Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LeesMee schreef:
05-11-2017 10:38
Jij, en de meeste klagers die hier al jaren komen, redeneren te veel vanuit jezelf en te weinig vanuit Sanoma. Je overschat daardoor het belang dat Sanoma hecht aan oudgedienden een gratis forum bezorgen waar zij blij mee zijn. Het beleid is veel minder vreemd als je je eerst afvraagt welke belangen Sanoma heeft. En hint, dat belang heet niet Redbulletje, Meds, BGB of LeesMee.
Ik snap dat voor Sanoma het poppetje RB er helemaal niet toe doet, maar dit forum is best druk bezocht en denk dat de meeste forumbezoekers inmiddels wel 'n vieze smaak in hun mond krijgen als ze ergens in de media 'Sanoma' genoemd zien worden.
Overigens heb ik net voor 't eerst in 3 weken m'n laptop weer open en hier zie ik vooralsnog die lees meer knop niet! Komt dat door m'n addblokker?
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 11:42
Jij was het toch, die in een topic over voeding op school los ging omdat de OO de regels over toegestane voeding niet had gelezen? Nu ben jij zelf net zo sneu bezig want je leest en respecteert de regels van het moderatietopic niet.
Pardon? Ik over voeding op school? En wat is OO?
Ik heb geen schoolgaande kinderen dus nee, voeding op school interesseert mij geen hol en nog niet misschien dat ik daar een mening over heb. Beter je huiswerk doen je dit fossiel wilt aanvallen, kind. :rofl:
Geen bijzonderheden
friezinnetje2014 schreef:
05-11-2017 11:44
en wie ben jij dan? Ook een oude bekende zeker?
Dat doet er niet toe.
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 11:57
Dat doet er niet toe.
nou je komt hier toch binnen met commentaar op een aantal en dat is wel lekker makkelijk als niemand je 'kent'
redbulletje schreef:
05-11-2017 11:54
Overigens heb ik net voor 't eerst in 3 weken m'n laptop weer open en hier zie ik vooralsnog die lees meer knop niet! Komt dat door m'n addblokker?
ik heb de balk wel, maar zit wit vlak onder
05-11-2017 11:58
nou je komt hier toch binnen met commentaar op een aantal en dat is wel lekker makkelijk als niemand je 'kent'
Beetje lafjes wel en over zaken spreken die niet kloppen. Voeding op school! 😂
Geen bijzonderheden
05-11-2017 11:58
Het is niet verboden.
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 12:00
Het is niet verboden.
nee tuurlijk niet, maar echt netjes ook niet van je
05-11-2017 12:01
nee tuurlijk niet, maar echt netjes ook niet van je
Wie ben jij om de waarden en normen van wat netjes is te bepalen?
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 12:02
Friezinnetje
05-11-2017 12:03
Friezinnetje
:proud:
Geen bijzonderheden
Friezinnetje
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Friezinnetje
:rofl:

Gelijk heb je Friezinnetje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 12:02
Welk een onnozel gekwaak, zeg :rofl:
05-11-2017 11:44
en wie ben jij dan? Ook een oude bekende zeker?

Tuurlijk. Onder de bekende nick durven ze niks dit soort posters.
Waarom niet?
broekrok schreef:
05-11-2017 12:57
Welk een onnozel gekwaak, zeg :rofl:
Hallo Dagobert 🍷
Geen bijzonderheden
Proost, Yas :thumbsup:
Dat we er nog maar heel lang van mogen genieten!!
broekrok schreef:
05-11-2017 13:10
Proost, Yas :thumbsup:
Dat we er nog maar heel lang van mogen genieten!!
Zoist!
Geen bijzonderheden
Friezinnetje
:rofl:
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
KatrynDuk schreef:
05-11-2017 11:43
Het is ook allemaal toneel. Als deze users Viva echt geen prettig forum vonden zaten ze hier niet. Het is klagen om het klagen en daarmee verdient Sanoma extra inkomsten.
Wat een onzin.

Ik vind Viva nu een behoorlijk kutforum en twijfel openlijk aan betrokkenheid, inzet en intelligentie van de huidige cm.

Maar ik hou van de forummers, en van de dynamiek van fossielen, oudgedienden, groepjes, mafkezen, veelposters en vers bloed.
Daarom blijf ik komen. Ik heb niet de illusie dat ik iedereen mee krijg naar dezelfde plek elders. Wel het vermoeden en vrees dat de huidige cm dat wél voor elkaar gaat krijgen.

Het is toch gestoord dat de vivamods op hun topic vragen om géén addblockers te installeren omdat reclames de inkomstenbron zijn en de cm vervolgens de reclames zó uit de hand laat lopen dat zelfs de meest welwillende mafkees overweegt om een nieuwe iPad aan te schaffen zodat ze wél een adblocker kan installeren? Het beleid is gewoon zichtbaar dom en heeft vooral als effect dat Viva minder bezocht en gebruikt wordt. Daar kun je cijfers van vinden hoor, ook als cm die nooit op het forum is.

En zeuren helpt wel hoor. Ze vinden het erg vervelend. Ze lezen er niet overheen maar nemen de tijd om te gummen. En maken gekke bokkesprongen. Het raakt ze dus.

En de ervaring leert dat het dan best wel heel veel tijd nodig heeft om tot botte niet-forummende breintjes door te dringen, maar dat ze het tzt niet meer kunnen en willen negeren en dan iets aanpassen.

Niks doen, niet klagen en wanbeleid een forum waar ik dus wél om geef laten verkloten kost mij meer energie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Feow :worship:
feow schreef:
05-11-2017 14:27
Niks doen, niet klagen en wanbeleid een forum waar ik dus wél om geef laten verkloten kost mij meer energie.
Dat het beleid dom en kortzichtig is, ben ik 100% met je eens.
Ik denk alleen dat je de invloed die je als klagers hebt, enorm overschat. Zolang hun inkomsten niet teruglopen, vinden ze het wel best.
Kijk wat er tot nu toe gedaan is met alle klachten sinds de update naar het 'nieuwe' forum... He-le-maal niets.
En toch zitten we hier allemaal nog, dus de makers wrijven lachend in de handen. Iedere klacht is weer een post meer op hun tellertje waarmee ze de adverteerders verleiden.
Goeie tekst, Feow. Echter water naar de zee. Die Duk is vandaag aangemeld met nieuwe nick en te laf om omder eigen nick die lulverhalen hier en daar te poneren. 🤦‍♀️
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven