari schreef:
27-09-2017 23:24
Klinkt ehm..apart.
:rofl:
Jonari schreef:
27-09-2017 23:24
Klinkt ehm..apart.
Is nochtans heel lekker! :)
Oh jij bent ook net binnen gevlogen zie ik nu.
Ook van harte welkom alhoewel je overduidelijk al eerder langs bent gevlogen.

TVP! ;)
Maar waar komt de vraag 'wat vinden jullie van Belgen' vandaan?

Het interesseert mij namelijk geen reet wat de Belgen van Nederlanders vinden.
Enn schreef:
27-09-2017 23:23
Dakduif het lijkt of je een kruis achter jouw naam hebt staan.
Een dooie dakduif. :biggrin:

Leuke ava trouwens!
:-D dankje!
Dakduif bestond al, dus ik zette dit er maar achter. Het is een teken om een staartdeling te maken (als ik het goed zeg.)
Ik ben wel blij dat we België afgestoten hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven