Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
redbulletje schreef:
05-11-2017 11:50
Ik snap dat voor Sanoma het poppetje RB er helemaal niet toe doet, maar dit forum is best druk bezocht en denk dat de meeste forumbezoekers inmiddels wel 'n vieze smaak in hun mond krijgen als ze ergens in de media 'Sanoma' genoemd zien worden.
Indenk dat je he eigen belangrijkheid overschat en projecteert
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 16:17
maar ik zeg ook niet dat je niets hoeft door te geven, maar men valt nu soms over elkaar heen, om dezelfde bug/reclame ed te melden.
ja heel goed. En het heeft geholpen.
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 16:17
maar ik zeg ook niet dat je niets hoeft door te geven, maar men valt nu soms over elkaar heen, om dezelfde bug/reclame ed te melden.
Ja, want 1 mededing wordt sowieso niet serieus genomen.

Viva negeert klachten, mensen voelen zich niet gehoord, mensen gaan meer klagen, Viva gaat nog harder negeren enz.

Wat betreft de belangrijkheid.
Je biedt een platform aan, krijgt daar goede reclame-inkomsten voor en dan ga je jezelf flink in de vingers snijden door iets onwerkbaars neer te zetten. Dat is gewoon dom.
Het is weer bijna net zo rustig als op het allereerste forum, toen iedereen nog een inbelverbinding had. De dynamiek is er uit.
de adverteerder zelf vind het niet zo grappig dat constant online irritatie over de reclame wordt uitgespuugd. daarom helpt klagen, adverteerders willen graag in de belangstelling staan maar niet in de negatieve belangstelling
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:25
de adverteerder zelf vind het niet zo grappig dat constant online irritatie over de reclame wordt uitgespuugd. daarom helpt klagen, adverteerders willen graag in de belangstelling staan maar niet in de negatieve belangstelling
Dat denk je en het lijkt logisch. Maar heb je een beter bewijs dan het aanwijzen van een voorspelbare correlatie? Iedere campagne eindigt, jij klaagt zonder einde, dus er is geen enkel azntoonbare causaliteit?
Heb nu ook marktplaats reclame. Als er een weg is (ze kopen een bepaalde tijd in) komt de volgende. And so on.
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:
05-11-2017 12:57
Welk een onnozel gekwaak, zeg :rofl:
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Snap trouwens sowieso niet waar een uitzendbureau voor wil adverteren hier op viva. Tis niet dat je als forummer (of uberhaupt als persoon in het algemeen) graag naar eender wat voor uitzendtoko stapt als je werkeloos bent, je wordt er eerder tegen je zin aan onderworpen als je een baan zoekt anno nu. En denk nu niet dat er zoveel bedrijfseigenaren die gebruik maken van die uitzendtoko's hun tijd op dit forum zitten te verdoen dat ze het nuttig vinden om tijdens hun forumbezoekjes ook nog verveeld te worden met die droeftoeters.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 16:35
4.20% gewijzigd
LeesMee schreef:
05-11-2017 16:28
Dat denk je en het lijkt logisch. Maar heb je een beter bewijs dan het aanwijzen van een voorspelbare correlatie? Iedere campagne eindigt, jij klaagt zonder einde, dus er is geen enkel azntoonbare causaliteit?

1. ik weet dat adverteerders een hekel hebben aan negativiteit rondom een campagne.

2. klagen is negativiteit.

3. ik weet dat de tempo team shit weg is

Is er een causaal verband? dat weet je nooit hier,, het kan net zo goed een bug zijn of de mod heeft een verkeerde knop ingedrukt. doet het er iets toe?
redbulletje schreef:
05-11-2017 16:34
Snap trouwens sowieso niet waar een uitzendbureau voor wil adverteren hier op viva. Tis niet dat je als forummer graag naar eender wat voor uitzendtoko stapt als je werkeloos bent, je wordt er eerder tegen je zin aan onderworpen als je een baan zoekt anno nu. En denk nu niet dat er zoveel bedrijfseigenaren die gebruik maken van die uitzendtoko's hun tijd op dit forum zitten te verdoen dat ze het nuttig vinden om tijdens hun forumbezoekjes ook nog verveeld te worden met die droeftoeters.
klopt
feow schreef:
05-11-2017 14:27
Wat een onzin.

Ik vind Viva nu een behoorlijk kutforum en twijfel openlijk aan betrokkenheid, inzet en intelligentie van de huidige cm.

Maar ik hou van de forummers, en van de dynamiek van fossielen, oudgedienden, groepjes, mafkezen, veelposters en vers bloed.
Daarom blijf ik komen. Ik heb niet de illusie dat ik iedereen mee krijg naar dezelfde plek elders. Wel het vermoeden en vrees dat de huidige cm dat wél voor elkaar gaat krijgen.

Het is toch gestoord dat de vivamods op hun topic vragen om géén addblockers te installeren omdat reclames de inkomstenbron zijn en de cm vervolgens de reclames zó uit de hand laat lopen dat zelfs de meest welwillende mafkees overweegt om een nieuwe iPad aan te schaffen zodat ze wél een adblocker kan installeren? Het beleid is gewoon zichtbaar dom en heeft vooral als effect dat Viva minder bezocht en gebruikt wordt. Daar kun je cijfers van vinden hoor, ook als cm die nooit op het forum is.

En zeuren helpt wel hoor. Ze vinden het erg vervelend. Ze lezen er niet overheen maar nemen de tijd om te gummen. En maken gekke bokkesprongen. Het raakt ze dus.

En de ervaring leert dat het dan best wel heel veel tijd nodig heeft om tot botte niet-forummende breintjes door te dringen, maar dat ze het tzt niet meer kunnen en willen negeren en dan iets aanpassen.

Niks doen, niet klagen en wanbeleid een forum waar ik dus wél om geef laten verkloten kost mij meer energie.
Hear hear goede post :kneel:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
05-11-2017 16:30
Heb nu ook marktplaats reclame. Als er een weg is (ze kopen een bepaalde tijd in) komt de volgende. And so on.
de adds zijn gepersonaliseerd, ik heb eiwitpoeder, bikini's en fitnessschoenen
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:35
Die heb ik niet!
Tis net Facebook 🤣
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
Ik zie nu alleen dit bericht, de rest is reclame.

En due reclame zou me een stuk minder boeien als de rest zou werken.
Als ik een bericht wil schrijven, schiet de pagina omhoog. Dan moet ik weer hele aal naar beneden en dan Kanis wat schrijven, zonder dat ik de tekst nog even terug kan kijken.

Het doel van die lees mee knop is niemand duidelijk en iedereen wil hem weg.

De pijltjes blokkeren het laatste woord van een zin, dus extra scrollen.

Pijltje naar beneden zorgt ervoor dat je beeld heen en weer blijft springen zolang je op die bladzijde bent.

Je kan niet pb’en.

Ik word steeds uitgelogd.

Mijn eigen topics verschijnen niet bij mijn laatste.

Met Dolphin kan ik niet eens inloggen.

De topictitels worden na 3 of 4 woorden al afgebroken, waardoor ik geen idee heb waar het over gaat.

Ik kan nog steeds niet terug naar het originele bericht van een quote.

Verdorie allemaal basisfunctionaliteiten.

En dan ook nog eens een beleid van een natte dweil en overal reclames die dan ook nog eens vastlopen, waardoor ik eerst mijn browser moet sluiten (fijn als je in een bericht typen zit) om weer wat te kunnen doen.

De CM die nog inzichtbaarder is dan een geest en Mods die als een malle debiele straffen uitdelen om nog enigszins het idee van controle te hebben.

Ik vind het echt een knullige, onprofessionele klerezooi.
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:35
Ik krijg steeds droomlocaties om te trouwen. Werkelijk nog nooit op gegoogled.
MoirenPhae schreef:
05-11-2017 16:40
Ik krijg steeds droomlocaties om te trouwen. Werkelijk nog nooit op gegoogled.
het internet weet ook van jouw dromen als je ze zelf nog niet hebt
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:34
1. ik weet dat adverteerders een hekel hebben aan negativiteit rondom een campagne.

2. klagen is negativiteit.

3. ik weet dat de tempo team shit weg is

Is er een causaal verband? dat weet je nooit hier,, het kan net zo goed een bug zijn of de mod heeft een verkeerde knop ingedrukt. doet het er iets toe?
Nee hoor, ik moet alleen wat lachen om je zelfoverschatting die dus op niets is gebaseerd. Alsof iemand uit het Tempo Team-campagneteam een crisisoverleg bijeen heeft geroepen omdat ene Meds klaagt op het vivaforum.

Ik geloof dat ik dat aandoenlijk mag vinden
S-Meds schreef:
05-11-2017 16:42
het internet weet ook van jouw dromen als je ze zelf nog niet hebt
Ah, mindprogramming. .
de pijl van de verwijder de lees ook balk zit onder de pijl van de naar beneden knop, ik kan lees ook dus niet wegklikken. maar ik ben nu even blij dat het filmpje en de balk van tempo team wegis. kan ook een tactiek zijn: slecht forum maken, niks doen aan geklaag, dan het forum onbruikbaar maken door adds, nog meer geklaag, de irritantste add weghalen, iedereen blij
Waarom blijven jullie hangen als jullie hier zo ongelukkig zijn? Jullie zijn net als die to's die klagen over hun partner die hun mishandeld en toch maar niet de knoop doorhakt. Maak een keuze.
Dakduif÷ schreef:
05-11-2017 16:44
Waarom blijven jullie hangen als jullie hier zo ongelukkig zijn? Jullie zijn net als die to's die klagen over hun partner die hun mishandeld en toch maar niet de knoop doorhakt. Maak een keuze.

Dat legt Feow net goed uit. Voor mij persoonlijk iig.
yasmijn schreef:
Tenzij de machtige arm van een tiental klagers het wil, dan ligt gans het raderwerk stil :rofl:
LeesMee schreef:
Nee hoor, ik moet alleen wat lachen om je zelfoverschatting die dus op niets is gebaseerd. Alsof iemand uit het Tempo Team-campagneteam een crisisoverleg bijeen heeft geroepen omdat ene Meds klaagt op het vivaforum.

Ik geloof dat ik dat aandoenlijk mag vinden
jij bent nogal druk met de zelfoverschatting van anderen. vind ik dan weer zorgelijk
LeesMee schreef:
05-11-2017 16:45
Tenzij de machtige arm van een tiental klagers het wil, dan ligt gans het raderwerk stil :rofl:
raderwerk? was dat
Dakduif÷ schreef:
waarom ben jij hier als je je zo ergert aan ons? maak een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven