Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 14:17
Intens, smileys schieten tekort...
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 30 september 2017 om 14:18
Mij ook niet.*Draakje* schreef: ↑30-09-2017 13:47Ik vind wel dat er enorm doorgezeverd wordt over dat schoonmaken na kantooruren hoor. Lekker boeien als die man jaloers is en zij daarin mee gaat.
Als ze er nou zelf geen probleem mee heeft?
Ik persoonlijk laat me niks 'verbieden'. Zou man recht in zijn gezicht uitlachen.
Maar boeit me ook niks als zij daar beide mee kunnen leven.
Maar vind het een boeiend kijkje in denkwijzes van forummers.
zaterdag 30 september 2017 om 14:20
Yup, ik vind het hier en daar echt verbijsterend.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:18Mij ook niet.
Maar vind het een boeiend kijkje in denkwijzes van forummers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 september 2017 om 14:20
Genietbaar mens ben je...Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:19Jammer dat er geen onzinnige reacties te kort schieten bij je.
zaterdag 30 september 2017 om 14:22
Dat moet je toch? Hoop ik dan.
Want ik ben zeer verbaasd over de vele reacties dat het allemaal zo normaal is hoe TO beperkt wordt door haar man, "want ze is er zo gelukkig mee".
Maar het feit dat hij uit Amerika komt
zaterdag 30 september 2017 om 14:23
Het druipt ervan af he?
zaterdag 30 september 2017 om 14:29
Serieus.... hoe bijzonder.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:28Nou inderdaad. Nu weer een die werk in loondienst vergelijkt met haar relatie en dat de man de eindverantwoordelijk is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 september 2017 om 14:30
zaterdag 30 september 2017 om 14:32
Deze forummer is een fervente schrijver op het bdsm oid topic. Dat schijnt daar normaal te zijn.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 14:28Nou inderdaad. Nu weer een die werk in loondienst vergelijkt met haar relatie en dat de man de eindverantwoordelijk is.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 14:32
6.12% gewijzigd