Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 01:21
Dat is van oorsprong ook de bedoeling als ik mij niet vergis. Om de vijand te imponeren. Ik word er altijd een beetje emotioneel van. Vind het zo mooi. ( dan moeten ze wel alkemaal dezelfde gebaren maken en idem geluid, anders ziet het er niet uit.)
zaterdag 30 september 2017 om 01:33
Wat een geniaal woord.
Hebben wij elkaar op fb eigenlijk? Kunnen we daar mooi roddelen
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 30 september 2017 om 01:54
zaterdag 30 september 2017 om 06:19
Ik zal het ziekenhuis vast inlichten voordat je komt. Vorige keer moest ik gelijk blijven.
solomio wijzigde dit bericht op 30-09-2017 08:24
7.99% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 08:00
Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑29-09-2017 23:02'Ik vind het moeilijk' topic - Zou dat echt zijn ? TO heeft net een verontrustend bericht gepost.![]()
Ik geloof er geen hol van. Eerst in de OP is ze nog het naieve mutsje en aan het einde van de avond prikt ze ineens dwars door hem heen en werkt ze zelf in de jeugdbeschermingssector? Mowah, too much.
relaties/ik-vind-het-moeilijk/list_mess ... #p27606523
zaterdag 30 september 2017 om 08:53
zaterdag 30 september 2017 om 10:54
Eens idd. Verwacht zo eigenlijk een update dat ex toch 'tegen alle verwachtingen in' de boel kort en klein heeft geslagen en ze het huis uit is gevlucht oid.Star² schreef: ↑30-09-2017 08:00Ik geloof er geen hol van. Eerst in de OP is ze nog het naieve mutsje en aan het einde van de avond prikt ze ineens dwars door hem heen en werkt ze zelf in de jeugdbeschermingssector? Mowah, too much.
relaties/ik-vind-het-moeilijk/list_mess ... #p27606523
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
zaterdag 30 september 2017 om 12:40
zaterdag 30 september 2017 om 13:02
Ze heeft op zich nog wel een aardig topic gemaakt, het is wel grappig om de verschillen zo te zien. Dat lijfstraffentopic vond ik vanaf het begin al niets en ik was ook enigszins opgelucht dat ze een Noorse bosbewoner was.
zaterdag 30 september 2017 om 13:06
Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 13:02Ik vind dat 'wat laat of je doe' wel een leuk topic. Ik geloof bar weinig van de TO maar verbaas me ook over wat een aantal forummers daar schrijven.
Ja die opmerking naar Pantax dat ze haar bh moet gaan verbranden. Omdat ze het schokkend vindt dat er nog mannen zijn die hun vrouw verbieden te werken als er mannen zijn. Bizarre reactie. Die aan Pantax gericht dus.
zaterdag 30 september 2017 om 13:11
Bijvoorbeeld, echt.
Of dat iemand denkt dat er altijd een leider is en de ander dan zich wel voegt, in elke relatie.