Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jonari schreef:
30-09-2017 01:16
Het is mooi.
Maar vind het ook altijd heel agressief overkomen.
Dat is van oorsprong ook de bedoeling als ik mij niet vergis. Om de vijand te imponeren. Ik word er altijd een beetje emotioneel van. Vind het zo mooi. ( dan moeten ze wel alkemaal dezelfde gebaren maken en idem geluid, anders ziet het er niet uit.)
Jij hebt Spaans bloed.
Ik als koele Noord-Hollander heb die emoties niet :proud:
Jonari schreef:
30-09-2017 01:24
Jij hebt Spaans bloed.
:rofl: Jaja, dat zeg je nu wel...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Jonari schreef:
30-09-2017 01:24
Jij hebt Spaans bloed.
Hm.. zou dat het zijn? Ik reageer wel sterk op muziek, geur en kleur. En ik praat onwijs met mijn handen. Ach, ben gewoon een jankesmoel.
-Kia-Ora- schreef:
30-09-2017 01:26
:rofl: Jaja, dat zeg je nu wel...
Details!!! :jump:
Dakduif÷ schreef:
30-09-2017 01:28
Hm.. zou dat het zijn? Ik reageer wel sterk op muziek, geur en kleur. En ik praat onwijs met mijn handen. Ach, ben gewoon een jankesmoel.
Wat een geniaal woord.

Hebben wij elkaar op fb eigenlijk? Kunnen we daar mooi roddelen :P .
-Kia-Ora- schreef:
30-09-2017 01:33
Wat een geniaal woord.

Hebben wij elkaar op fb eigenlijk? Kunnen we daar mooi roddelen :P .
Voeg mij ook ff toe dan.
Jonari schreef:
30-09-2017 01:34
Voeg mij ook ff toe dan.
Ja, gezellig! :heart:
Maar eerst even slapen. Fijne dromen dames :lips: .

Oh ja, Solo, binnenkort heb ik weer een geheime missie, dussss tijd voor koffie. :koffie:
-Kia-Ora- schreef:
30-09-2017 01:54

Oh ja, Solo, binnenkort heb ik weer een geheime missie, dussss tijd voor koffie. :koffie:
Ik zal het ziekenhuis vast inlichten voordat je komt. Vorige keer moest ik gelijk blijven. :lol:
solomio wijzigde dit bericht op 30-09-2017 08:24
7.99% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
29-09-2017 23:02
'Ik vind het moeilijk' topic - Zou dat echt zijn ? TO heeft net een verontrustend bericht gepost. :-|

Ik geloof er geen hol van. Eerst in de OP is ze nog het naieve mutsje en aan het einde van de avond prikt ze ineens dwars door hem heen en werkt ze zelf in de jeugdbeschermingssector? Mowah, too much.

relaties/ik-vind-het-moeilijk/list_mess ... #p27606523
Solomio schreef:
30-09-2017 06:19
Ik zal het ziekenhuis vast inlichten voordat je komt. Vorige keer moest ik gelijk blijven. :lol:
Ik zou een mooi plekje reserveren bij het raam. :proud:
-Kia-Ora- schreef:
30-09-2017 08:29
Ik zou een mooi plekje reserveren bij het raam. :proud:
Daarom is het handig om alvast een plaatsje te bespreken. De plekjes bij het raam zijn het eerst bezet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
DEATH, waar ben je? Heb je even nodig.
Star² schreef:
30-09-2017 08:00
Ik geloof er geen hol van. Eerst in de OP is ze nog het naieve mutsje en aan het einde van de avond prikt ze ineens dwars door hem heen en werkt ze zelf in de jeugdbeschermingssector? Mowah, too much.

relaties/ik-vind-het-moeilijk/list_mess ... #p27606523
Eens idd. Verwacht zo eigenlijk een update dat ex toch 'tegen alle verwachtingen in' de boel kort en klein heeft geslagen en ze het huis uit is gevlucht oid.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Nou Mrs. C heeft veel medestanders. Zal zo de lijfstraffen er eens in gooien ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-09-2017 12:00
Nou Mrs. C heeft veel medestanders. Zal zo de lijfstraffen er eens in gooien ;-D
Waar?
.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 13:42
99.14% gewijzigd
.
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 13:41
98.32% gewijzigd
Dakduif÷ schreef:
30-09-2017 12:11
Waar?

relaties/nieuwsgierig-wat-doe-of-laat-j ... ges/391687
Nouschi schreef:
:-D
Ik vind dat 'wat laat of je doe' wel een leuk topic. Ik geloof bar weinig van de TO maar verbaas me ook over wat een aantal forummers daar schrijven.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 13:03
9.35% gewijzigd
Nouschi schreef:
Ze heeft op zich nog wel een aardig topic gemaakt, het is wel grappig om de verschillen zo te zien. Dat lijfstraffentopic vond ik vanaf het begin al niets en ik was ook enigszins opgelucht dat ze een Noorse bosbewoner was.
Ik ben dus toch een verzuurde feminist geworden. Ik zal mijn moeder zo eens bellen, wat zal ze trots zijn.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 13:02
Ik vind dat 'wat laat of je doe' wel een leuk topic. Ik geloof bar weinig van de TO maar verbaas me ook over wat een aantal forummers daar schrijven.

Ja die opmerking naar Pantax dat ze haar bh moet gaan verbranden. Omdat ze het schokkend vindt dat er nog mannen zijn die hun vrouw verbieden te werken als er mannen zijn. Bizarre reactie. Die aan Pantax gericht dus.
Star² schreef:
30-09-2017 13:06
Ja die opmerking naar Pantax dat ze haar bh moet gaan verbranden. Omdat ze het schokkend vindt dat er nog mannen zijn die hun vrouw verbieden te werken als er mannen zijn. Bizarre reactie. Die aan Pantax gericht dus.
Bijvoorbeeld, echt. :-[
Of dat iemand denkt dat er altijd een leider is en de ander dan zich wel voegt, in elke relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven