Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:21
Jouw hart hangt toch gekookt op je rug? Dat weet iedereen, dus nou dan.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 23:17Ach ja, en over dat laatste schrijf ik al vanaf mijn allereerste bericht hierover.
Waarom er dan van gemaakt wordt dat ik (zal ik dan toch het centrum van het forum zijn?) gezegd heb dat verdriet en huilen niet mag ontgaat me.
Ik zou het trouwens best lullig vinden als je dood ging.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:22
Dat is goed.
PS: ik houd van bolletjes met oude kaas.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:23
Ik doe er niet meer zo mijn best voor tegenwoordig, dus duurt vast nog even.Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 23:21Jouw hart hangt toch gekookt op je rug? Dat weet iedereen, dus nou dan.
Ik zou het trouwens best lullig vinden als je dood ging.
Mijn hart staat tegenwoordig in een potje op mijn bureau. Leuk tijdens de les. Degene die vervelend is krijgt voor straf mijn hart.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:30
Je hebt natuurlijk niet in elk bericht laten weten dat je het enkel had over ramptoeristen, daardoor kan een los bericht wel anders overkomen dan jij het bedoelde.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 23:17Ach ja, en over dat laatste schrijf ik al vanaf mijn allereerste bericht hierover.
Waarom er dan van gemaakt wordt dat ik (zal ik dan toch het centrum van het forum zijn?) gezegd heb dat verdriet en huilen niet mag ontgaat me.
En ik heb ze nooit gekend, maar kan wel verdrietig worden over kindertjes in de oertijd die stierven van honger en kou omdat de grote boze holenbeer hun ouders had opgegeten.
En sorry, je bent niet het centrum van dit forum. Dat ben ik al. Let maar eens goed op als je inlogt: dan staat er namelijk 'welkom feow'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:37
Het lijkt me logisch dat als ik steeds zeg dat ik de kleur groen lelijk vind en het een paar keer over de kleur heb, ik dan groen bedoel.feow schreef: ↑04-10-2017 23:30Je hebt natuurlijk niet in elk bericht laten weten dat je het enkel had over ramptoeristen, daardoor kan een los bericht wel anders overkomen dan jij het bedoelde.
En ik heb ze nooit gekend, maar kan wel verdrietig worden over kindertjes in de oertijd die stierven van honger en kou omdat de grote boze holenbeer hun ouders had opgegeten.
En sorry, je bent niet het centrum van dit forum. Dat ben ik al. Let maar eens goed op als je inlogt: dan staat er namelijk 'welkom feow'
Maar schijnbaar is dat voor de meesten niet logisch.
Het zal wel.
Er staat idd altijd welkom Feow. En hele rare berichten in mijn inbox.
woensdag 4 oktober 2017 om 23:58
Om het stakingstopic niet te vervuilen schrijf ik het maar hier: ik ben echt ontzettend blij met die staking morgen. Het grote nieuws kwam hier vorige week pas door: de VSO van zoon doet ook mee. Dus morgen is zoon vrij en aangezien ik morgen ook vrij ben kunnen zoon en ik gezamenlijk heerlijk tot een uur of elf in bed liggen stinken als we dat willen. Nou, is dat geen feest?
donderdag 5 oktober 2017 om 00:00
Heerlijk!,,Lady*Voldemort schreef: ↑04-10-2017 23:58Om het stakingstopic niet te vervuilen schrijf ik het maar hier: ik ben echt ontzettend blij met die staking morgen. Het grote nieuws kwam hier vorige week pas door: de VSO van zoon doet ook mee. Dus morgen is zoon vrij en aangezien ik morgen ook vrij ben kunnen zoon en ik gezamenlijk heerlijk tot een uur of elf in bed liggen stinken als we dat willen. Nou, is dat geen feest?
Ik zit gezellig aan een wijntje en morgen niet om 6.30 de wekker. Ik ga trouwens wel werken, maar niet voor de klas.
donderdag 5 oktober 2017 om 00:02
Lijkt mij ook.MoirenPhae schreef: ↑04-10-2017 23:37Het lijkt me logisch dat als ik steeds zeg dat ik de kleur groen lelijk vind en het een paar keer over de kleur heb, ik dan groen bedoel.
Maar schijnbaar is dat voor de meesten niet logisch.
Het zal wel.
Er staat idd altijd welkom Feow. En hele rare berichten in mijn inbox.
Waarom iemand dan zo'n bericht gaat tikken over iets totaal anders dan waar het over ging..Bijzonder.
Blijkbaar moet je dat dus wel doen, elk bericht in een lopende discussie dat extra benoemen. Het gaat om dat en dat topic en ik bedoel precies dat en dat.
Want voor je het weet komt er iemand inbreken met een bijzonder verhaal en dan heb jij het ineens gedaan.
donderdag 5 oktober 2017 om 00:05
Das ook heerlijk, een keertje lekker je eigen tijd indelen. Ga je thuis werken of ga je gewoon op je eigen moment een keer inbreken in school?MoirenPhae schreef: ↑05-10-2017 00:00Heerlijk!,,
Ik zit gezellig aan een wijntje en morgen niet om 6.30 de wekker. Ik ga trouwens wel werken, maar niet voor de klas.
donderdag 5 oktober 2017 om 00:08
Wel naar school. Daar heb ik mijn materiaal en iets meer discipline zonder bank en NetflixLady*Voldemort schreef: ↑05-10-2017 00:05Das ook heerlijk, een keertje lekker je eigen tijd indelen. Ga je thuis werken of ga je gewoon op je eigen moment een keer inbreken in school?
donderdag 5 oktober 2017 om 00:11
Ja, dat snap ikMoirenPhae schreef: ↑05-10-2017 00:08Wel naar school. Daar heb ik mijn materiaal en iets meer discipline zonder bank en Netflix![]()
Ik verheug me vooral op de wekkers van man en dochter, Dat ik dan gewoon kan blijven liggen
donderdag 5 oktober 2017 om 00:12
Dat is echt het allerlekkerste moment van de dag!Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2017 00:11Ja, dat snap ik
Ik verheug me vooral op de wekkers van man en dochter, Dat ik dan gewoon kan blijven liggen![]()
donderdag 5 oktober 2017 om 00:16
Egwel! Dikke kans dat ik er een half uur later toch uit ben omdat ik naar de wc moet of zo, maar dat moment inderdaad. Dat iedereen in touw gaat en jij draait je nog even lekker om. Stom misschien, maar van dat soort dingetjes word ik echt onmeunig blij.
donderdag 5 oktober 2017 om 00:22
Nee ik ook niet. Ik zie dit dus echt als een cadeautje.
Ik ving trouwens net iets op op het nieuws dat er al een soort handreiking was of zo, van de overheid naar het onderwijs, maar dat ze toch morgen gingen staken. Maar hoe en wat heb ik niet helemaal meegekregen. Het zou wel mooi zijn, als deze actie nog zou helpen ook.
Ik ving trouwens net iets op op het nieuws dat er al een soort handreiking was of zo, van de overheid naar het onderwijs, maar dat ze toch morgen gingen staken. Maar hoe en wat heb ik niet helemaal meegekregen. Het zou wel mooi zijn, als deze actie nog zou helpen ook.
donderdag 5 oktober 2017 om 07:16
donderdag 5 oktober 2017 om 11:25
Nog even vraag aan Star, want ik zit toch met een klein vraagteken.
Je schreef gisteren dat je de TO van het niet-sporten topic niet zo gezellig vindt en vaak vol oordelen.
Nu ben ik de TO van dat topic en prima als ik niet je type ben verder. Maar over dat oordelen door mij hier op het forum, daarover tast ik echt in het duister. Ik vind mezelf namelijk ubertolerant. En ik probeer eigenlijk altijd wel een beetje van de zelfreflectie te zijn dus als ik daar wellicht een blinde vlek heb vind ik dat wel interessant.
Maar weet je zeker dat je me niet verwart? RB was bijvoorbeeld tweede poster in het topic en die is (naar mijn mening) wat scheutiger met haar oordelen.
donderdag 5 oktober 2017 om 11:28
hiltje schreef: ↑05-10-2017 11:25Nog even vraag aan Star, want ik zit toch met een klein vraagteken.
Je schreef gisteren dat je de TO van het niet-sporten topic niet zo gezellig vindt en vaak vol oordelen.
Nu ben ik de TO van dat topic en prima als ik niet je type ben verder. Maar over dat oordelen door mij hier op het forum, daarover tast ik echt in het duister. Ik vind mezelf namelijk ubertolerant. En ik probeer eigenlijk altijd wel een beetje van de zelfreflectie te zijn dus als ik daar wellicht een blinde vlek heb vind ik dat wel interessant.
Maar weet je zeker dat je me niet verwart? RB was bijvoorbeeld tweede poster in het topic en die is (naar mijn mening) wat scheutiger met haar oordelen.
Hi Hiltje, ik verwar je niet met RB. Echter wel zo eerlijk van me om te zeggen dat het woord oordelen wellicht niet de juiste woordkeuze was.
donderdag 5 oktober 2017 om 12:33